Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Fleurtje_5
09-11-2022 om 19:09
Hamer schreef op 08-11-2022 om 23:24:
Dit bericht in The News komt grotendeels overeen met de YouTube video van Lady C van vandaag: Harry en Meghan hebben enorme ruzie, volgens Lady C vooral omdat Meghan het boek van Harry vlak voor de kroning van Charles wilde laten uitkomen.
https://youtu.be/mwcpVeTjieI
https://www.thenews.com.pk/amp/1007553-prince-harry-meghan-markles-marriage-hitting-the-rocks-packed-his-bags
Volgens Lady C zijn de advocaten nu hard aan het werk gezet en is er dus sprake van een stroomversnelling.
Ik kan me goed voorstellen dat Harry er op tegen is dat het boek (dat er zonder meghan nooit was gekomen als je het mij vraagt) voor de kroning zou worden uitgegeven.
Ik hoop dat H het boek van Tom B. heeft gelezen. En dat hij daarin voorvallen herkend. En namen kent die over het pestgedrag van Meghan hebben gesproken.
Als je bedenkt wat pa Markle werd verweten met die foto in het internetcafé. Hij kan in de verste verte niet tippen aan de vuiligheid die meghan wil verspreiden om het koningshuis te schaden.
Samantha Markle is een 'softy' vergeleken met haar zus Meghan. Had Harry destijds maar geluisterd naar de raad van Meghan's broer.
SophieHowl
09-11-2022 om 20:05
Fleurtje_5 schreef op 09-11-2022 om 19:09:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat Harry er op tegen is dat het boek (dat er zonder meghan nooit was gekomen als je het mij vraagt) voor de kroning zou worden uitgegeven.
Ik hoop dat H het boek van Tom B. heeft gelezen. En dat hij daarin voorvallen herkend. En namen kent die over het pestgedrag van Meghan hebben gesproken.
Ik vraag me af of de royals alle boeken lezen die over hen gaan…
En of ze The Crown kijken…
Uit zelfbescherming zou je denken van niet, maar ook de royals zijn natuurlijk geïnteresseerd in hoe de beeldvorming over hen is.
Chiquita
09-11-2022 om 20:56
Vandaag op Netflix deel 5 van The Crown begonnen. Ik weet 't, veel fictie, maar ook waarheidsgetrouwe beelden
JaneJetson
09-11-2022 om 23:18
Fleurtje_5 schreef op 30-10-2022 om 13:48:
[..]
Had Harry vlak voor het huwelijk maar aandachtig geluisterd naar de raad die de broer van Meghan hem gaf. Nu is H te trots om te willen inzien wat ze aan het doen zijn met die vuilspuiterij.
Hoe ironisch dat jij iemand vuilspuiterij verwijt
Hamer
10-11-2022 om 02:17
Chiquita schreef op 09-11-2022 om 20:56:
Vandaag op Netflix deel 5 van The Crown begonnen. Ik weet 't, veel fictie, maar ook waarheidsgetrouwe beelden
Het is in ieder geval prachtig qua details.
Olive
10-11-2022 om 07:55
ja dat vind ik ook, ik twijfel nog over de nieuwe crown serie. Vind het ook een beetje gek ofzo dat het fictie is over recente geschiedenis. Maar misschien moet je het zien als een soap.
Hamer
10-11-2022 om 17:38
Olive schreef op 10-11-2022 om 07:55:
ja dat vind ik ook, ik twijfel nog over de nieuwe crown serie. Vind het ook een beetje gek ofzo dat het fictie is over recente geschiedenis. Maar misschien moet je het zien als een soap.
Ik heb inmiddels een aantal afleveringen gezien. Ze geven wel mooi aan hoe die Bashir prinses Diana heeft misleid tot het geven van een desastreus interview. De BBC treft hiervoor nu betalingsregelingen.
Fleurtje_5
10-11-2022 om 18:04
SophieHowl schreef op 09-11-2022 om 20:05:
[..]
Ik vraag me af of de royals alle boeken lezen die over hen gaan…
En of ze The Crown kijken…
Uit zelfbescherming zou je denken van niet, maar ook de royals zijn natuurlijk geïnteresseerd in hoe de beeldvorming over hen is.
Vast niet, dan hadden ze wat te doen., maar dit boek misschien wel, omdat ook pa Markle benaderd werd (als ik me niet vergis) en omdat personeelsleden hun zegje deden.
Fleurtje_5
10-11-2022 om 18:06
Chiquita schreef op 09-11-2022 om 20:56:
Ik kijk graag tv, maar de Crown heb ik moeite mee, van de ene kant omdat het een mooie serie kan zijn ,maar anderzijds omdat het fictie is wat gebracht word alsof het echt zo is gegaan.
Als er een serie zou komen over ons koningspaar met veel gefantaseerde stukken er in, zou er toch wel aan de bel getrokken worden lijkt mij.
Fleurtje_5
10-11-2022 om 18:08
JaneJetson schreef op 09-11-2022 om 23:18:
[..]
Hoe ironisch dat jij iemand vuilspuiterij verwijt
Je bent terug?
Fleurtje_5
10-11-2022 om 18:09
Hamer schreef op 10-11-2022 om 02:17:
[..]
Het is in ieder geval prachtig qua details.
Maar dat zou het ook wel zijn als de personages een andere naam zouden hebben.
Fleurtje_5
10-11-2022 om 18:10
Olive schreef op 10-11-2022 om 07:55:
Precies dit.
Een soap is het zeker, maar als ze een soap zoals bv "Goede Tijden Slechte Tijden" zouden maken met bestaande namen van leden van ons koningshuis zou dat toch niet kies zijn.
Fleurtje_5
10-11-2022 om 18:12
Hamer schreef op 10-11-2022 om 17:38:
[..]
Ik heb inmiddels een aantal afleveringen gezien. Ze geven wel mooi aan hoe die Bashir prinses Diana heeft misleid tot het geven van een desastreus interview. De BBC treft hiervoor nu betalingsregelingen.
Kijk en dat vind ik dan zo verwarrend, want als het ene klopt, weet je niet of het ander ook klopt of toch verzonnen is.
Madamecannibale
10-11-2022 om 18:32
Fleurtje_5 schreef op 10-11-2022 om 18:06:
[..]
Ik kijk graag tv, maar de Crown heb ik moeite mee, van de ene kant omdat het een mooie serie kan zijn ,maar anderzijds omdat het fictie is wat gebracht word alsof het echt zo is gegaan.
Als er een serie zou komen over ons koningspaar met veel gefantaseerde stukken er in, zou er toch wel aan de bel getrokken worden lijkt mij.
Mee eens, ik snap wel dat er wat bij verzonnen word omdat niet duidelijk is wat er binnen de paleismuren gezegd is. Maar dan zouden ze ook duidelijk moeten zeggen dat het fictie is.
SophieHowl
10-11-2022 om 19:25
Fleurtje_5 schreef op 10-11-2022 om 18:06:
[..]
Die series zijn er wel:
Beatrix, Oranje onder vuur
Een recensie:
https://www.trouw.nl/nieuws/thomas-ross-maakt-van-oranjes-een-familie-flodder~bef9cd05/
Bernhard, schavuit van Oranje
Een recensie:
https://www.vn.nl/serie-recensie/bernhard-schavuit-van-oranje/