Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Songfestival

Ik zag nog geen topic

Wie kijkt mee?

SuzyQFive

SuzyQFive

09-05-2023 om 23:00 Topicstarter

De Franse inzending maakt ook wel een kans, maar Dld en Italië klinken ook niet goed. 

Ik erger me mateloos aan het gegil van de presentatrices en dan met name het gekrijs van Hannah Waddingham 

SuzyQFive

SuzyQFive

09-05-2023 om 23:10 Topicstarter

Niet door, tsja… Wat je laat zien in de voorbereiding is ook belangrijk

Helaas, maar wel terecht denk ik. 

Nou klaar. Had ook eigenlijk niet verwacht dat ze door zouden gaan.

SuzyQFive schreef op 09-05-2023 om 23:10:

Niet door, tsja… Wat je laat zien in de voorbereiding is ook belangrijk

Deze keer niet echt want geen jury show deze keer, alleen de televote bepaald vandaag de uitslag

kunnen ze die NL commentatoren ook niet ontslaan? Wat een zure azijnzeikers zijn dat 

ik erger me aan die mensen bij Jinek die allemaal zo goed weten waarom ze niet door zijn want ‘onervaren’ en nú moeten we ook een  nationale voorronde a la zweden.   Ach joh Trijntje was een mega ervaren zangeres met een liedje geschreven door Anouk en ging ook niet door. Shit happens.   Volgende keer gewoon Within Temptation vragen

absor schreef op 09-05-2023 om 23:22:

ik erger me aan die mensen bij Jinek die allemaal zo goed weten waarom ze niet door zijn want ‘onervaren’ en nú moeten we ook een nationale voorronde a la zweden. Ach joh Trijntje was een mega ervaren zangeres met een liedje geschreven door Anouk en ging ook niet door. Shit happens. Volgende keer gewoon Within Temptation vragen

Anouk was het toen niet eens met het liedje dat Trijntje gekozen had, zij vond het niet geschikt voor het songfestival.
Ik vond de Nederlandse inzending ook niet finalewaardig, zeker niet omdat ze het origineel niet eens live konden zingen.
Maar er zijn ook nu weer landen door waarvan ik denk, hoe dan 

Tover-Feetje schreef op 09-05-2023 om 23:47:

[..]

Anouk was het toen niet eens met het liedje dat Trijntje gekozen had, zij vond het niet geschikt voor het songfestival.
Ik vond de Nederlandse inzending ook niet finalewaardig, zeker niet omdat ze het origineel niet eens live konden zingen.
Maar er zijn ook nu weer landen door waarvan ik denk, hoe dan

Wie dan? De beste zijn door. Alleen Malta had nog door gemogen van mij maar ik weet niet in ruil voor wie want de rest verdiende het meer. De rest was troep.

Blij dat mijn favorieten door zijn: Finland en Kroatië!

ik ben blij dat israel door is. Ik vond haar goed 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

10-05-2023 om 07:03

Roos55 schreef op 09-05-2023 om 22:28:

Ik verwacht wel dat WE door zijn
🍀

Ahh niet

Jammer 

Servië en Kroatië door. De freakshows zijn belangrijker dan de zang. Alhoewel ik Nederland ook niet finalewaardig vond hoor. 

Rockstar schreef op 09-05-2023 om 23:51:

[..]

Wie dan? De beste zijn door. Alleen Malta had nog door gemogen van mij maar ik weet niet in ruil voor wie want de rest verdiende het meer. De rest was troep.

Blij dat mijn favorieten door zijn: Finland en Kroatië!

Smaken verschillen, dat blijkt want ik vond Kroatië echt vreselijk.
En als het dan toch niet uitmaakt of je wel of niet kan zingen had in plaats van Servië ook Ierland, Letland of zelfs Nederland door kunnen gaan.

Tover-Feetje schreef op 10-05-2023 om 13:36:

[..]

Smaken verschillen, dat blijkt want ik vond Kroatië echt vreselijk.
En als het dan toch niet uitmaakt of je wel of niet kan zingen had in plaats van Servië ook Ierland, Letland of zelfs Nederland door kunnen gaan.

Nee want Ierland, Letland en Nederland waren serieus. Kroatië deed het erom.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.