Media en cultuur
Madamecannibale
27-08-2021 om 21:19
Kopen zonder kijken
Nu B&B Vol liefde afgelopen is, is het tijd voor de volgende guilty pleasure “Kopen zonder kijken”. Aanstaande maandag start een nieuw seizoen 4, wie gaat er ook kijken?
Meesje
20-09-2021 om 21:30
" Paar plantjes van Roos erbij", hihi. Ze zet idd vaak op onhandige plekken in de badkamer plantjes.
Miss-Pippi
20-09-2021 om 22:14
Ik vond het wel weer een leuke aflevering en ook een heel enthousiast, lief, leuk stel (ook in hun omgang met elkaar).
Het huis vond ik ook mooi geworden. Wat een andere vloer en wat andere kleuren al kunnen doen in gevoel van sfeer en warmte. Ik vond het van tevoren ook maar kil en zwart/wit.
Leuk om te zien dat ze heel even een beetje teleurgesteld waren dat er geen bad was en dat je dan weet dat die verrassing nog komt…..en dan die reacties. Leuk om te zien. Het zou natuurlijk logischer en praktischer zijn om een bad gewoon in de badkamer te hebben, maar het zou ook wel heel raar zijn om zo’n nieuwe, neutrale en toch wel mooie (ondanks dat het misschien niet helemaal je smaak, want beetje te koele) badkamer er uit te slopen. En daar was ook niet voldoende budget voor, dat kon beter gebruikt worden voor andere dingen.
Friezinnetje
21-09-2021 om 07:03
Ik heb niks met een bad, dus ik zou zo het bad er weer uithalen daar boven en heb je weer een gewone slaapkamer.
Mooi resultaat idd
watertoren
21-09-2021 om 07:29
Ik vond het huis helemaal niet opgeknapt. Hoe het eerst was dat is precies mijn smaak. Weer zo'n lelijke visgraatvloer en gekleurde muren. Ik hou daar helemaal niet van maar ieder zijn smaak. Mijn zoon heeft een kluswoning gekocht en ik ben elke dag hard bezig met schilderen om het zo te krijgen hoe dit huis eerst was. Mijn zoon zei ook van \ze hebben het huis helemaal verpest behalve dan de uitbouw die ze af hebben gemaakt en de trap die niet meer in de kamer was.
Doornroosje75
21-09-2021 om 08:24
Ik vond het prachtig geworden! En dat bad vond ik prachtig en juist erg leuk, zo'n relaxkamer. Het behang dat zij nu in de woonkamer hebben, hebben wij in de slaapkamer. Ik ben er dol op Ik vond alleen de bank niet mooi, maar die zag er wel erg comfortabel uit.
Meesje
21-09-2021 om 08:31
Ik vond het ook leuk! Veel dingen die ik niet hoef (bad op zolder, mega bank in kleine woonkamer), maar het is dan ook niet mijn huis. Ik vind dat ze erg goed naar de wensen van het koppel hebben geluisterd en die hebben toegepast. En gewerkt met wat ze hebben ipv alles eruit halen en opnieuw beginnen. Vind dat dit jaar tot nog toe mooi om te zien.
MonkeyTown
21-09-2021 om 08:52
Maarre…wat vonden jullie van die kreeft in de fruitschaal? Roos…you lost me there!
Doornroosje75
21-09-2021 om 09:01
Die kreeft was raar. Het 'schilderij' achter de eettafel vond ik ook niks. Ik zou daar een mooie foto van de Urkse haven hebben opgehangen ofzo.
Dandy
21-09-2021 om 09:09
watertoren schreef op 21-09-2021 om 07:29:
Ik vond het huis helemaal niet opgeknapt. Hoe het eerst was dat is precies mijn smaak. Weer zo'n lelijke visgraatvloer en gekleurde muren. Ik hou daar helemaal niet van maar ieder zijn smaak. Mijn zoon heeft een kluswoning gekocht en ik ben elke dag hard bezig met schilderen om het zo te krijgen hoe dit huis eerst was. Mijn zoon zei ook van \ze hebben het huis helemaal verpest behalve dan de uitbouw die ze af hebben gemaakt en de trap die niet meer in de kamer was.
O nee verschrikkelijk dat wit en zwart overal... plastic fantastic. Ik vond het een hele grote verbetering.
Tuinfluiter
21-09-2021 om 09:38
MonkeyTown schreef op 21-09-2021 om 08:52:
Maarre…wat vonden jullie van die kreeft in de fruitschaal? Roos…you lost me there!
Het gouden kaarsenplateau met aap vond ik ook echt een parel. Het merendeel van de accessoires die Roos uitzoekt vind ik rijp voor de kringloop.
Het huis vond ik verder wel goed gedaan. Er was goed rekening gehouden met smaak en wensen van het koppel en de zaken die goed waren in het huis werden niet groot scheeps verbouwd.
redbulletje
21-09-2021 om 10:01
Het huis vind ik best opgeknapt, maar waarom die tegeltuin? Ik dacht toen ie zei dat ie de tuin ging aanpakken dat ie 'm ging vergroenen maar dat viel tegen.
En als die meiden dagelijks in bad gaan waarom dan geen jaccuzi? Ze hadden er zelfs een sauna bij kunnen maken op zolder.
Friezinnetje
21-09-2021 om 18:04
redbulletje schreef op 21-09-2021 om 10:01:
Het huis vind ik best opgeknapt, maar waarom die tegeltuin? Ik dacht toen ie zei dat ie de tuin ging aanpakken dat ie 'm ging vergroenen maar dat viel tegen.
En als die meiden dagelijks in bad gaan waarom dan geen jaccuzi? Ze hadden er zelfs een sauna bij kunnen maken op zolder.
budget
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.