Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
SophieHowl
01-06-2022 om 08:26
Vandaag komen Harry, Meghan en hun kinderen aan.
Er is wekenlang overleg geweest tussen de beveiligers van H&M en de speciale koninklijke beveiligingseenheid.
Harry heeft al langer een rechtszaak lopen tegen het Min. v BiZa over beveiliging als hij en zijn gezin naar Groot-Brittannië komen.
Maar nu is Harry tevreden over de keiharde garanties die hij heeft gekregen.
Harry en Meghan gaan verder geen particuliere bezoekjes afleggen en beperken zich tot de dankzeggingsdienst en familiebijeenkomsten.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10873305/Prince-Harry-given-cast-iron-assurances-family-protected-land-UK-TODAY.html
Fleurtje_5
01-06-2022 om 13:08
Fleurtje_5 schreef op 29-05-2022 om 06:20:
[..]
Fijn dat hij naar huis mocht.
Lief van zijn zoon.
Ik zag deze leuke foto in je link staan: (Of zal die gefotoshopt zijn?)
Ik twijfelde over de echtheid van deze foto. Die is gefotoshopt dacht ik. Maar zie, ik heb de hele foto gevonden:
FAMILY: A 19-year-old Meghan Markle along with several
family members celebrating Grandma Doris's 85th birthday in Florida.
Nick Markle, Fred Markle, Trish Gallup, Papa Thomas Markle and David
Markle. Photo: Splash News / NTB scanpix
In addition, the brother writes that he believes that Prince Harry can not see Meghan Markle as she really is
https://newsbeezer.com/norwayeng/meghan-markles-brother-warns-prince-harry-stop-the-wedding-before-its-too-late/
Fleurtje_5
01-06-2022 om 13:10
SophieHowl schreef op 01-06-2022 om 08:26:
Vandaag komen Harry, Meghan en hun kinderen aan.
Er is wekenlang overleg geweest tussen de beveiligers van H&M en de speciale koninklijke beveiligingseenheid.
Harry heeft al langer een rechtszaak lopen tegen het Min. v BiZa over beveiliging als hij en zijn gezin naar Groot-Brittannië komen.
Maar nu is Harry tevreden over de keiharde garanties die hij heeft gekregen.
Harry en Meghan gaan verder geen particuliere bezoekjes afleggen en beperken zich tot de dankzeggingsdienst en familiebijeenkomsten.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10873305/Prince-Harry-given-cast-iron-assurances-family-protected-land-UK-TODAY.html
Wat opvallend veel foto's van Harry met Ignacio Figueras (Nacho)
Ik las ook de reacties onder dit artikel.
Hamer
01-06-2022 om 20:44
Dit weekend wordt the Platinum Jubilee gevierd. 70 jaar op de troon! Gefeliciteerd Majesteit!
SophieHowl
01-06-2022 om 23:31
Een portretfoto die ten gelegenheid van het 70-jarig jubileum is gemaakt.
SophieHowl
02-06-2022 om 14:21
Meghan en Harry waren de Trooping the Color-parade aan net bekijken vanaf het inpandige balkon bij de Horseguards.
Fleurtje_5
02-06-2022 om 14:43
SophieHowl schreef op 02-06-2022 om 14:24:
Onderweg naar de parade:
Schattig