Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren


haarklover schreef op 06-10-2024 om 13:06:

Topsporters verdienen het meest door reclame te maken.
Ik zou zou er niet van uitgaan dat ze in reclames de waarheid vertellen.

(reclame) acteurs die meespelen in reclames verdienen daar ook hun geld mee. Die zou ik ook niet geloven. 

Reclame is niet bedoelt om je van objectieve informatie over producten te voorzien. Ik zou het überhaupt niet geloven 😉

Zorroo schreef op 06-10-2024 om 18:09:

[..]

Heeft toch allemaal niks met scheren te maken.


Ik reageerde op de woorden die jij aanhaalde: "Mijn huid heeft veel te lijden als ik sport"

Als de huid droog en schraal is lijkt benen scheren me niet zo prettig. Maar enfin, als Femke er geen flink bedrag voor kreeg betaald dan had ze er vast geen moeite mee gehad. Ik vind het iig geen fijne reclame.

Neweve schreef op 06-10-2024 om 13:00:

Ik kijk veel achteraf dus weinig reclame, maar op YouTube krijg ik nu regelmatig reclame van een kussenmerk. Een man met een bowlingbal in de armen zegt: de reden dat jij slecht slaapt is je kussen. En dan laat hij de bowlingbal vallen.

Ik zou echt die bowlingbal door de tv willen gooien. De reden dat ik slecht slaap is niet mijn kussen maar mijn baby die zwaar verkouden is en 3 keer per nacht huilend wakker word...

Ach sneu! Beterschap voor je kindje.

Die kussenreclame zie ik overigens ook overal langs komen. Van Cloud Pillow zeker? Maar eentje met een bowlingbal heb ik nog niet gezien. Ik zie het verband ook echt niet. Zijn er mensen die op een kussen zo hard als een bowlingbal slapen???

Tango schreef op 08-10-2024 om 12:01:

[..]

Ach sneu! Beterschap voor je kindje.

Die kussenreclame zie ik overigens ook overal langs komen. Van Cloud Pillow zeker? Maar eentje met een bowlingbal heb ik nog niet gezien. Ik zie het verband ook echt niet. Zijn er mensen die op een kussen zo hard als een bowlingbal slapen???

De bowlingbal is volgens mij je hoofd die op het kussen landt en wel/niet goed wordt opgevangen. 

Monus schreef op 03-10-2024 om 07:53:

[..]

Ja, maar dat kind wordt tenminste wel meteen door haar vader gecorrigeerd. Dat is zoals het zou moeten in plaats van alles van je kind tegenwoordig te vergoelijken.

Nou, het is wat je corrigeren noemt. Het is heel duidelijk dat die vader niet serieus wordt genomen bij zijn opmerking. Dat blijkt ook wel als het kind daarna (toch) weer zegt: "en nou wil ik crème brûllée". 

Naminokurashi schreef op 05-10-2024 om 15:07:

Müller milk. Ik versta steeds moeder melk

Ik versta dit ook en vind deze reclame irritant en imbeciel. Hoewel ik vloeiend ben in het Engels irriteer ik me mateloos aan die onnodige Engelse teksten. We zitten hier in Nederland! Als je Engelstalige reclames uit wil zenden doe dat maar op de BBC.

de reclame van Ring deurbel. Er staat dan een bezorger voor de deur met een pakket, diegene met de Ring deurbel zit in een meeting, hoeft niet open te doen, vraagt of het pakketje bij de buren afgeleverd kan worden, waardoor hij weer terug kan naar de meeting die eigenlijk een mail zou kunnen zijn. Zo arrogant vind ik dit

Die reclame met die poppen en die krijsende kinderen van Picnic.
Vreselijk!!
Trouwens alle reclames met betweterige kinderen erin vind ik helemaal niks.

Elmo1972 schreef op 10-10-2024 om 14:35:

Die reclame met die poppen en die krijsende kinderen van Picnic.
Vreselijk!!
Trouwens alle reclames met betweterige kinderen erin vind ik helemaal niks.

Ik ook niet, bloed irritant zelfs. Ja had een tijd terug de reclame van NTI met zo'n meisje dat aan haar vader vraagt hoe hoog hij de lat legt qua studie. Hou op. Alsof een kind dat wat kan schelen. 

Die reclame van Hunkemöller vind ik irritant. Een vrouw die zegt: elke dag sta ik op als een andere vrouw. Dat is wel een heel serieus geval van een gespleten persoonlijkheid. Want dit effect kan toch niet worden veroorzaakt door elke dag een andere bh! Wat een idiote tekst!

KPN
Anja  anja zit je nog in de call?. Nee. Die zijn we kwijt. ( alsof ze overleden is of zo)
Een keer wel grappig. Maar des te vaker  ik hem hoor des te irritanter ik hem vind worden.

Domino's pizza. 🤦

Naminokurashi schreef op 13-10-2024 om 19:21:

Domino's pizza. 🤦

Die is rond uit smerig.

Die Hornbach reclame, van die man die de trap op 'geschoven' word, vind ik een creepy reclame.

Fleurtje_5 schreef op 14-10-2024 om 02:59:

Die Hornbach reclame, van die man die de trap op 'geschoven' word, vind ik een creepy reclame.

Nou, zeg dat wel. Je verwacht bijna dat er iemand de tekst uit de film Poltergeist uitspreekt: they’re back!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.