Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2024

Gisteren is MAFS weer begonnen. Wie kijkt er Ook? Praat er hier over mee.


Wat een actie weer van Malou….. om apart te gaan zitten 

watertoren

watertoren

06-03-2024 om 10:38 Topicstarter

Ik vind Malou best een kreng.

Ik snapte niet dat Suzanne haar huwelijk een 7 gaf. Het wordt tijd dat ze eerlijk gaat zijn tegen Bastiaan. Voor de camera zegt ze constant dat ze hem niet aantrekkelijk vind. Dat ziet hij later dan toch allemaal terug. Ik vond het wel raar dat ze zo beledigd was en bijna moest huilen toen Bastiaan zei niet verliefd te zijn op haar. Haar ego kreeg even een deuk.

David en Kim daar hebben we weinig van gezien maar ik vind David veel te stijfjes voor Kim. 

Ik vond Erik wel wat onfatsoenlijk in de kapsalon met dat kauwgom knauwen. Ik denk dat Erik Gerben niet ziet zitten.

Ik heb wel goede hoop voor Jeppe en Jantine. Leuk stel!

watertoren schreef op 06-03-2024 om 10:38:

Ik vind Malou best een kreng.

Ik snapte niet dat Suzanne haar huwelijk een 7 gaf. Het wordt tijd dat ze eerlijk gaat zijn tegen Bastiaan. Voor de camera zegt ze constant dat ze hem niet aantrekkelijk vind. Dat ziet hij later dan toch allemaal terug. Ik vond het wel raar dat ze zo beledigd was en bijna moest huilen toen Bastiaan zei niet verliefd te zijn op haar. Haar ego kreeg even een deuk.

David en Kim daar hebben we weinig van gezien maar ik vind David veel te stijfjes voor Kim.

Ik vond Erik wel wat onfatsoenlijk in de kapsalon met dat kauwgom knauwen. Ik denk dat Erik Gerben niet ziet zitten.

Ik heb wel goede hoop voor Jeppe en Jantine. Leuk stel!

Malou, tsjaa 

Die 7 van Suzanne begrijp ik ook niet, vraag me af hoe dat huwelijk eruit zou zien bij een 5 of 4... Ik kan haar sowieso niet volgen, ze doet meestal erg afstandelijk naar Bastiaan en nu emotioneel? Alhoewel, ik heb haar nog niet ontspannen heb gezien, ze lijkt steeds verdrietig.

Dat gekauw van Erik was erg, het gevoel dat hij Gerben niet zit zitten kreeg ik op het huwelijk al. Vraag me overigens af... stel je heb een hele leuke date, er is een klik en je wilt kijken hoe het verder gaat? Laat je die dan gaan om mee te doen aan een tv programma? Ik denk dat het toen al duidelijk was voor Erik, maar hij dacht een goed excuus te hebben...

David en Kim, er is wel iets is tussen die 2 maar David zal echt mee moeten gaan in het spontane van Kim.

watertoren

watertoren

10-03-2024 om 09:58 Topicstarter

Suzanne vond Bastiaan al niet erg aantrekkelijk maar toen ze zag hoe hij met zijn knuffel om ging knapte ze al helemaal op hem af. Wat ik zelf een grote afknapper zou vinden is die grote zweetplekken in zijn overhemd. Was jezelf even en trek een schoon overhemd aan als je op stap gaat. Ik vind dat zo vies en het stinkt natuurlijk ook. In het begin van het programma toen Bastiaan zich voor stelde dacht ik dat hij op zoek was naar een man. Ik vind hem een heel groot gaygehalte hebben.

watertoren schreef op 10-03-2024 om 09:58:

Suzanne vond Bastiaan al niet erg aantrekkelijk maar toen ze zag hoe hij met zijn knuffel om ging knapte ze al helemaal op hem af. Wat ik zelf een grote afknapper zou vinden is die grote zweetplekken in zijn overhemd. Was jezelf even en trek een schoon overhemd aan als je op stap gaat. Ik vind dat zo vies en het stinkt natuurlijk ook. In het begin van het programma toen Bastiaan zich voor stelde dacht ik dat hij op zoek was naar een man. Ik vind hem een heel groot gaygehalte hebben.

Maar ze straalde intens bij het koppelsdiner toen Bastiaan vertelde hoe prachtig hij haar vond toen ze de trouwzaal binnenkwam. Ik dacht dat ze nu wel zou ontdooien, maar daar lijkt het (nog) niet op.

Yumi schreef op 06-03-2024 om 11:54:

[..]

Vraag me overigens af... stel je heb een hele leuke date, er is een klik en je wilt kijken hoe het verder gaat? Laat je die dan gaan om mee te doen aan een tv programma? Ik denk dat het toen al duidelijk was voor Erik, maar hij dacht een goed excuus te hebben...

.

Je kunt mij echt niet wijsmaken dat het is gelopen zoals zij zeggen. Stél dat je 1 date hebt gehad en dat die best gezellig genoeg was voor een 2e date, dan praat je daar toch over? Ik bedoel, hoe groot is de kans dat het om een ander tv-programma gaat dan MAFS? Ze moeten gewoon hebben geweten dat zij aan elkaar waren gekoppeld voor dit programma.

Erik is absoluut niet into Gerben, dat is inmiddels wel duidelijk!

Yumi schreef op 06-03-2024 om 11:54:

[..]


