Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophieHowl

SophieHowl

15-04-2022 om 19:16 Topicstarter

NINTCHDBPICT000726419515.jpg?strip=all&w=640

NINTCHDBPICT000726418814.jpg?strip=all&w=640

NINTCHDBPICT000726419447.jpg?strip=all&w=960

SophieHowl

SophieHowl

15-04-2022 om 19:18 Topicstarter

Harry en Meghan zijn in Nederland aangekomen en ontvangen bij een receptie  ter ere van de Invictus Games.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/18277213/harry-meghan-europe-megxit-invictus/

Mooie foto's!

volgens NOS teletekst zijn Harry en echtgenote eerst naar oma Elizabeth geweest en daarna doorgereisd naar Den Haag. Harry blijft daar, Meghan gaat eerder terug naar de kinders.

SophieHowl

SophieHowl

16-04-2022 om 17:34 Topicstarter

Mooie foto’s en een liefdevol gebaar van Meghan!

Poezie schreef op 16-04-2022 om 18:19:

[..]

Goh, wat een heks he Fleurtje?

Ik heb Meghan nooit een heks genoemd. En zal dat ook niet doen. Als ik iets heb aan te merken zal ik noemen wat ik heb aan te merken. Ik ga niet zomaar iemand een heks noemen.

En al helemaal niet omdat ze haar mantel weg geeft. Niet vergeten, dit is wel effe Nederland, het land dat elk jaar op 11 november Sint Maarten viert. Sint Maarten is heilig verklaard oa omdat hij een arme man de helft van zijn mantel schonk zodat hij het niet koud had.

Wel vind ik het frappant dat meteen de prijs van de jas word genoemd. Hoe kan men nou binnen no-time weten van welk merk de jas is en wat die jas heeft gekost als Meghan die niet eens aan had.
De jas "van Max Mara, die maar liefst 3.700 euro waard zou zijn". Ik had nog nooit van dat merk gehoord. Laat staan dat ik het merk herken als die om een baby word geslagen. Wat boeit dan het merk?

En slordig dat op zo'n groot festijn, waar zat EHBO-ers en verpleging aanwezig hoort te zijn, niemand een jasje of dekentje aan deze jonge moeder gaf.  Ik bedoel, die moeder stond niet ergens tussen de menigte zodat ze niet gezien kon zijn. Ze stond meteen vooraan. Al zou de koning langs komen, als mijn baby het koud had bleef ik daar niet staan.

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

Foto: Brunopress

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

Bertine met de jas van Meghan, Harry en Meghan Markle zelf. Foto: ANP

Hamer schreef op 18-04-2022 om 11:36:

Wat er gebeurd zou zijn in Windsor:

https://mobile.twitter.com/Redredred80/status/1515682691546558465?cxt=HHwWgsC53ZTY5IgqAAAA

So zeg. Ik ben benieuwd of we daar meer over horen/lezen.

Misschien weet lady C meer.

SophieHowl

SophieHowl

18-04-2022 om 18:33 Topicstarter

Hamer schreef op 18-04-2022 om 11:36:

Wat er gebeurd zou zijn in Windsor:

https://mobile.twitter.com/Redredred80/status/1515682691546558465?cxt=HHwWgsC53ZTY5IgqAAAA

Dat zou wat zijn zeg. Meghan in een zijkamertje in de wacht, en een grote ruzie van Harry en Charles.

Dat laatste kan ik me nog voorstellen, maar Harry die Meghan alleen achterlaat in een kamertje???

In ieder geval heeft Harry zijn grootmoeder nog een keer gezien, het gaat nu echt wat minder goed met Elizabeth.

SophieHowl schreef op 18-04-2022 om 18:33:

[..]

Dat zou wat zijn zeg. Meghan in een zijkamertje in de wacht, en een grote ruzie van Harry en Charles.

Dat laatste kan ik me nog voorstellen, maar Harry die Meghan alleen achterlaat in een kamertje???

In ieder geval heeft Harry zijn grootmoeder nog een keer gezien, het gaat nu echt wat minder goed met Elizabeth.

Je bent vast het Oprah-interview vergeten. Dat een vernietigende werking moest hebben op het koningshuis. Harry mag uberhaupt blij zijn dat Meghan nog in een kamertje mocht zitten. Samantha Markle kwam in haar rolstoel de poort niet binnen en stond op de lijst vermeld tussen de terroristen omdat ze mogelijk schadelijk voor het koningshuis kon zijn.

Als je het mij vraagt is Harry op bezoek gegaan bij zijn grootmoeder omdat hij wel erg egoïstisch zou zijn om wel naar Den Haag te reizen maar niet naar de plechtigheid van zijn grootvader. Plus, ....dat denk ik....voor Netflix is H en M meer waard als ze ook daadwerkelijk nog iets met het koningshuis te maken hebben.

En de lopende camera's gingen met M mee naar Den Haag. Dat is natuurlijk interessant als ze effe binnen wippen bij 'oma-de-Queen-of-Engeland'.

Fleurtje_5 schreef op 19-04-2022 om 10:10:

[..]

Je bent vast het Oprah-interview vergeten. Dat een vernietigende werking moest hebben op het koningshuis. Harry mag uberhaupt blij zijn dat Meghan nog in een kamertje mocht zitten. Samantha Markle kwam in haar rolstoel de poort niet binnen en stond op de lijst vermeld tussen de terroristen omdat ze mogelijk schadelijk voor het koningshuis kon zijn.

Als je het mij vraagt is Harry op bezoek gegaan bij zijn grootmoeder omdat hij wel erg egoïstisch zou zijn om wel naar Den Haag te reizen maar niet naar de plechtigheid van zijn grootvader. Plus, ....dat denk ik....voor Netflix is H en M meer waard als ze ook daadwerkelijk nog iets met het koningshuis te maken hebben.

En de lopende camera's gingen met M mee naar Den Haag. Dat is natuurlijk interessant als ze effe binnen wippen bij 'oma-de-Queen-of-Engeland'.

Er zijn al langer geruchten - maar dus niet controleerbaar - dat Meghan betrapt is op het maken van opnames binnen de paleizen en onder meer de kinderen Cambridge gefotografeerd zou hebben. Om deze reden zou ze niet onbegeleid in koninklijke residenties en werkpaleizen meer mogen komen. 
Bevestiging hiervan is echter lastig. Het is wel zo dat één van de laatste officiële taken die ze uitvoerde werd gehouden buiten Windsor Castle zelf (het eigenlijke kasteel), maar in een achterafzaaltje ergens op het terrein.  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.