Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2024

Gisteren is MAFS weer begonnen. Wie kijkt er Ook? Praat er hier over mee.


Oh die Anneke….heeft ze zelf niet door dat ze haar wenkbrauwen helemaal verkeerd heeft opgemaakt? Ik sta helemaal achter Dirk…oké dit was vorige week maar ze laten het weer zien en dan grrrr

Ik wordt wel blij van Erik en Gerben en de 4 J’s

watertoren

watertoren

21-02-2024 om 09:16 Topicstarter

Anneke vind het gebit van Dirk niet mooi en dat ben ik wel met haar eens. Ik vind wel dat je geen recht van spreken hebt als je zelf ook niet zo'n mooi ondergebit hebt. Ik snap helemaal dat ze niet valt op Dirk maar om een man zo af te kraken dat vind ik niet nodig. Ze had het kunnen houden bij er is voor mij geen aantrekkingskracht. 

MRI

MRI

21-02-2024 om 10:08

watertoren schreef op 21-02-2024 om 09:16:

Anneke vind het gebit van Dirk niet mooi en dat ben ik wel met haar eens. Ik vind wel dat je geen recht van spreken hebt als je zelf ook niet zo'n mooi ondergebit hebt. Ik snap helemaal dat ze niet valt op Dirk maar om een man zo af te kraken dat vind ik niet nodig. Ze had het kunnen houden bij er is voor mij geen aantrekkingskracht.

Nou inderdaad. Het lijkt of ze een boekje assertiviteit heeft gelezen en zich nu eens lekker gaat laten gelden. Ik vind het zo vreemd hoe zij praat. Ik vind Anneke en Dirk trouwens best compateble qua uiterlijk. En hij is nog eens 7 jaar ouder. Maar goed dan kan het je type niet zijn natuurlijk. En ja die wenkbrauwen van Anneke... Als productie van zo' n programma weet je toch ook dat ze daar heel veel commentaar op gaat krijgen? Dan zouden ze haar best een beetje tegen haarzelf kunnen beschermen. 

Precies, ‘geen aantrekkingskracht’ was genoeg geweest. En heel fel ‘nee dat mag je niet’ en ‘op afstand’ vind ik niet nodig. Maar ze heeft het ook helemaal geen kans gegeven, niets van ‘laten we ontdekken waarom ze ons gematcht hebben, ik heb niet voor niets aangegeven dat ik telkens op foute mannen val’. Het bleef alleen maar over leeftijd en uiterlijk/verzorging gaan, heel oppervlakkig. 

Als Anneke  een mooi gebit belangrijk vind, had ze dat moeten melden aan de 'experts'.

Ik weet dat bij de introductie van haar in het programma en bij de gesprekken met haar vriendinnen  'een mooi gebit'  al ter sprake kwam!
Waarom wordt ze dan gematcht met iemand die géén mooi gebit heeft??

Ook de gewenste leeftijd is blijkbaar niet ter sprake gekomen, want dat vond ze ook een probleem.

Dirk valt niets te verwijten.

Ook een interessante vrouw.

Vignet_PattyHarpenau.jpg

Berichtje uit 2019.

Kersje schreef op 21-02-2024 om 13:46:

https://www.shownieuws.nl/entertainment/deze-bner-is-de-nieuwe-liefde-van-mafs-dirk

Dat vind ik leuk nieuws! Zij is ook spiritueel geïnteresseerd, staat me iets van bij. 

watertoren

watertoren

21-02-2024 om 16:36 Topicstarter

Hij is er wel op vooruit gegaan. Ze ziet er veel beter uit dan Anneke. Op facebook las ik dat Anneke ook weer een relatie heeft met een man die een stuk jonger is. Het schijnt een bakker te zijn. 

watertoren

watertoren

22-02-2024 om 09:44 Topicstarter

Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken. Ik zie bij geen enkel stel dat de vonken er vanaf springen. Ik ben benieuwd hoe het met Jeppe en Jantine gaat als ze gaan samen wonen. Er is nu nog voornamelijk vriendschap. Van Kim en David zien we eigenlijk maar weinig. Ik vind David maar saai en stijfjes. Hij zou goed lid kunnen zijn van iemand van het Koninklijk huis. Daar doet hij me telkens aan denken. Kim daarentegen vind ik veel spontaner. Dat wordt niks volgens mij.

watertoren

watertoren

22-02-2024 om 09:54 Topicstarter

Suzanne voelt zich helemaal niet aangetrokken tot Bastiaan. Bastiaan blijft toch wat hoopvol. Suzanne kan beter eerlijk zijn. Ik moest wel lachen toen ze gisteren in de taxi zaten. Suzanne met een kort tuttig jurkje met haar benen wijd. 
Zo'n vakantie in Lapland dat zou voor mij de horror zijn. Die week zou voor mij niet snel genoeg om kunnen gaan. Sarath en Malou lijken wel een stelletje kleine kinderen met dat gedoe met Kerst en het bezoek aan de Kerstman. Wat dat betreft passen ze wel bij elkaar. Het was gewoon genant om naar te kijken. Ik ga steeds meer twijfelen aan de geestelijke gesteldheid van deze mensen en met mij vele andere mensen zag ik op faceboek. Zulke mensen moet je eigenlijk niet mee laten doen aan zo'n programma maar ja, alles voorde kijkcijfers. 

Suzanne kleedt zich heel afstandelijk, qua topjes. Alles hooggesloten. Dan snap ik wel dat Bastiaan niet durft of twijfelt. Mijn man en ik zeiden de hele tijd: ze moeten gewoon eens ergens gaan liggen en beginnen met aanraken en zoenen. Dan kan die klik er juist wel zijn of je over de twijfel heen te helpen. Ook bij de andere stellen. Maar Jeffrey en Jerney hebben toch al wat uitgespookt tussen de lakens, kreeg ik de indruk? Die lijken me wel dol op elkaar. En Jeppe en Jantine zie ik ook wel samen verder gaan, die moeten straks thuis ook ff gaan liggen samen 🤭

watertoren

watertoren

22-02-2024 om 10:16 Topicstarter

Waarom ergens gaan liggen en aanraken en zoenen als je iemand niet aantrekkelijk vind? Ik wil zelf ook geen lichamelijk contact met iemand die ik niet aantrekkelijk vind.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.