Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2024

Gisteren is MAFS weer begonnen. Wie kijkt er Ook? Praat er hier over mee.


MRI

MRI

22-02-2024 om 19:47

watertoren schreef op 22-02-2024 om 18:29:

Ik ga wel steeds meer een hekel krijgen aan de 'experts' . Ze doen net alsof ze de wijsheid in pacht hebben maar weten er niks van . Dat blijkt wel omdat er maar van al deze seizoenen maar heel weinig stellen zijn overgebleven. En toch doen mensen nog steeds mee met de hoop op liefde. Dat is niet realistisch maar als je realistisch in het leven staat dan doe je aan zo'n programma niet mee. Die experts maken misbruik van mensen om maar spraakmakende tv te maken en ze kijken nergens naar. Zeker als er kinderen in het spel zijn vind ik het walgelijk dat daar niet naar gekeken wordt. Jeffrey heeft 3 kinderen en de jongste was niet in beeld. De jongste is van een andere moeder en zij wil met dit hele gedoe niks te maken hebben . Ik blijf het wel volgen uit nieuwsgierigheid maar eigenlijk vind ik dat dit programma moet stoppen ter bescherming van mensen.

Nou inderdaad, veel poeha en ik vind ze ook best belerend naar de mensen. En dan komen ze met dingen die de buurvrouw van mijn tante ook kan zeggen en jij ook en ik ook. En je kan je inderdaad afvragen hoe deskundig je bent als je als bijvoorbeeld psycholoog meewerkt aan een programma dat mensen kan beschadigen

Ik had in het eindgesprek het gevoel dat Carlo die Anneke ook een naar mens vind. 

watertoren

watertoren

29-02-2024 om 08:37 Topicstarter

bieb1963 schreef op 29-02-2024 om 06:23:

Ik had in het eindgesprek het gevoel dat Carlo die Anneke ook een naar mens vind.

Ja, en de experts ook. 

watertoren

watertoren

29-02-2024 om 08:49 Topicstarter

Ik vind het niet helemaal terecht dat de experts zeggen dat Anneke het geen kans heeft gegeven. Als ik zelf aan een man zoals Dirk was gekoppeld dan had ik ook meteen geweten van op hem kan ik nooit verliefd worden. Dan kan ze dat maar beter gelijk eerlijk zeggen zodat Dirk niet meer zo hoopvol is. Ze had het wel op een andere manier moeten zeggen. Dirk liep veel te hard van stapel en is een hele emotionele man. Als Anneke ook nog eens met hem was gaan samenwonen dan was de klap bij Dirk nog veel harder aangekomen. 

Ik denk dat Anneke een blinde vlek over zichzelf heeft, maar goed, wij zien maar fragmenten van haar. Toch komt ze heel akelig en juist ongevoelig over op mij. En ze wilde juist eens géén foute man die haar slecht behandelde…zei ze zelf. Terwijl uiterlijkheden en leeftijd de eerste selectiecriteria voor haar blijken te zijn. 

watertoren

watertoren

29-02-2024 om 09:14 Topicstarter

madee schreef op 29-02-2024 om 09:05:

Ik denk dat Anneke een blinde vlek over zichzelf heeft, maar goed, wij zien maar fragmenten van haar. Toch komt ze heel akelig en juist ongevoelig over op mij. En ze wilde juist eens géén foute man die haar slecht behandelde…zei ze zelf. Terwijl uiterlijkheden en leeftijd de eerste selectiecriteria voor haar blijken te zijn.

Er zijn ook maar zat knappe mannen die niet fout zijn hoor. Ik denk dat Anneke daar op gehoopt had. Ik kan me goed voorstellen dat je dan teleurgesteld bent als je dan Dirk voor het altaar ziet staan. Ze zei dat ze nee had moeten zeggen bij het altaar maar ik vraag me af of ze dat mogen. Het is nog nooit gebeurd bij MAFS dar er iemand nee heeft gezegd hoewel het wel vaker is gebeurd dat mensen gelijk al dachten van dit wordt niks want ik vind diegene niet aantrekkelijk.

madee schreef op 29-02-2024 om 09:05:

Ik denk dat Anneke een blinde vlek over zichzelf heeft, maar goed, wij zien maar fragmenten van haar. Toch komt ze heel akelig en juist ongevoelig over op mij. En ze wilde juist eens géén foute man die haar slecht behandelde…zei ze zelf. Terwijl uiterlijkheden en leeftijd de eerste selectiecriteria voor haar blijken te zijn.

Helemaal met je eens (en die rare bijgetekende wenkbrouwen van haar zouden verboden moeten zijn).

watertoren schreef op 29-02-2024 om 09:14:

[..] Het is nog nooit gebeurd bij MAFS dat er iemand nee heeft gezegd hoewel het wel vaker is gebeurd dat mensen gelijk al dachten van dit wordt niks want ik vind diegene niet aantrekkelijk.

