Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Netflixtopic voor al je aanraders en afraders (geen spoilers!)

Een forum is geen forum zonder Netflixtopic.

VERBODEN TE SPOILEREN!!! ⛔️
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.⛔️

Alias Grace was zo mooi! Orphan Black kwam ik een tijdje geleden niet echt doorheen, maar wil ik zeker nog eens kijken. 

Oh die heb je dus al gezien. Ja die was mooi he, die heb ik zowat in 1 adem uitgekeken. Ik ga nog ff denken en misschien komt er nog iemand anders met een goeie tip! 

ik heb vanmiddag Rocketman gekeken, over Elton John. Ik vond het echt een goede film.

Ga nu aan Downtown Abbey beginnen, heb ik nog nooit iets van gezien.

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 22:50

MIDA schreef op 17-08-2021 om 22:48:

ik heb vanmiddag Rocketman gekeken, over Elton John. Ik vond het echt een goede film.

Ga nu aan Downtown Abbey beginnen, heb ik nog nooit iets van gezien.

Staat Downtown Abbey op Netflix? Dat wist ik niet, daar ben ik wel benieuwd naar. 

Downton Abbey is echt steengoed! 😍 Ik heb 'm op prime gekeken omdat ie van netflix afgehaald werd voor ik 'm uit had, maar nu staat ie er blijkbaar weer terug op. 

Sophia_! schreef op 17-08-2021 om 22:50:

[..]

Staat Downtown Abbey op Netflix? Dat wist ik niet, daar ben ik wel benieuwd naar.

Ja sinds deze week.

Puss-in-Boots schreef op 16-08-2021 om 22:52:

[..]

Deze dus.

Zonde van de tijd maar wel afgekeken

Oh nou ja zeg, ik wilde er net aan beginnen. Maar Spoorloos is dus niks? 

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 22:55

redbulletje schreef op 17-08-2021 om 22:52:

Downton Abbey is echt steengoed! 😍 Ik heb 'm op prime gekeken omdat ie van netflix afgehaald werd voor ik 'm uit had, maar nu staat ie er blijkbaar weer terug op.

Dan ga ik zeker kijken! Iedereen is er altijd lovend over.  

redbulletje schreef op 07-08-2021 om 13:56:

[..]

Heb je Ozark al gekeken? Dat heeft de door mij zo geliefde Noord Amerikaanse sfeer maar dan super spannend.

ja eens! Even inkomen maar geweldige serie! 

Sophia_!

Sophia_!

17-08-2021 om 22:59

Ozark ben ik nog aan het kijken. Heel goede serie! 

Winterkoud schreef op 15-08-2021 om 13:10:

[..]

Ah dank je! Emily in Paris leek me inderdaad ook leuk ja, start ik daar maar mee 😁

The bold type vind je dan denk ik ook leuk!

Amber82 schreef op 17-08-2021 om 23:09:

[..]

The bold type vind je dan denk ik ook leuk!

Ik heb hem even opgezocht en die ziet er leuk uit ja, kende hem nog niet, goede tip! 

En Virgin river was ook genoemd, ook goede tip denk ik. Dan heb ik voorlopig weer genoeg even 😁 kijk ook nog tussendoor films op Videoland of als er leuke nieuwe op Netflix komen. 

Sophia_! schreef op 17-08-2021 om 22:55:

[..]

Dan ga ik zeker kijken! Iedereen is er altijd lovend over.

1 van de beste series die ik ooit gezien heb 

Crazycatlady schreef op 17-08-2021 om 00:59:

[..]

Was het daar zo mooi als het lijkt?
Alleen voor de omgeving zit ik al met plezier te kijken.

Ja! Sowieso vind ik Sicilië 

redbulletje schreef op 17-08-2021 om 22:52:

Waar gaat deze serie over?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.