Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek najaar 2024

Yumi schreef op 24-10-2024 om 15:57:

[..]

Hadden ze pech, of waren ze slecht voorbereid? Taal, vergunningen, scholen, zorgverzekering, budget, kennis van (risico) gebied.

Volgens Sjarive was Marcel bouwkundig goed en was nu aan het werk bij een makelaar, om anderen te adviseren. Marcel die met een budget van 170.000,- de boel denkt te verbouwen terwijl de offerte 500.000,- aangeeft. Laat die adviezen maar zitten Marcel

Bedankt voor dit topic, anders had ik het weer gemist!

Nou dat dus. Ze hadden pech dat ze vergunning aanvraag in een risicogebied deden? Het huis staat in een risicogebied, dus dan is dat wel de logische consequentie. Zoek zoiets uit tevoren. En 'dat soort dingen moet je in het diepe durven springen'. Nah, je kunt ook eerst kijken wáár je wil kopen en wat daar de omstandigheden zijn, zowel mbt touristenindustrie, maar ook mbt voorzieningen. Deze mensen wisten de eerste dag niet eens of er een supermarkt of bakker in de buurt was. Je hebt dan werkelijk nooit vóór je emigratie google maps geopend om te kijken waar het huis eigenlijk ligt? Ik kan me wel voorstellen dat dit huis heel goedkoop was. Én dat het feit dat ze omringd werden door Jehova's wellicht een rol speelde bij de keuze. 

MidasWolf

MidasWolf

29-10-2024 om 17:55 Topicstarter

• Dinsdag 29 oktober - 20.35 uur op NPO 1: Familie de Boer - Spanje - Spiritueel centrum

vanavond volgende nieuwe aflevering.

Ik kijk weer. Yoga in een lycra superman pak. 😂

Die burgemeester komt lief over. Maar waarom ie met een dikke gewatteerde jas aan op kantoor zit?

MidasWolf

MidasWolf

29-10-2024 om 21:22 Topicstarter

Meesje schreef op 29-10-2024 om 21:15:

Ik kijk weer. Yoga in een lycra superman pak. 😂

Met een rustgevende baby die de sessie vergezeld.

MidasWolf

MidasWolf

29-10-2024 om 21:24 Topicstarter

€ 20.000 bouwbudget en dan redelijk verbaasd zijn dat zij daar overheen gaan.
Alleen hout is al bijna zo duur.
Laat staan de rest, scheelt wel dat zij het niet heel luxe hoeven heb ik het idee.

MidasWolf

MidasWolf

12-11-2024 om 20:40 Topicstarter

• Dinsdag 12 november - 20.35 uur op NPO 1: Familie Wauters - Frankrijk - camping
MidasWolf

MidasWolf

19-11-2024 om 20:58 Topicstarter

• Dinsdag 19 november - 20.35 uur op NPO 1: Peter en Leon - Italië - agriturismo B&B

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.