Ik vraag me trouwens af, of er  inderdaad nooit iemand NEE gezegd heeft.  Ik kan me voorstellen dat dát niet uitgezonden wordt!  Dus dat we dat stel nooit te zien krijgen.

Malou heeft toch ook gezegd dat Sarath niet haar type is en wilde direct in het hotel al even een 'time out'. Haar mening is niet veranderd tijdens de huwelijksreis.

watertoren

watertoren

29-02-2024 om 09:30 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 29-02-2024 om 09:23:

[..]

Ik vraag me trouwens af, of er inderdaad nooit iemand NEE gezegd heeft. Ik kan me voorstellen dat dát niet uitgezonden wordt! Dus dat we dat stel nooit te zien krijgen.

Malou heeft toch ook gezegd dat Sarath niet haar type is en wilde direct in het hotel al even een 'time out'. Haar mening is niet veranderd tijdens de huwelijksreis.

Ja, het zou natuurlijk ook kunnen dat ze dat niet uitzenden. Het zou wel spraakmakende tv zijn.

watertoren schreef op 29-02-2024 om 09:30:

[..]

Ja, het zou natuurlijk ook kunnen dat ze dat niet uitzenden. Het zou wel spraakmakende tv zijn.

Ik vind het, zoals het nu is, al spraakmakend genoeg hoor...

Die uitbarsting van Malou, zo ontzéttend boos op Sarath, verschrikkelijk!

De "experts" hadden denk ik gelijk toen ze zeiden, Anneke was verliefd op het plaatje. 
De mooie zaal, de jurk de aankleding en vooral het middelpunt zijn van die dag. Het pak was ook nog goed gekozen... en maar zoenen en lachen, tot ze met zijn tweeën op de kamer waren en zowel het publiek als de aankleding weg viel.

Er is nog nooit nee gezegd tijdens de ceremonie maar in het verleden is er wel een gay stel geweest, dat dezelfde avond uit elkaar ging. Er is toen gekozen om een van de mannen te laten daten in het programma. 

watertoren

watertoren

29-02-2024 om 11:13 Topicstarter

Yumi schreef op 29-02-2024 om 11:00:

De "experts" hadden denk ik gelijk toen ze zeiden, Anneke was verliefd op het plaatje.
De mooie zaal, de jurk de aankleding en vooral het middelpunt zijn van die dag. Het pak was ook nog goed gekozen... en maar zoenen en lachen, tot ze met zijn tweeën op de kamer waren en zowel het publiek als de aankleding weg viel.

Er is nog nooit nee gezegd tijdens de ceremonie maar in het verleden is er wel een gay stel geweest, dat dezelfde avond uit elkaar ging. Er is toen gekozen om een van de mannen te laten daten in het programma.

Ja, dat weet ik nog. Die man kreeg toen allemaal paniekaanvallen.

watertoren schreef op 29-02-2024 om 11:13:

[..]

Ja, dat weet ik nog. Die man kreeg toen allemaal paniekaanvallen.

Klopt was supersneu, weet het weer... dat waren Maurice en Arjan

nou, ik kijk nu de aflevering van woensdag terug. Bastiaan is enthousiaster tegen de poes en over de pinguïn knuffel dan tegen Suzan. En dat ligt natuurlijk vooral aan de afstandelijkheid van Suzan. Ze heeft em niet gemist .. dat zegt genoeg denk ik!

watertoren schreef op 29-02-2024 om 08:49:

Ik vind het niet helemaal terecht dat de experts zeggen dat Anneke het geen kans heeft gegeven. Als ik zelf aan een man zoals Dirk was gekoppeld dan had ik ook meteen geweten van op hem kan ik nooit verliefd worden. Dan kan ze dat maar beter gelijk eerlijk zeggen zodat Dirk niet meer zo hoopvol is. Ze had het wel op een andere manier moeten zeggen. Dirk liep veel te hard van stapel en is een hele emotionele man. Als Anneke ook nog eens met hem was gaan samenwonen dan was de klap bij Dirk nog veel harder aangekomen.

Het gaat er denk ik vooral om dat ze tijdens  de bruiloft iets heel anders liet zien. Ze zoende hem nog voor ze een woord hadden gewisseld. Ze zat continu aan hem, zoenen, omhelzen, tijdens de fotoshoot kon ze zowat niet van hem afblijven. Tegen vriendinnen zei ze nog dat hij leuk was en zo goed kon dansen ofzo. En dan ‘s avonds zodra de camera weg is, slaat ze om als een blad aan de boom. Ik denk dat dat gewoon in het verkeerde keelgat schoot bij Dirk. En dat snap ik ook. Ik kreeg het idee dat ze er achter kwam dat Dirk helemaal niet zo’n vermogende man is ofzo en dat ze toen meteen afknapte.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.