Media en cultuur
Madamecannibale
27-08-2021 om 21:19
Kopen zonder kijken
Nu B&B Vol liefde afgelopen is, is het tijd voor de volgende guilty pleasure “Kopen zonder kijken”. Aanstaande maandag start een nieuw seizoen 4, wie gaat er ook kijken?
Friezinnetje
21-09-2021 om 18:05
watertoren schreef op 21-09-2021 om 07:29:
Ik vond het huis helemaal niet opgeknapt. Hoe het eerst was dat is precies mijn smaak. Weer zo'n lelijke visgraatvloer en gekleurde muren. Ik hou daar helemaal niet van maar ieder zijn smaak. Mijn zoon heeft een kluswoning gekocht en ik ben elke dag hard bezig met schilderen om het zo te krijgen hoe dit huis eerst was. Mijn zoon zei ook van \ze hebben het huis helemaal verpest behalve dan de uitbouw die ze af hebben gemaakt en de trap die niet meer in de kamer was.
gelukkig wat kleur en geen zwart-wit-woning. Daar zit toch totaal geen sfeer in?
Dandy
21-09-2021 om 18:11
Friezinnetje schreef op 21-09-2021 om 18:05:
[..]
gelukkig wat kleur en geen zwart-wit-woning. Daar zit toch totaal geen sfeer in?
Het leek wel een crematorium.
Miss-Pippi
21-09-2021 om 20:46
Die blauwe muren in de slaapkamer en zo en alle muren geel op zolder vind ik persoonlijk ook niet mooi en nogal hysterisch allemaal, ik heb ook liever lichtere kleuren. Maar die vloeren en zo vond ik ook wel echt een hele verbetering met ‘voor’. Dat was zó koel, wit/zwart/grijs. Heel ongezellig.
Meesje
21-09-2021 om 21:21
MonkeyTown schreef op 21-09-2021 om 08:52:
Maarre…wat vonden jullie van die kreeft in de fruitschaal? Roos…you lost me there!
Hahaha ja, die kreeft, die snapte ik ook niet. De schilderijen vond ik ook maar mwa. En dan alle foto's die ze eerst in de woonkamer hadden op de wc hangen. Maar ja, kunnen ze gemakkelijk omwisselen.
Friezinnetje
21-09-2021 om 21:32
De kreeft was idd heul vreemd, en die gouden schaal met aap ook. Niet handig en de heleboel staat meteen vol
GroenTuintje
22-09-2021 om 00:04
Friezinnetje schreef op 21-09-2021 om 21:32:
De kreeft was idd heul vreemd, en die gouden schaal met aap ook. Niet handig en de heleboel staat meteen vol
Ik vind die interieurs altijd zo volgepropt op tv . In welk woonprogramma dan ook..
Regendrup.
22-09-2021 om 09:13
Ben bang dat dat meisje van Urk daar weer niet kan wennen. En dat zou wel erg zonde zijn, gaan ze van het ene probleem naar het andere.
Al kan ik me héél goed voorstellen dat die ander niet in Urk kon wennen. Wat zag zij er ongelukkig uit zeg.
Regendrup.
22-09-2021 om 09:14
Vond het huis wel mooi geworden, maar dat kan nooit allemaal binnen dat budget. Ze mogen die kosten wel wat realistischer gaan neerzetten hoor. Oké er wordt vast veel gesponsord, maar benoem dat dan ook.
Doornroosje75
22-09-2021 om 09:23
Ehm.... 'Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Upstairs / Keukensale/ Sanisale etc.' Hoeveel duidelijker wil je het benoemd hebben?
Regendrup.
22-09-2021 om 09:24
Doornroosje75 schreef op 22-09-2021 om 09:23:
Ehm.... 'Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Upstairs / Keukensale/ Sanisale etc.' Hoeveel duidelijker wil je het benoemd hebben?
Hahaha ja dat klopt wel. Maar ze laten het wel lijken alsof dat tóch allemaal in het budget past dat vanuit de deelnemers komt. Of het komt op mij zo over, kan ook.
Die kreeften van Roos mogen ze sowieso wel achterwege laten, scheelt toch weer zo'n 5 euro ofzo op het budget.
redbulletje
22-09-2021 om 09:54
Regendrup. schreef op 22-09-2021 om 09:13:
Ben bang dat dat meisje van Urk daar weer niet kan wennen. En dat zou wel erg zonde zijn, gaan ze van het ene probleem naar het andere.
Al kan ik me héél goed voorstellen dat die ander niet in Urk kon wennen. Wat zag zij er ongelukkig uit zeg.
Lijkt me voor meisje 1 idd heftig om haar sociale omgeving te verlaten als die zo hecht is zoals daar. Meisje 2 was al uit haar eigen woonplaats (Heemskerk) vertrokken en wilde nu in een andere plaats (Almere) gaan wonen, dus zij was blijkbaar sowieso niet zo gehecht aan haar eigen omgeving.
redbulletje
22-09-2021 om 09:55
Het lijkt wel of Roos een hoop rotzooi van de kringloop haalt. Die kunst trok nergens op. Had dan een mooie foto/schilderij van Urk opgehangen ipv die schets.
Doornroosje75
22-09-2021 om 09:58
Is Werk aan de Muur geen sponsor van dit programma? Dan hadden ze hier een mooi plaat van kunnen uitkiezen: https://www.werkaandemuur.nl/nl/collectie/urk-schilderij/1119
redbulletje
22-09-2021 om 10:01
Doornroosje75 schreef op 22-09-2021 om 09:58:
Is Werk aan de Muur geen sponsor van dit programma? Dan hadden ze hier een mooi plaat van kunnen uitkiezen: https://www.werkaandemuur.nl/nl/collectie/urk-schilderij/1119
Dat zou een stuk beter zijn geweest dan het gedrocht wat er nu hing.
Madamecannibale
22-09-2021 om 10:09
Ik ben wel fan van Roos. Ik vind het altijd mooi bij elkaar passen en, nog belangrijker, passen bij de mensen. Ze luistert goed naar wat haar klanten willen. Ze zou hier in huis ook wel eens los mogen gaan. Wel samen met Bob dan, dan krijg ik eindelijk een toilet op de eerste verdieping
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.