Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek najaar 2024

MidasWolf schreef op 10-12-2024 om 20:37:

Noordwest-Spanje zie je ook niet vaak als bestemming terugkomen in het programma. Leuk om ook eens te zien.

Bijzondere locatie inderdaad. Ook niet echt voor het goede weer gekozen volgens mij  Maar ook weer bijzonder dat er niks vooraf is uitgezocht qua vergunningen. Mocht allemaal niet, omdat het een monumentaal pand is. En dat andere huis in het dorp, die vliegen!!  Niet heel aantrekkelijk haha! Ben benieuwd wat hun plan nu uiteindelijk gaat zijn om iets te verdienen daar. Lijkt me ook geen heel toeristisch gebied eigenlijk, maar kan het mis hebben.

MidasWolf schreef op 19-11-2024 om 20:58:
  • Dinsdag 19 november - 20.35 uur op NPO 1: Peter en Leon - Italië - agriturismo B&B

Beetje late reactie maar ik vond dit stel echt heerlijk om naar te kijken. Waren zo lekker bezig en goed in hun vel. Mooi!

Edit: Oh wacht, ik bedoel denk ik Marcel en Roan inderdaad.

BlairW schreef op 11-12-2024 om 07:36:

[..]

Bijzondere locatie inderdaad. Ook niet echt voor het goede weer gekozen volgens mij Maar ook weer bijzonder dat er niks vooraf is uitgezocht qua vergunningen. Mocht allemaal niet, omdat het een monumentaal pand is. En dat andere huis in het dorp, die vliegen!! Niet heel aantrekkelijk haha! Ben benieuwd wat hun plan nu uiteindelijk gaat zijn om iets te verdienen daar. Lijkt me ook geen heel toeristisch gebied eigenlijk, maar kan het mis hebben.

Poeh nou...

Maar die hadden denk ik meer geld achter de hand dan het programma deed lijken. Die waren zó relaxed over de toekomst.

Wel weer tenenkrommende voorbereiding. Maar dat is kennelijk hun way of life

Ik vind het altijd zo dom dat veel stellen de taal niet spreken als ze gaan emigreren. Mijn zoon heeft in Spanje gewoond. Hij wist van te voren dat het maar voor een half jaar was maar hij heeft wel een cursus Spaans gedaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.