Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Fleurtje_5
02-06-2022 om 14:44
SophieHowl schreef op 01-06-2022 om 23:31:
Een portretfoto die ten gelegenheid van het 70-jarig jubileum is gemaakt.
Nog steeds fotogeniek.
Fleurtje_5
02-06-2022 om 14:45
SophieHowl schreef op 02-06-2022 om 14:21:
Meghan en Harry waren de Trooping the Color-parade aan net bekijken vanaf het inpandige balkon bij de Horseguards.
Huichel huichel.
Fleurtje_5
02-06-2022 om 14:49
SophieHowl schreef op 02-06-2022 om 14:46:
Prachtig, En ook die grote menigte wat jubelt voor de Queen.
Fleurtje_5
02-06-2022 om 14:51
SophieHowl schreef op 02-06-2022 om 14:49:
Happy and glorious, kopte de Daily Mail:
Echt wel "Happy and Glorious".
SophieHowl
02-06-2022 om 19:18
Meghan deed het raam van de auto open om het publiek toe te lachen bij Buckingham Palace, dus zijn H&M wel tevreden over de veiligheidsmaatregelen, denk ik zo.
SophieHowl
02-06-2022 om 19:34
Ook een populaire deelnemer aan Trooping the Colour: Seamus, een Ierse wolfshond en mascotte van de Irish Guards.
Hamer
02-06-2022 om 20:30
Ja mooie foto’s. Prins Louis stal de show naast de koningin. Dat was leuk om te zien.
Pejeka1
02-06-2022 om 20:47
Fleurtje_5 schreef op 02-06-2022 om 14:51:
[..]
Echt wel "Happy and Glorious".
Ze ziet er fantastisch uit voor een 96-jarige. Dat ze het langzaam aan wat rustiger aan gaat doen, vind ik heel begrijpelijk.
SophieHowl
02-06-2022 om 21:31
Helaas heeft koningin Elizabeth “met grote tegenzin” moeten besluiten de dankzeggingsdienst in St Pauls Cathedral van morgen niet bij te wonen.
Bijna alle royals zullen de dienst bijwonen (behalve prins Andrew die Corona heeft). Het is een van de hoogtepunten van het jubileum.
Elizabeth ervaarde vandaag “enig ongemak”, zoals het op tactvolle wijze wordt omschreven, sommige kranten benoemen het als pijnklachten.
De reis naar St Pauls en de verplichte activiteiten tijdens de dienst (ik neem aan telkens zitten en opstaan, staande zingen, duur van de dienst) te zwaar zijn voor de vorstin. Prins Charles zal waarnemen voor de monarch.
Fleurtje_5
03-06-2022 om 12:42
SophieHowl schreef op 02-06-2022 om 21:31:
Helaas heeft koningin Elizabeth “met grote tegenzin” moeten besluiten de dankzeggingsdienst in St Pauls Cathedral van morgen niet bij te wonen.
Bijna alle royals zullen de dienst bijwonen (behalve prins Andrew die Corona heeft). Het is een van de hoogtepunten van het jubileum.
Elizabeth ervaarde vandaag “enig ongemak”, zoals het op tactvolle wijze wordt omschreven, sommige kranten benoemen het als pijnklachten.
De reis naar St Pauls en de verplichte activiteiten tijdens de dienst (ik neem aan telkens zitten en opstaan, staande zingen, duur van de dienst) te zwaar zijn voor de vorstin. Prins Charles zal waarnemen voor de monarch.
Heel begrijpelijk. Wie 70 jaar koningin-zijn op de teller heeft staan, mag zich wel permitteren om zich even terug te trekken uit de drukte.
Hamer
03-06-2022 om 12:52
Het valt mij op dat ze Meghan en Harry dusdanig positioneren dat ze niet in één foto-of camerabeeld zijn te vangen met de koningin, Charles & Camilla en William & gezin.
Gisteren bij de balkonscène stonden ze achter de familie Wessex, maar binnen in het pand, linker raam. Vandaag bij de kerkdienst zitten ze aan de andere kant van het gangpad dan Charles en William (de koningin is er zelf inderdaad niet bij). Ze zijn weer achter het gezin Wessex gepositioneerd.
Kennelijk wil men voorkomen dat de nabijheid van de familierelatie verder geëxploiteerd kan worden.
Fleurtje_5
03-06-2022 om 12:57
Hamer schreef op 03-06-2022 om 12:52:
Het valt mij op dat ze Meghan en Harry dusdanig positioneren dat ze niet in één foto-of camerabeeld zijn te vangen met de koningin, Charles & Camilla en William & gezin.
Gisteren bij de balkonscène stonden ze achter de familie Wessex, maar binnen in het pand, linker raam. Vandaag bij de kerkdienst zitten ze aan de andere kant van het gangpad dan Charles en William (de koningin is er zelf inderdaad niet bij). Ze zijn weer achter het gezin Wessex gepositioneerd.
Kennelijk wil men voorkomen dat de nabijheid van de familierelatie verder geëxploiteerd kan worden.
Ik vind dat ze vanwege het interview met Oprah, helemaal achteraan tussen de andere gewone gasten horen te zitten. Achter de familie van Edward vind ik voor H en M nog veel te dichtbij.
Hamer
03-06-2022 om 13:17
Fleurtje_5 schreef op 03-06-2022 om 12:57:
[..]
Ik vind dat ze vanwege het interview met Oprah, helemaal achteraan tussen de andere gewone gasten horen te zitten. Achter de familie van Edward vind ik voor H en M nog veel te dichtbij.
Ze zijn daar als familielid en de koningin straalt graag eenheid uit. Ik snap de keuze dus wel. Het lijkt erop alsof het Paleis strenge eisen heeft gesteld. Toch zag ik gisteren weer een juwelier reclame maken voor de dubbele pinkring die Meghan omhoog hield. Ik denk dat iemand straks een preek krijgt (buiten de dankdienst dus).