Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Songfestival

Ik zag nog geen topic

Wie kijkt mee?

Saga schreef op 09-05-2023 om 22:16:

[..]

Zijn kopstem is inderdaad wat tja, weet het goede woord niet. Niet vals in ieder geval.

Nee het niet per sé vals, maar het klinkt op de een of andere manier niet goed voor mij.

Misschien net te hoog? Ik kan er geen vinger op leggen…

met zulke nummers heb ik iig niets. Terrible. Maar het zal wel doorgaan dan

De hele staging van Finland vond ik wel erg goed gelukt! Gaaf ook met die linten waar de dansers aan vast zitten! Nummer niet meteen mijn smaak, maar wel een lekker deuntje!

Er zitten weer een paar echte freakshows tussen  

Ik vind wel dat Nederland qua performance, beeld en sfeer hetzelfde trucje probeert uit te voeren als met Waylon & Ilse de Lange en Duncan lawrence. Het heeft weinig origineels. 
Verder qua zang, niet vals, maar het het spreekt ook niet echt aan. Maar ik vond heel veel optredens slecht vanavond, dus wellicht zijn ze toch door. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

09-05-2023 om 22:28

Ik verwacht wel dat WE door zijn 
🍀

stemmen jullie op iemand? Ik wil wel maar weet maar niet wie. Das een slecht teken

Ik heb net op Nederland gestemd, hopelijk gaat Nederland door naar de finale 

ik stem alleen in de finale, nu niet

Roze_Hommel schreef op 09-05-2023 om 22:34:

Ik heb net op Nederland gestemd, hopelijk gaat Nederland door naar de finale

Goed zo!!

Maar ja daar kan ik niet op stemmen 

Toch vind ik het wel net vals klinken als Dion zingt, zeker de eerste paar zinnen. Ik vind hem ook een heel onaantrekkelijke uitstraling hebben, maar daar kan hij natuurlijk niets aan doen. Van beide straalt niet echt iets uit, in elk geval geen chemie.

Ja ik heb gestemd

SuzyQFive

SuzyQFive

09-05-2023 om 22:39 Topicstarter

Misschien moeten we volgend jaar Rita Ora maar inhuren. 

MMcGonagall schreef op 09-05-2023 om 22:38:

Toch vind ik het wel net vals klinken als Dion zingt, zeker de eerste paar zinnen. Ik vind hem ook een heel onaantrekkelijke uitstraling hebben, maar daar kan hij natuurlijk niets aan doen. Van beide straalt niet echt iets uit, in elk geval geen chemie.

Mia zo ook mwha moeten heten. Zo vreselijk nietszeggend.

Edit, ze doet me aan Pat Benatar denken.

Pat-Benatar-GettyImages-74253249-1000x600.jpg

MMcGonagall schreef op 09-05-2023 om 22:38:

Ben ik mee eens, het begin was niet zuiver. Het was niet zo slecht als het was, maar nog steeds niet 100% zuiver, het zat tegen de toon aan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.