Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
SophieHowl
06-06-2022 om 21:48
Fleurtje_5 schreef op 06-06-2022 om 12:16:
[..]
Want s' avonds is er nogal wat te vieren voor een kleine meid van 1 jaar?
#LOL, goeie!
SophieHowl
06-06-2022 om 22:00
Er zijn foto’s van het team van H&M die de bagage van het vliegtuig halen.
Te zien is onder andere een schommel, identiek aan de schommel die Charles aan William en Kate gaf:
Er werden meer spullen uitgepakt, zoals een blauwe step… van Archie? Al zijn de kinderen van H&M nergens gespot.
Pejeka1
06-06-2022 om 22:15
watertoren schreef op 06-06-2022 om 19:51:
[..]
Haha, dat word ik waarschijnlijk niet maar ik ben wel ijdel. Mocht ik het wel halen dan ga ik niet met zo'n onverzorgd gebit lopen. Dat weet ik helemaal zeker!
Ik denk dat onverzorgd niet het goede woord is. Volgens mij zijn haar tanden keurig verzorgd, alleen staan ze niet in het kaarsrechte rijtje waar we tegenwoordig aan gewend zijn. Ze is 96, je tanden groeiden zoals ze groeiden, en de hele hype dat alles perfect moet zijn en moet voldoen aan de plaatjes van filmsterren, bestond in haar jeugd nog niet. Dus ze heeft gewoon de tanden zoals ze van nature zijn gegroeid. En eerlijk gezegd, die zijn echt niet afstotelijk. Netjes verzorgd, echt geen mond met rottende en afgebroken stompjes. En ja, een paar ondertanden staan wat scheef, maar... waarom is dat eigenlijk erg?
watertoren
06-06-2022 om 22:19
Pejeka1 schreef op 06-06-2022 om 22:15:
[..]
Ik denk dat onverzorgd niet het goede woord is. Volgens mij zijn haar tanden keurig verzorgd, alleen staan ze niet in het kaarsrechte rijtje waar we tegenwoordig aan gewend zijn. Ze is 96, je tanden groeiden zoals ze groeiden, en de hele hype dat alles perfect moet zijn en moet voldoen aan de plaatjes van filmsterren, bestond in haar jeugd nog niet. Dus ze heeft gewoon de tanden zoals ze van nature zijn gegroeid. En eerlijk gezegd, die zijn echt niet afstotelijk. Netjes verzorgd, echt geen mond met rottende en afgebroken stompjes. En ja, een paar ondertanden staan wat scheef, maar... waarom is dat eigenlijk erg?
Het is niet erg maar ik vind hoe zij eruit ziet een beetje tokkie.
Pejeka1
06-06-2022 om 22:24
watertoren schreef op 06-06-2022 om 22:19:
[..]
Het is niet erg maar ik vind hoe zij eruit ziet een beetje tokkie.
Dat mag je vinden, en dan moet ik het even niet met je eens zijn.
watertoren
06-06-2022 om 22:34
Pejeka1 schreef op 06-06-2022 om 22:24:
[..]
Dat mag je vinden, en dan moet ik het even niet met je eens zijn.
Ze kan er niks aan doen dat de natuur haar niet zo goed bedeeld heeft maar als je dsan zo veel geld hebt en altijd in de schijnwerpers staat dan zou ik me schamen voor zo'n gebit.
SophieHowl
06-06-2022 om 23:15
Harry en Meghan hebben een foto van Lilibet vrijgegeven. De foto is gemaakt tijdens de picknick op Frogmore Cottage op zaterdag.
Het koppel wil hiermee iedereen bedanken voor de verjaardagswensen.
https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/breaking-meghan-markle-prince-harry-27163335
SophieHowl
06-06-2022 om 23:25
De foto is genomen door Misan Harriman, eveneens onderstaande foto waarop is te zien dat ook zijn gezin aanwezig was bij de picknick:
https://www.thesun.co.uk/fabulous/18802854/new-photo-lilibet-meghan-harry-first-birthday/
Hamer
07-06-2022 om 00:13
SophieHowl schreef op 06-06-2022 om 23:15:
Harry en Meghan hebben een foto van Lilibet vrijgegeven. De foto is gemaakt tijdens de picknick op Frogmore Cottage op zaterdag.
Het koppel wil hiermee iedereen bedanken voor de verjaardagswensen.
https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/breaking-meghan-markle-prince-harry-27163335
Ah een roodharige. Wat een schatje.
SophieHowl
07-06-2022 om 03:47
Archie lijkt meer op zijn moeder (en op Meghan’s vader Thomas). Hier in maart 2022:
Fleurtje_5
07-06-2022 om 05:50
SophieHowl schreef op 06-06-2022 om 22:00:
Er zijn foto’s van het team van H&M die de bagage van het vliegtuig halen.
Te zien is onder andere een schommel, identiek aan de schommel die Charles aan William en Kate gaf:
Er werden meer spullen uitgepakt, zoals een blauwe step… van Archie? Al zijn de kinderen van H&M nergens gespot.
Misschien kreeg H en M ook wel zo'n schommel als huwelijksgeschenk en lag die nog ergens opgeslagen. En hebben ze nu die spullen mee genomen.
Lijkt me sterk dat K en W hun schommel (cadeau van Charles) weggeven als hun eigen namen er op staan, en ze zelf drie kinderen hebben die nog graag schommelen.
Fleurtje_5
07-06-2022 om 05:52
SophieHowl schreef op 06-06-2022 om 23:25:
De foto is genomen door Misan Harriman, eveneens onderstaande foto waarop is te zien dat ook zijn gezin aanwezig was bij de picknick:
https://www.thesun.co.uk/fabulous/18802854/new-photo-lilibet-meghan-harry-first-birthday/
Deze foto kan overal genomen zijn.
Fleurtje_5
07-06-2022 om 05:58
watertoren schreef op 06-06-2022 om 22:34:
[..]
Ze kan er niks aan doen dat de natuur haar niet zo goed bedeeld heeft maar als je dsan zo veel geld hebt en altijd in de schijnwerpers staat dan zou ik me schamen voor zo'n gebit.
De natuur heeft haar niet goed bedeeld???
Ze is op deze hoge leeftijd nog steeds koningin én goed bij de pinken, ziet er voor haar leeftijd nog picobello uit. De natuur heeft haar rijkelijk bedeeld.
SophieHowl
07-06-2022 om 06:06
Fleurtje_5 schreef op 07-06-2022 om 05:50:
[..]
Misschien kreeg H en M ook wel zo'n schommel als huwelijksgeschenk en lag die nog ergens opgeslagen. En hebben ze nu die spullen mee genomen.
Lijkt me sterk dat K en W hun schommel (cadeau van Charles) weggeven als hun eigen namen er op staan, en ze zelf drie kinderen hebben die nog graag schommelen.
Misschien hebben H&M nu een schommel gekregen van Charles?