Media en cultuur
Puss-in-Boots
09-07-2021 om 11:18
Netflixtopic voor al je aanraders en afraders (geen spoilers!)
Een forum is geen forum zonder Netflixtopic.
VERBODEN TE SPOILEREN!!! ⛔️
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.⛔️
Winterkoud
15-08-2021 om 16:58
Dezyi schreef op 15-08-2021 om 13:55:
[..]
Leuk!
Wat vond je trouwens van Dawson's Creek nu je het met een volwassen blik hebt bekeken? Ik had wel een paar afleveringen gezien als kind vroeger. Behalve de fijne sfeer kon ik me er echter niet zo veel meer van herinneren. Ik was daarom wel blij dat deze serie op Netflix staat! Inmiddels ben ik bij het laaatste seizoen. Het kijkt heerlijk weg. Jen, Jack, Audrey en Pacey zijn wel mijn favorieten. Dawson vind ik oké. Joey vind ik onrealistisch geportretteerd. Het is een mooi en slim meisje, maar dat alle mannen zoooo onder de indruk zijn en hun leven willen veranderen voor haar, vind ik onrealistisch.
Ja het kijkt heel anders weg nu dan toen ik mijn jeugd, en je ziet nu alle afleveringen en op volgorde 😉 ik kon me voor nogal stukken herinneren over Dawson, Joey, Pacey en Jen. Tijdens het kijken kwamen de andere personages als Andie, Jack en Audrey weer omhoog. Laatste seizoenen had ik nooit gezien, dus dat was leuk om echt het einde te zien. Dawson is ook niet mijn favoriete persoon, Joey en Pacey ook bij mij 😊
Enige nadeel met kijken is wel dat het echt korrelig kijken is doordat het zo oud is al ha ha!
Dierenvriend97
16-08-2021 om 08:41
Dit weekend The kissing booth voor de 3e keer gekeken, The kissing booth 2 voor de tweede keer gekeken en daarna The kissing booth 3 erachteraan
Winterkoud
16-08-2021 om 09:02
Dierenvriend97 schreef op 16-08-2021 om 08:41:
Dit weekend The kissing booth voor de 3e keer gekeken, The kissing booth 2 voor de tweede keer gekeken en daarna The kissing booth 3 erachteraan
O die zijn zo leuk! Kijk ze ook vaker dan 1x. Nu nog een keer 1,2 en 3 achter elkaar aan 😅😁 heerlijke vrolijke zomerse films ook naast de verhaallijn.
Dezyi
16-08-2021 om 19:58
Er is 1 nieuwe aflevering van Chesapeake Shores toegevoegd. Wat gek. Meestal wordt er een nieuw seizoen toevoegd, toch?
Evaluna
16-08-2021 om 20:03
Dezyi schreef op 16-08-2021 om 19:58:
Er is 1 nieuwe aflevering van Chesapeake Shores toegevoegd. Wat gek. Meestal wordt er een nieuw seizoen toevoegd, toch?
Hopelijk volgen er meer! Meestal gelijk een heel seizoen inderdaad.
Verder Downton Abbey aan het kijken, heerlijk!
Crazycatlady
16-08-2021 om 21:11
Ik weet niet of de serie al genoemd is, maar ik vind Il Commissario Montalbano een echte aanrader als je graag politie-/detectiveseries kijkt.
De afleveringen staan los op Netflix, maar ik zou ze wel in de juiste volgorde kijken omdat je anders echt kleine dingetjes mist.
(https://www.moviemeter.nl/series/show/2992)
Crazycatlady
16-08-2021 om 21:14
Vandaag trouwens ook de Big Bang Theory afgekeken. Wat blijft dat toch een goede serie!
_melon
16-08-2021 om 21:30
Dezyi schreef op 16-08-2021 om 19:58:
Er komt wekelijks een nieuwe tegelijk met Amerika.
Cookielover
16-08-2021 om 21:43
Crazycatlady schreef op 16-08-2021 om 21:11:
Ik weet niet of de serie al genoemd is, maar ik vind Il Commissario Montalbano een echte aanrader als je graag politie-/detectiveseries kijkt.
De afleveringen staan los op Netflix, maar ik zou ze wel in de juiste volgorde kijken omdat je anders echt kleine dingetjes mist.
(https://www.moviemeter.nl/series/show/2992)
Ah, dat wist ik niet. Ik heb alles op dvd en heb een keer gelogeerd in ‘zijn’ huis in Punta Secca (is een Bed and Breakfast). Fijn dat het ook op Netflix staat, kan ik het tippen aan mensen maar hoef ik mijn dvd’s niet uit te lenen
Puss-in-Boots
16-08-2021 om 22:51
Afrader: miniserie (5 afl) Spoorloos.
Is Franse serie met mega slecht acteren.
Puss-in-Boots
16-08-2021 om 22:52
Puss-in-Boots schreef op 13-08-2021 om 20:40:
Net begonnen met Spoorloos. Miniserie in 5 delen.
Verfilming van een Harlan Coben boek.
Ik lees zijn boeken heel graag maar de serie tot nu toe... Och..
Deze dus.
Zonde van de tijd maar wel afgekeken
Crazycatlady
17-08-2021 om 00:59
Cookielover schreef op 16-08-2021 om 21:43:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik heb alles op dvd en heb een keer gelogeerd in ‘zijn’ huis in Punta Secca (is een Bed and Breakfast). Fijn dat het ook op Netflix staat, kan ik het tippen aan mensen maar hoef ik mijn dvd’s niet uit te lenen
Was het daar zo mooi als het lijkt?
Alleen voor de omgeving zit ik al met plezier te kijken.
Dezyi
17-08-2021 om 11:36
_melon schreef op 16-08-2021 om 21:30:
[..]
Er komt wekelijks een nieuwe tegelijk met Amerika.
Ah vandaar! Ik houd van bingewatchen, dus ik wacht wel totdat het hele seizoen er op staat
Suzanne_v
17-08-2021 om 19:44
Ik zit voorlopig nog wel even thuis met het pootje omhoog. Tijd genoeg om te Netflixen dus. Ik hou van historische series zoals Outlander en Downton Abbey. Ook van Fantasy kan ik genieten zoals Once Upon A Time. Wat raden jullie mij nog meer aan?
Pepperoni
17-08-2021 om 21:27
Suzanne_v schreef op 17-08-2021 om 19:44:
Ik zit voorlopig nog wel even thuis met het pootje omhoog. Tijd genoeg om te Netflixen dus. Ik hou van historische series zoals Outlander en Downton Abbey. Ook van Fantasy kan ik genieten zoals Once Upon A Time. Wat raden jullie mij nog meer aan?
Heb je Alias Grace al gezien?
Of Orphan Black?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.