Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

De radioreclame voor Nu.nl, waarin ze het hebben over dat boeren de snelweg blokkeren en een vrouw zegt dat ze daardoor 38 minuten te laat op haar werk was.

Vervolgens hoor je dat ze op nu.nl altijd het laaste nieuws hebben...

Hallo, dat was 2 jaar(!) geleden dus hoezo laatste nieuws???

Blomke82 schreef op 15-05-2024 om 21:10:

De radioreclame voor Nu.nl, waarin ze het hebben over dat boeren de snelweg blokkeren en een vrouw zegt dat ze daardoor 38 minuten te laat op haar werk was.

Ze hebben dit jaar ook nog wegen geblokkeerd...

Meesje schreef op 15-05-2024 om 21:13:

[..]

Ze hebben dit jaar ook nog wegen geblokkeerd...

Maar dat is toch niet het laatste nieuws? Dat was februari en echt niet massaal in Nederland, ik kreeg echt een associatie met 2 jaar terug.. Zorg dan voor actuele spotjes zoals demonstraties bij UvA.

even een reclame die ik wel leuk vind. Die man op het voetbalveld die steeds alle scores bijhoudt, en dat er dan toch ineens een bord is.....het leuke is die man met volle mond die zegt....aaa joh

Die reclames over mascara (nu eentje van Maybelline). Mijn god alsof iemand die lelijke aan elkaar geplakte spinnen poten echt mooi zou vinden!?
Doe normaal joh!

Die radioreclame van makelaarsland: "Verkoop je huis voor slechts €1500,-, ook dat kan bij makelaarsland." 

Het is maar net hoe je die op vat....

Blomke82 schreef op 15-05-2024 om 21:10:

Dat is toch juist de 'grap'?

Zilver_gray schreef op 16-05-2024 om 19:56:

Die reclames over mascara (nu eentje van Maybelline). Mijn god alsof iemand die lelijke aan elkaar geplakte spinnen poten echt mooi zou vinden!?
Doe normaal joh!

Ik ben wel verbaasd dat er nog steeds geen kwaliteitsmascara bestaat. Lijkt mij toch niet zo moeilijk uit te vinden en je kan er miljardair mee worden als je meteen octrooi aanvraagt.

rionyriony schreef op 19-05-2024 om 22:04:

[..]

Ik ben wel verbaasd dat er nog steeds geen kwaliteitsmascara bestaat. Lijkt mij toch niet zo moeilijk uit te vinden en je kan er miljardair mee worden als je meteen octrooi aanvraagt.

Oh maar natuurlijk zijn die er wel.

Alleen vind ik die niet bij een Kruitvat of een Trekpleister. Ik heb verschillende fijne mascara’s die mijn wimpers niet op zo’n afschuwelijke manier mishandelen. 

rionyriony schreef op 19-05-2024 om 22:04:

[..]

Al jaren gebruik ik een mascara van Kruitvat eigen merk, nog geen 3 euro, geen spinnenpoten en blijft de hele dag zitten, echt heel fjjn.

Zilver_gray schreef op 19-05-2024 om 22:36:

[..]

Oh maar natuurlijk zijn die er wel.

Alleen vind ik die niet bij een Kruitvat of een Trekpleister. Ik heb verschillende fijne mascara’s die mijn wimpers niet op zo’n afschuwelijke manier mishandelen.

Nee, nog nooit een mascara gezien waarbij het net echt leek. Ook al betaalde je nog zoveel. De heel dure merken die er prat op gaan de beste mascara te maken vond ik echt falen.

majorette2005 schreef op 19-05-2024 om 22:41:

[..]

[..]

Ik gebruik het niet meer dus ik zal het niet meer testen. De laatste van Kruidvat was 7 euro in de reclame en die was waardeloos. Jaar of vijf geleden.

rionyriony schreef op 21-05-2024 om 16:13:

[..]

Ik gebruik het niet meer dus ik zal het niet meer testen. De laatste van Kruidvat was 7 euro in de reclame en die was waardeloos. Jaar of vijf geleden.

Ik zie nu dat die ik gebruik van Essence is, ik dacht van Kruitvat eigen merk, 3 euro kost en heel fijn is. 

lavande! schreef op 16-05-2024 om 00:11:

even een reclame die ik wel leuk vind. Die man op het voetbalveld die steeds alle scores bijhoudt, en dat er dan toch ineens een bord is.....het leuke is die man met volle mond die zegt....aaa joh

Daar is ook nog een vervolg op. Daar zie je dat die man in de rij staat op schiphol om op vakantie te gaan: hij hoeft de scores niet meer bij te houden en hij heeft de loterij (waar de reclame voor is) gewonnen. 

lavande! schreef op 16-05-2024 om 00:11:

Ah die vind ik ook een beetje zielig.. Zo van; hij is nu vervangen en mist alle gezellige praatjes/contact aan de kant  Maar dat is mijn rare brein misschien haha 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.