Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophieHowl

SophieHowl

03-11-2022 om 15:22 Topicstarter

Fleurtje_5 schreef op 03-11-2022 om 13:15:

[..]

Las je ook wat er in dat artikel geschreven staat onder 'afhaken' ?

Heel begrijpelijk. Ik heb dat verhaal van de nanny niet in de Britse kranten gelezen (een misser voor de tabloids). Meghan is wel erg panisch dat haar kinderen zich aan een ander zouden hechten. En als ze daar zo bang voor is; misschien minder uren een nanny inhuren?

Fleurtje_5 schreef op 03-11-2022 om 08:36:

Hebben jullie dit interview al eens gehoord of gelezen?

https://www.hln.be/royalty/meghan-markle-geeft-opnieuw-explosief-interview-harry-is-zijn-vader-verloren-tijdens-de-megxit~ac89b24a/

Ik heb het destijds in het Engels gelezen. Wat mij meer zorgen baart is dat de auteur Davis daarna plotseling onbetaald verlof kreeg opgedrongen. 

SophieHowl

SophieHowl

03-11-2022 om 20:04 Topicstarter

Hamer schreef op 03-11-2022 om 19:02:

[..]

Ik heb het destijds in het Engels gelezen. Wat mij meer zorgen baart is dat de auteur Davis daarna plotseling onbetaald verlof kreeg opgedrongen.

Fleurtje_5 schreef op 03-11-2022 om 08:36:

Hebben jullie dit interview al eens gehoord of gelezen?

https://www.hln.be/royalty/meghan-markle-geeft-opnieuw-explosief-interview-harry-is-zijn-vader-verloren-tijdens-de-megxit~ac89b24a/

Dit had ik inderdaad nog niet gelezen (behalv dan die achterlijke vergelijking met Mandela die uitgebreid in het nieuws is geweest. Wat heeft deze vrouw het vreselijk hoog in haar bol. Hele nare trekjes.

SophieHowl

SophieHowl

04-11-2022 om 23:28 Topicstarter

Van wie hadden we al heel lang niets gehoord? Juist, van de officieuze spreekbuis van de Sussexes; Omid Scobie. 
Hij beweert dat in tegenstelling tot veel berichtgeving, Harry zijn memoires niet heeft gewijzigd naar aanleiding van het overlijden van koningin Elizabeth. Her boek was al vijf maanden voor het overlijden afgerond, en er zal alleen een korte notitie aan her boek worden toegevoegd waarin het overlijden wordt benoemd.
Omid verwacht dat het paleis heftig zal reageren op de memoires. Mogelijk zullen de Sussexes hun titel mogen inleveren en zullen Archie en Lilibet (die momenteel wel prins/prinses mogen worden genoemd, maar geen koninklijke hoogheid (HRH) als gevolg van de megxitt.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/20263408/king-could-strip-harry-meghan-titles-memoir/

SophieHowl schreef op 04-11-2022 om 23:28:

Van wie hadden we al heel lang niets gehoord? Juist, van de officieuze spreekbuis van de Sussexes; Omid Scobie.
Hij beweert dat in tegenstelling tot veel berichtgeving, Harry zijn memoires niet heeft gewijzigd naar aanleiding van het overlijden van koningin Elizabeth. Her boek was al vijf maanden voor het overlijden afgerond, en er zal alleen een korte notitie aan her boek worden toegevoegd waarin het overlijden wordt benoemd.
Omid verwacht dat het paleis heftig zal reageren op de memoires. Mogelijk zullen de Sussexes hun titel mogen inleveren en zullen Archie en Lilibet (die momenteel wel prins/prinses mogen worden genoemd, maar geen koninklijke hoogheid (HRH) als gevolg van de megxitt.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/20263408/king-could-strip-harry-meghan-titles-memoir/

Wat een irritante bemoeial. Moet hij nou werkelijk met zijn vinger wijzen naar anderen? Heeft hij niet genoeg aan zich zelf?

Omib in 2020: Het boek finding freedom is geschreven met medewerking van Meghan.

Omib in 2020: Nee, Meghan heeft helemaal niet mee gewerkt aan het boek finding freedom.

