Media en cultuur
watertoren
03-03-2023 om 16:32
Ik ben nu mafs Belgie aan het kijken op Videoland. Blind getrouwd heet het daar. Ik vind het echt veel mooier dan de Nederlandse versie. Het verloopt allemaal veel vlotter en is veel minder saai. Het zijn 4 stellen dus je ziet van elk stel ook veel meer. Ook is er geen soort van Carlo bij en dat is een hele verademing. Nu ik deze versie zie merk ik echt dat Carlo eerder een stoorzender is dan dat hij iets toevoegt aan het programma.
Brabeau
03-03-2023 om 20:38
@watertoren, ik heb vaker gehoord dat de Vlaamse versie beter blijkt te zijn, misschien toch eens gaan kijken dan 🙂
TrefleQ
03-03-2023 om 21:54
Waar kijk je de vlaamse versie? Ik vind m niet op videoland. Maar mogelijk zoek ik niet goed?
Brabeau
03-03-2023 om 22:02
je moet wel zoeken op de Nederlandse naam. En dan staat er 1 vlaams/Belgisch seizoen
Kersje
04-03-2023 om 11:18
TrefleQ schreef op 03-03-2023 om 21:54:
Waar kijk je de vlaamse versie? Ik vind m niet op videoland. Maar mogelijk zoek ik niet goed?
“Blind getrouwd” is de titel en inderdaad veel leuker dan welke andere versie ook.
Fleurtje_5
04-03-2023 om 11:48
Yumi schreef op 21-02-2023 om 23:31:
[..]
Omdat ze anders niet genoeg materiaal hebben voor de uitzending en geen nieuw koppel meer op voorraad.
Door ermee door te gaan, kunnen die 2 niet eens meer leuk met elkaar omgaan. Patrick met zijn vragen, dit valt niet te lijmen, dit maakt nog meer stuk...
Paula moest huilen omdat Patrick haar boekje toch niet zo leuk vond.
Maar Paula, met haar moeder, is toch vast wel meer gewend. Heeft Patrick gedacht 'vragen hoort erbij' want Paula's moeder stelde tig vragen aan Patrick net voor het trouwen.
En alsof het leuk was voor Patrick toen zijn aanstaande schoonmoeder op de grote dag, vlak voor het trouwen, op hoorafstand van Patrick, tegen Carlo zei 'nee, dat is niks'.
Kersje
04-03-2023 om 11:59
Fleurtje_5 schreef op 04-03-2023 om 11:48:
[..]
Paula moest huilen omdat Patrick haar boekje toch niet zo leuk vond.
Maar Paula, met haar moeder, is toch vast wel meer gewend. Heeft Patrick gedacht 'vragen hoort erbij' want Paula's moeder stelde tig vragen aan Patrick net voor het trouwen.
En alsof het leuk was voor Patrick toen zijn aanstaande schoonmoeder op de grote dag, vlak voor het trouwen, op hoorafstand van Patrick, tegen Carlo zei 'nee, dat is niks'.
Patrick is 1 vd experts, dus niet de partner van Paula, dat is Remco!
watertoren
05-03-2023 om 18:15
Ik heb de eerste serie die op Videoland te zien was van Belgie nu helemaal af gekeken. Er waren 4 stellen maar er was maar 1 stel die echt de ware liefde gevonden hebben.
Yumi
05-03-2023 om 23:07
watertoren schreef op 05-03-2023 om 18:15:
Ik heb de eerste serie die op Videoland te zien was van Belgie nu helemaal af gekeken. Er waren 4 stellen maar er was maar 1 stel die echt de ware liefde gevonden hebben.
Toch is het een mooie score, als 1 op de 4 stellen op deze manier de liefde kan vinden dan mag daar wel meer gebruik van gemaakt worden, zonder camera's.
Brabeau
06-03-2023 om 10:53
Yumi schreef op 05-03-2023 om 23:07:
[..]
Toch is het een mooie score, als 1 op de 4 stellen op deze manier de liefde kan vinden dan mag daar wel meer gebruik van gemaakt worden, zonder camera's.
Ja 1 op de 4 is een prima score, we hebben hier slechtere seizoenen gehad.
Yumi
07-03-2023 om 22:54
Wilfred en Francois
Ik heb de rest van deze aflevering niet meer kunnen volgen en nu ik dit schrijf schiet ik weer vol.
Wat een bijzonder stel, zoveel liefde en dan toch niet tot elkaar kunnen komen.
Wilfred die tegen Francois zei een van mijn beloftes naar jou is gelukt, ik houd van jou. Dit is het eerste koppel dat met zoveel respect en liefde naar elkaar, toch uit elkaar gaat 💔
Het raakt me zo, dat ondanks even heb gewacht om hier te reageren, weer emotioneel word. Ergens hoop ik dat ze elkaar terugvinden, maar ik verwacht het niet omdat de angst gekwetst te worden te sterk is.
BlairW
07-03-2023 om 23:39
Ik vind Wilfred en François inderdaad echt zoveel respect en liefde aan elkaar geven. Echt ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Maar dat gevoel kan je helaas niet sturen…ergens hoop ik dat François misschien nu toch Wilfred gaat missen ofzo. Dat hij merkt dat hij toch meer om hem geeft. Al denk ik dat Wilfred daar niet meer voor open staat. Ik vond het zo zielig om zijn pijn te zien 😢 En ook dat hij het niet aan kon om vrienden te blijven. Heel sneu voor allemaal.
Wat zijn Loes en Wichian leuk samen!! Ben blij dat ze elkaar gevonden hebben en dat hun aanpak werkt. Ook zij hebben respect voor hoe de ander er in staat en er mee om gaat. Loes die het hele proces nogal overweldigend vind, Wichian die daar erg begripvol mee om gaat en Loes laat hem dan weer vrij om toch bij het koppelsweekend te blijven. Mooi om te zien! Vond het ook leuk dat ze zei dat ze elkaar nog vaker gezien hadden de laatste tijd. Ik denk dat vooral Loes zich meer op haar gemak voelt zonder camera Lief ook hoe ze in dat vliegtuig al zo samen lagen 🥰 Ik denk ook dat het geholpen heeft dat ze echt met elkaar hebben gepraat. Diepgaande gesprekken op de huwelijksreis al. Dat heeft hen denk ik echt dichter bij elkaar gebracht. Ja, leuk stel en ik hoop echt dat ze lang samen blijven!
Dan de rest nog. Ga er nu geen lang verhaal van maken per stel, wil gaan slapen haha! Hier even mijn voorspelling :
Richelle en Maarten : blijven getrouwd
Remco en Paula : blijven getr….nee, lijkt me duidelijk 🤣
Cathelijne en Laura : Blijven getrouwd
Stephan en Patricia : denk dat ze gaan scheiden, maar ben er niet 100% zeker van. Krijg geen goed beeld van hun relatie nu. Het komt voor nu meer als goede vrienden over.
Als mijn voorspelling klopt is dit wel een goed seizoen Trouwens, die expert die helemaal links zat, wat een engerd! Net zo’n buikspreekpop met z’n strakgetrokken hoofd. Vreselijk!
watertoren
08-03-2023 om 05:51
Ik lees net dat Loes en Wichian toch uit elkaar zijn. Wat jammer! Het laatste stukje ontbrak bij Loes en dat was de aantrekkingskracht. Bij Wichiam kwam het als donderslag bij heldere hemel. Loes weet dat ze hem verdriet heeft gedaan maar er moesten knopen doorgehakt worden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.