Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2024

Gisteren is MAFS weer begonnen. Wie kijkt er Ook? Praat er hier over mee.


watertoren schreef op 10-03-2024 om 23:22:

[..]

Dat snap ik ook . Jeffrey komt in het programma over als een iets verlegen man .Ik zie constant dat hij zich ongemakkelijk voelt. Maar Jeffrey is een man van leve de lol en de leut en veel drinken met vrienden. Ik zat met mijn zoon aan tafel en wij hebben het idee bij Jeffrey dat het een weddenschap was met vrienden. Meer het idee van op zijn Brabants van durf de gij dA.

Ken jij Jefrrey ? Gezien de info die je hier deelt over zijn ex en hoe hij IRL is. 

ik vind Jerney en hem niet per se bij elkaar passen en heb het idee dat het een man is die altijd een relatie heeft aangezien hij op zijn 35e al 3 kinderen bij 2 vrouwen heeft.

watertoren

watertoren

11-03-2024 om 00:02 Topicstarter

Mick87 schreef op 10-03-2024 om 23:36:

[..]

Ken jij Jefrrey ? Gezien de info die je hier deelt over zijn ex en hoe hij IRL is.

ja , ik ken hem. Daarom weet ik ook al hoe het afloopt in de liefdesrelatie. Ik ga niet spoileren. 

watertoren schreef op 10-03-2024 om 23:22:

[..]

Dat snap ik ook . Jeffrey komt in het programma over als een iets verlegen man .Ik zie constant dat hij zich ongemakkelijk voelt. Maar Jeffrey is een man van leve de lol en de leut en veel drinken met vrienden. Ik zat met mijn zoon aan tafel en wij hebben het idee bij Jeffrey dat het een weddenschap was met vrienden. Meer het idee van op zijn Brabants van durf de gij dA.

Eens, ik zie ook iemand die totaal niet op zijn gemak is. Vind het erg om te lezen dat hij iemand is die veel drinkt, er zijn wel 5 kinderen bij betrokken....

watertoren

watertoren

11-03-2024 om 10:15 Topicstarter

Mick87 schreef op 10-03-2024 om 23:37:

ik vind Jerney en hem niet per se bij elkaar passen en heb het idee dat het een man is die altijd een relatie heeft aangezien hij op zijn 35e al 3 kinderen bij 2 vrouwen heeft.

Nee, juist niet. Ik ken hem vooral als vrijgezel. 

watertoren schreef op 11-03-2024 om 00:02:

[..]

ja , ik ken hem. Daarom weet ik ook al hoe het afloopt in de liefdesrelatie. Ik ga niet spoileren.

Ik denk dat Jerney snel van die roze wolk afdondert als ze ziet hoe hij in het echte leven is... 

Yumi schreef op 11-03-2024 om 10:21:

[..]

Ik denk dat Jerney snel van die roze wolk afdondert als ze ziet hoe hij in het echte leven is...

Hoe is hij in het echte leven dan ? Ken je hem ?

Mij lijkt het best een lieve man. Maar mijn type zou het niet zijn.

Jerney komt op mij over als een rustige moeder. Jeffrey is wat meer outgoing denk ik. (Type Tuinzicht) Vind ze daarom denk ik niet bij elkaar passen. Maar ken ze verder niet.

Hoeveel afleveringen komen er nog eigenlijk ?

watertoren

watertoren

11-03-2024 om 10:55 Topicstarter

Yumi schreef op 11-03-2024 om 10:21:

[..]

Ik denk dat Jerney snel van die roze wolk afdondert als ze ziet hoe hij in het echte leven is...

Hij is wel een lieve man hoor en hij is ook goed voor zijn kinderen die gek op hem zijn. Ik wil hem niet in een verkeerd daglicht zetten maar hij is wel een feestneus. Hij is nu vooral bezig met optredens en zingen. Hij heeft ergens ook een contract getekend. Dat Nederlandstalige is niet mijn genre maar hij kan wel echt zingen. Op zijn instagram heeft hij er ook MAFS bij staan. Ik denk dat hij mee heeft gedaan om meer bekendheid te krijgen en niet om de liefde te vinden.

watertoren schreef op 11-03-2024 om 10:55:

[..]

Hij is wel een lieve man hoor en hij is ook goed voor zijn kinderen die gek op hem zijn. Ik wil hem niet in een verkeerd daglicht zetten maar hij is wel een feestneus. Hij is nu vooral bezig met optredens en zingen. Hij heeft ergens ook een contract getekend. Dat Nederlandstalige is niet mijn genre maar hij kan wel echt zingen. Op zijn instagram heeft hij er ook MAFS bij staan. Ik denk dat hij mee heeft gedaan om meer bekendheid te krijgen en niet om de liefde te vinden.

Maar als dat nu gewoon zijn werk is? Er zijn meer mensen die werk in horeca/toerisme etc. hebben.
Of is dat vrije tijd/hobby naast een baan?

Mick87 schreef op 11-03-2024 om 10:50:

[..]

Hoe is hij in het echte leven dan ? Ken je hem ?

Mij lijkt het best een lieve man. Maar mijn type zou het niet zijn.

Jerney komt op mij over als een rustige moeder. Jeffrey is wat meer outgoing denk ik. (Type Tuinzicht) Vind ze daarom denk ik niet bij elkaar passen. Maar ken ze verder niet.

Hoeveel afleveringen komen er nog eigenlijk ?

Ik ken hem niet, maar ik lees hier van iemand die hem wel kent,  dat hij veel drinkt en het type lang leve de lol is. Bij mij gaan dan de alarmbellen af, want iemand die veel drinkt wil ik niet bij mijn kinderen. 

watertoren

watertoren

11-03-2024 om 11:18 Topicstarter

madee schreef op 11-03-2024 om 11:10:

[..]

Maar als dat nu gewoon zijn werk is? Er zijn meer mensen die werk in horeca/toerisme etc. hebben.
Of is dat vrije tijd/hobby naast een baan?

Het zingen doet hij naast zijn werk. Hij is electricien. Hij is in gesprek met platenmaatschappij Rood Hit Blauw dus misschien gaan we meer van hem horen.

watertoren schreef op 11-03-2024 om 11:18:

[..]

Het zingen doet hij naast zijn werk. Hij is electricien. Hij is in gesprek met platenmaatschappij Rood Hit Blauw dus misschien gaan we meer van hem horen.

Ah zo, dan wil ie er z’n werk van gaan maken denk ik. Wie weet heeft Jerney daar geen moeite mee, maar we zullen zien.

Wat worden we ook eigenlijk ‘dom’ gehouden over iedereen (als je het alleen met de info uit het tv programma moet doen tenminste )

Mick87 schreef op 11-03-2024 om 10:50:

[..]

Hoeveel afleveringen komen er nog eigenlijk ?

27 maart de laatste aflevering, dus nog 6 te gaan.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

11-03-2024 om 18:06

watertoren schreef op 11-03-2024 om 00:02:

[..]

ja , ik ken hem. Daarom weet ik ook al hoe het afloopt in de liefdesrelatie. Ik ga niet spoileren.

Zoals jij over hem schrijft denk ik dat hij geen relatie heeft .

watertoren

watertoren

11-03-2024 om 18:41 Topicstarter

Via facebook is er al wel het een en ander uitgelekt over diverse stellen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.