David en Kim, er is wel iets is tussen die 2 maar David zal echt mee moeten gaan in het spontane van Kim.

Ik zie enkel geforceerdheid vanuit Kim richting David, dit wordt nooit wat. ‘Meegaan’ in spontaniteit gaat David niet lukken, zit gewoon niet in hem. Ik vind hem enorm stoffig en saai en vooral sociaal onhandig, het tegenovergestelde van Kim.

Kersje schreef op 10-03-2024 om 18:03:

[..]

Je kunt mij echt niet wijsmaken dat het is gelopen zoals zij zeggen. Stél dat je 1 date hebt gehad en dat die best gezellig genoeg was voor een 2e date, dan praat je daar toch over? Ik bedoel, hoe groot is de kans dat het om een ander tv-programma gaat dan MAFS? Ze moeten gewoon hebben geweten dat zij aan elkaar waren gekoppeld voor dit programma.

Erik is absoluut niet into Gerben, dat is inmiddels wel duidelijk!

Of ze het wisten, dat denk het wel.... normaal gaat moeder of zus alvast kennis maken met de bruid(egom) dat was nu ook niet. De reden is hoogst waarschijnlijk, dat er ook tegenover de 'deskundigen" over die date is gesproken  

Ik ben ergens blij voor Gerben, dat Erik hem niet ziet zitten.... Erik is niet echt, en vooral niet zichzelf

Yumi schreef op 10-03-2024 om 18:25:

[..]


Ik ben ergens blij voor Gerben, dat Erik hem niet ziet zitten.... Erik is niet echt, en vooral niet zichzelf

Ik ook, maar kom daar dan ook eerlijk voor uit ipv hem zo aan het lijntje te houden. Gerben voelt echt wel goed aan dat er ‘iets niet klopt’, maar Erik blijft er maar omheen draaien door zogenaamd rustig aan te willen doen.

Vind daar ook wel een bepaalde verantwoordelijkheid voor bij Gerben liggen, maar denk dat hij daarvoor wat te simpel is en vooral té wanhopig het te laten slagen. 

Ik vind Erik vooral wat verlegen overkomen, ik krijg eerder de indruk dat hij niet op z’n gemak is door de camera’s

Kersje schreef op 10-03-2024 om 18:36:

[..]

Ik ook, maar kom daar dan ook eerlijk voor uit ipv hem zo aan het lijntje te houden. Gerben voelt echt wel goed aan dat er ‘iets niet klopt’, maar Erik blijft er maar omheen draaien door zogenaamd rustig aan te willen doen.

Vind daar ook wel een bepaalde verantwoordelijkheid voor bij Gerben liggen, maar denk dat hij daarvoor wat te simpel is en vooral té wanhopig het te laten slagen.

Klopt, zeg gewoon eerlijk wat je ervan vindt....  Misschien advies vragen aan Suzanne die is daar een ster in

Yumi schreef op 10-03-2024 om 18:53:

[..]

Klopt, zeg gewoon eerlijk wat je ervan vindt.... Misschien advies vragen aan Suzanne die is daar een ster in

Haha, maar ook zij heeft daar veel te lang mee gewacht. Uiteindelijk loop je jezelf toch vast.

watertoren

watertoren

10-03-2024 om 22:05 Topicstarter

Als ik expert zou zijn dan zou ik me schamen voor de mismatches die ik heb gemaakt. Als er kinderen in het spel zijn dan vind ik het helemaal al foute boel. Jeffrey heeft 3 kinderen bij 2 verschillende moeders. Het jongste kind is niet in beeld omdat moeder er totaal niet achter staat. Ze vind het achterlijk en wil nergens aan meewerken. Dit weten de éxperts' ook en waarom dan toch Jeffrey uitkiezen voor dit programma. Jeffrey zelf snap ik wel want hij wil meer bekendheid krijgen met zijn muziek. Dat is hem ook gelukt. 

watertoren schreef op 10-03-2024 om 22:05:

Als ik expert zou zijn dan zou ik me schamen voor de mismatches die ik heb gemaakt. Als er kinderen in het spel zijn dan vind ik het helemaal al foute boel. Jeffrey heeft 3 kinderen bij 2 verschillende moeders. Het jongste kind is niet in beeld omdat moeder er totaal niet achter staat. Ze vind het achterlijk en wil nergens aan meewerken. Dit weten de éxperts' ook en waarom dan toch Jeffrey uitkiezen voor dit programma. Jeffrey zelf snap ik wel want hij wil meer bekendheid krijgen met zijn muziek. Dat is hem ook gelukt.

Ik snap wel dat moeder daar niet aan meewerkt en kind niet op televisie wil hebben. 

watertoren

watertoren

10-03-2024 om 23:22 Topicstarter

Mick87 schreef op 10-03-2024 om 22

Ik snap wel dat moeder daar niet aan meewerkt en kind niet op televisie wil hebben.

Dat snap ik ook . Jeffrey komt in het programma over als een iets verlegen man .Ik zie constant dat hij zich ongemakkelijk voelt. Maar Jeffrey is een man van leve de lol en de leut en veel drinken met vrienden. Ik zat met mijn zoon aan tafel en wij hebben het idee bij Jeffrey dat het een weddenschap was met vrienden. Meer het idee van op zijn Brabants van durf de gij dA.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.