Schrijvers Carolyn Durand en Omid Scobie houden vol dat Harry en Meghan niet bij het boek betrokken waren. (Zie meerdere berichten van aug. 2020
)

Meghan: bleef al die tijd steeds ontkennen dat ze had mee gewerkt aan het boek.

Meghan (november 2021):
De hertogin van Sussex, die voorheen steevast bleef ontkennen dat dit
het geval was, heeft woensdag in een schriftelijke verklaring in de
rechtbank laten weten dat ze dit was 'vergeten'.
........
De hertogin biedt in haar verklaring haar excuses aan dat ze eerder in
de rechtbank heeft verklaard dat zij en Harry niet hadden meegewerkt aan
Finding Freedom, maar dat deed ze naar eigen zeggen niet expres omdat ze zich het niet kon herinneren.

https://www.nu.nl/achterklap/6167172/meghan-markle-ben-vergeten-dat-ik-aan-biografie-heb-meegewerkt.html

SophieHowl

SophieHowl

05-11-2022 om 19:04 Topicstarter

Fleurtje_5 schreef op 05-11-2022 om 18:10:

[..]

Wat een irritante bemoeial. Moet hij nou werkelijk met zijn vinger wijzen naar anderen? Heeft hij niet genoeg aan zich zelf?

Omib in 2020: Het boek finding freedom is geschreven met medewerking van Meghan.

Omib in 2020: Nee, Meghan heeft helemaal niet mee gewerkt aan het boek finding freedom.

Schrijvers Carolyn Durand en Omid Scobie houden vol dat Harry en Meghan niet bij het boek betrokken waren. (Zie meerdere berichten van aug. 2020
)

Meghan: bleef al die tijd steeds ontkennen dat ze had mee gewerkt aan het boek.

Meghan (november 2021):
De hertogin van Sussex, die voorheen steevast bleef ontkennen dat dit
het geval was, heeft woensdag in een schriftelijke verklaring in de
rechtbank laten weten dat ze dit was 'vergeten'.
........
De hertogin biedt in haar verklaring haar excuses aan dat ze eerder in
de rechtbank heeft verklaard dat zij en Harry niet hadden meegewerkt aan
Finding Freedom, maar dat deed ze naar eigen zeggen niet expres omdat ze zich het niet kon herinneren.

https://www.nu.nl/achterklap/6167172/meghan-markle-ben-vergeten-dat-ik-aan-biografie-heb-meegewerkt.html

Volgens mij wordt alles wat hij zegt/in zijn blog schrijft, gedicteerd door Meghan. 
Eigenlijk een sneue man, als je erover nadenkt.

Daniël Boland ontleedt de laatste podcast van Meghan en Sophie Gregoire (echtgenote van Justin Trudeau, premier van Canada):

https://youtu.be/nTDkfIQVmJA

Hamer schreef op 06-11-2022 om 12:45:

Daniël Boland ontleedt de laatste podcast van Meghan en Sophie Gregoire (echtgenote van Justin Trudeau, premier van Canada):

https://youtu.be/nTDkfIQVmJA

Ik had niet eerder van deze Daniël gehoord.

De fragmenten waarin Meghan of Sophie spreken vond ik bbbbrrrrrr . Zij praten alsof alle andere mensen dom zijn en even een les nodig hebben over het leven als vrouw zijn. Het leven als "vrouw in de publiciteit" waar ze uiteraard beide zelf voor hebben gekozen.

Fleurtje_5 schreef op 07-11-2022 om 01:28:

[..]

Ik had niet eerder van deze Daniël gehoord.

De fragmenten waarin Meghan of Sophie spreken vond ik bbbbrrrrrr . Zij praten alsof alle andere mensen dom zijn en even een les nodig hebben over het leven als vrouw zijn. Het leven als "vrouw in de publiciteit" waar ze uiteraard beide zelf voor hebben gekozen.

Daniel heeft nog meer video’s over dit onderwerp, ook nog een eerdere over dezelfde podcast. 

