Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
SophieHowl
10-04-2022 om 09:02
Ik vraag me wel af hoe het in Den Haag met de beveiliging zit; nemen ze hun eigen beveiliging mee of voorziet de Nederlandse overheid hier in?
En zou het hier beter zijn dan onlangs tijdens de herdenkingsdienst voor prins Philip??? Dat laatste betwijfel ik dus.
SophieHowl
10-04-2022 om 09:13
Een cameracrew van Netflix volgt Meghan in Den Haag:
https://www.thesun.co.uk/fabulous/18213851/meghan-markle-will-travel-prince-harry-holland/
Fleurtje_5
11-04-2022 om 09:14
SophieHowl schreef op 10-04-2022 om 09:13:
Een cameracrew van Netflix volgt Meghan in Den Haag:
https://www.thesun.co.uk/fabulous/18213851/meghan-markle-will-travel-prince-harry-holland/
Tuurlijk, alles wat Meghan doet aan liefdadigheid, is eigen gewin. Anders hoeft ze niet aan Netflix of Spotify mee te doen.
Net zoals toen met die schoolspullen uitdelen aan arme kinderen (die door hun ouders met landrovers en vette auto's naar school worden gebracht) alleen met camera erbij.
Tafeltje dekje rondbrengen (H.zonder beveiliging over straat) bij huizen met een camera.
watertoren
11-04-2022 om 09:40
Liefdevolle foto's ? Het is 1 groot stuk toneelspel van die misselijke Charles die al die tijd al iets had met heks Camilla.
Fleurtje_5
11-04-2022 om 12:51
watertoren schreef op 11-04-2022 om 09:40:
Liefdevolle foto's ? Het is 1 groot stuk toneelspel van die misselijke Charles die al die tijd al iets had met heks Camilla.
Het is dan wel geen kerst meer maar C en C passen wel goed bij elkaar. Vreemdgaan is zeker niet goed te praten. Van beide kanten niet. C en C mochten niet met elkaar trouwen, toen is Camilla met een ander getrouwd, en C met D. Blijkbaar liepen beide huwelijken niet goed. C en C zijn pas met elkaar mogen trouwen toen Charles allanggggg gescheiden was.
Volgens Diana's woorden in een interview ging het eerst goed tussen haar en Charles. Bij de eerste foto's zie je daar ook iets van terug. Pas toen Harry werd geboren veranderde Charles. Diana zei dat C liever een dochter had gekregen. Maar er werd toen al gespeculeerd wie de echte vader was van Harry. Het zijn vast geruchten geweest, maar ergens zal Charles toch wel om bescheten zijn geraakt.
Charles straalt aan de zij van Camilla. Dat zag ik niet als hij naast D stond. Jammer dat het allemaal zo is gelopen, hij had een mooie jonge vrouw, maar hij koos zijn oude vlam.
Wie zij wij om hem daar nu na al die jaren nog op af te rekenen?
watertoren
11-04-2022 om 13:06
Je kunt inderdaad wel zien dat hij echt gek is op Camilla maar ik vind die Charles gewoon echt een nare man, net zoals zijn moeder die zo koel was na het overlijden van Diana.
SophieHowl
11-04-2022 om 17:54
Als we de geruchten (oftewel de roddelpers) mogen geloven, gaat Harry flink afrekenen met Camilla en Charles in zijn autobiografie later dit jaar.
Fleurtje_5
12-04-2022 om 10:47
watertoren schreef op 11-04-2022 om 13:06:
Je kunt inderdaad wel zien dat hij echt gek is op Camilla maar ik vind die Charles gewoon echt een nare man, net zoals zijn moeder die zo koel was na het overlijden van Diana.
Vroeger leek het een 'stijve hark' man, misschien ook wel arrogant, maar dat vind ik al heel lang niet meer. Integendeel zelfs.
Als je zag hoe C en C geëmotioneerd waren toen ze eindelijk met elkaar mochten trouwen, dan denk ik 'ze zijn gewoon voor elkaar bestemd'.
Dat zie je ook aan alles.
Fleurtje_5
12-04-2022 om 10:50
SophieHowl schreef op 11-04-2022 om 17:54:
Als we de geruchten (oftewel de roddelpers) mogen geloven, gaat Harry flink afrekenen met Camilla en Charles in zijn autobiografie later dit jaar.
Dan zou Harry toch hetzelfde doen als dat wat hij de media verwijt?
Op onderstaande foto uit nov. 2018 zie je goed dat het toen al begon te "broeien".
Deze foto is genomen op 10 november 2018, toen was het precies 100 jaar geleden dat er een einde
kwam aan de Eerste Wereldoorlog. Op diverse plekken in Europa werd stilgestaan bij die gebeurtenis. Maar Harry zit blijkbaar niet in die vrede-stemming.
Hamer
12-04-2022 om 22:12
Harry en Meghan zijn niet uitgenodigd geweest op het feest van Brooklyn Beckham en Nicola Pelz. William en Kate wel maar die hebben bedankt.
SophieHowl
12-04-2022 om 22:18
Duidelijk een gelukkig paar; Charles en Camilla.
William zal net als Harry gemengde gevoelens hebben over Camilla en Charles, maar hij gaat er beter mee om. Uiteraard heeft hij als troonopvolger daar minder keuze in dan Harry, maar toch.
Het huwelijk met Kate heeft William het gezinsleven gebracht dat hij zelf zo graag had gehad als kind.
Het is nog een tijdje uit geweest tussen William en Catherine, omdat William twijfelde. Het is ook niet niks om in te schatten of je partner een leven in de schijnwerpers en in dienst van de troon aankan. Maar het gaat buitengewoon goed met Catherine. Ze volgt daarmee in zekere zin in de voetsporen van prins Philip.
Ik las dat Chelsy Davey nu ook een kindje heeft gekregen. Ook een leuke vrouw, deze ex van Harry.
SophieHowl
12-04-2022 om 22:24
Hamer schreef op 12-04-2022 om 22:12:
Harry en Meghan zijn niet uitgenodigd geweest op het feest van Brooklyn Beckham en Nicola Pelz. William en Kate wel maar die hebben bedankt.
Wie weer waren William en Kate bang om Harry en Meghan tegen te komen?
Nee serieus, ik denk dat ze bedankt hebben omdat het een zeer extravagante bruiloft was, en zij zich niet teveel kunnen associëren met de superrijken in tijd van oorlog en crisis.
De lijfwachten van Harry en Meghan mogen geen wapens dragen in Nederland, meldt de Britse pers.
Clothilde
12-04-2022 om 22:31
Misschien is de vraag al voorbij gekomen hoor, ik ga dit topic nog eens uitgebreid doornemen, maar ik ben toch zo benieuwd of Harry z'n oma een bezoekje gaat brengen op haar verjaardag ... Ik denk het echt wel ...