SophieHowl

SophieHowl

08-11-2022 om 12:44 Topicstarter

Harry had zijn kinderen in Afrika willen opvoeden en in 2019 er waren al gevorderde plannen om een internationale functie te creëren voor Harry en Meghan:

Prince Harry 'wanted to bring his children up in Africa' with new role 

Prince Harry has a deep love for the African continent and created a charity to help African orphans, Sentebale, with Prince Seeiso of Lesotho. Prince Harry wanted to "bring his children up" in Africa, where he has spent many of the happiest times of his life, one of his friends has revealed. Celebrated primatologist Dame Jane Goodall, said: "He wanted to bring Archie up in Africa, running barefoot with African children." In 2019, it was reported that courtiers had drawn up plans to hand the Duke and Duchess of Sussex a major international job that could have seen them moving abroad after the birth of their first child. Prince Harry’s advisers were understood to be creating a "bespoke" new role for the couple, likely in Africa, that would combine some work on behalf of the Commonwealth along with charity work and a role promoting Britain. The plan had been drawn up by Sir David Manning, the former British ambassador to the US and special adviser on constitutional and international affairs to Harry and Prince William.

bron: liveblog Daily Mirror
De commentaren liegen er niet om: mensen denken dat Meghan eerst deed alsof ze het een goed idee vond, maar eigenlijk was het haar niet glamoureus genoeg.

SophieHowl schreef op 08-11-2022 om 12:44:

Harry had zijn kinderen in Afrika willen opvoeden (…)

De commentaren liegen er niet om: mensen denken dat Meghan eerst deed alsof ze het een goed idee vond, maar eigenlijk was het haar niet glamoureus genoeg.

Diana zei ook tegen Charles dat ze van het buitenleven (inclusief jagen) hield. De geschiedenis herhaalt zich.

Dit bericht in The News komt grotendeels overeen met de YouTube video van Lady C van vandaag: Harry en Meghan hebben enorme ruzie, volgens Lady C vooral omdat Meghan het boek van Harry vlak voor de kroning van Charles wilde laten uitkomen.

https://www.thenews.com.pk/amp/1007553-prince-harry-meghan-markles-marriage-hitting-the-rocks-packed-his-bags

Volgens Lady C zijn de advocaten nu hard aan het werk gezet en is er dus sprake van een stroomversnelling. 

https://youtu.be/mwcpVeTjieI

SophieHowl schreef op 08-11-2022 om 12:44:

Harry had zijn kinderen in Afrika willen opvoeden en in 2019 er waren al gevorderde plannen om een internationale functie te creëren voor Harry en Meghan:

Prince Harry 'wanted to bring his children up in Africa' with new role

Prince Harry has a deep love for the African continent and created a charity to help African orphans, Sentebale, with Prince Seeiso of Lesotho. Prince Harry wanted to "bring his children up" in Africa, where he has spent many of the happiest times of his life, one of his friends has revealed. Celebrated primatologist Dame Jane Goodall, said: "He wanted to bring Archie up in Africa, running barefoot with African children." In 2019, it was reported that courtiers had drawn up plans to hand the Duke and Duchess of Sussex a major international job that could have seen them moving abroad after the birth of their first child. Prince Harry’s advisers were understood to be creating a "bespoke" new role for the couple, likely in Africa, that would combine some work on behalf of the Commonwealth along with charity work and a role promoting Britain. The plan had been drawn up by Sir David Manning, the former British ambassador to the US and special adviser on constitutional and international affairs to Harry and Prince William.

bron: liveblog Daily Mirror

Waarom gaat Harry dan niet naar Afrika om zijn kinderen op te voeden?  Is Afrika zoveel beter dan? Ik ken een aardige dame die als kind er met haar ouders en zusje naar toe zijn gegaan. Ze is er naar school gegaan en is er opgegroeid. Maar ze woont nu al jaren in Brabant, haar moeder ook. Alleen haar zus woont nog in Afrika omdat haar man en kinderen daar een leven hebben opgebouwd en niet weg willen. Maar zij kan op veel plaatsen niet komen, althans niet alleen, vooral s' avonds niet, omdat blanke vrouwen gediscrimineerd worden.

Plannen om er "een internationale functie te creëren voor Harry en Meghan"???? Meghan had vast gedacht dat er met Harry deuren open gingen die normaal gesloten bleven. Maar ze wilden toch uit de picture? Harry is alleen maar de Gouden Gans voor Meghan.

Hamer schreef op 08-11-2022 om 20:33:

[..]

Diana zei ook tegen Charles dat ze van het buitenleven (inclusief jagen) hield. De geschiedenis herhaalt zich.

Nee dat geloof ik niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.