Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophieHowl

SophieHowl

28-10-2021 om 08:59 Topicstarter

Hamer schreef op 27-10-2021 om 22:06:

https://youtu.be/4a2c0Kr1A-Y

Dankjewel!

Eigenlijk meer een handleiding voor vader’s dan een boek gericht op kinderen, maar goed dat is mijn mening.

SophieHowl schreef op 28-10-2021 om 08:59:

[..]

Dankjewel!

Eigenlijk meer een handleiding voor vader’s dan een boek gericht op kinderen, maar goed dat is mijn mening.

Ik ben er ook niet enthousiast over, vooral niet over de kwaliteit van het rijmen. Ik denk ook niet dat het kinderen erg aanspreekt. De illustrator van de bijbehorende tekeningen heeft wel de nodige lof gekregen voor zijn bijdragen. 

Ik had moeite om te luisteren naar Meghan, want ik zag het gezicht dat tegenover Oprah zat om Harry's familie een trap na te geven. Maar ik haakte af bij de woorden "This is your bench" . Bij het woord bench denk ik aan zo'n tralie-kooi voor honden.

Prins William liet weer van zich horen vanwege dat beruchte interview tussen zijn moeder en Martin Bashir. Aanleiding was de Netflix-serie The Crown in het aankomende seizoen die een veel aandacht aan het interview besteed.

Harry en Meghan hebben in samenwerking met anderen een open brief geschreven over het sturen van vaccins naar derdewereldlanden en hoe doelstellingen niet zijn gehaald. 
Zie onder meer de Daily Mail.

De toespraak van de Britse koningin voor de klimaattop in Glasgow: https://www.nu.nl/289868/video/bekijk-de-volledige-klimaatboodschap-van-koningin-elizabeth.html

SophieHowl

SophieHowl

03-11-2021 om 08:38 Topicstarter

De halfbroer van Meghan, Thomas jr., is in de Australische versie van Big Brother geïnterviewd over Meghan.
-hij zegt dat kort nadat de relatie van Meghan met Harry bekend werd, hij door de roddelpers werd lastig gevallen en hulp vroeg aan ‘het paleis’. Dit werd geweigerd omdat hij ‘een ver familielid’ zou zijn. Het is niet zeker of deze omschrijving van Meghan komt, zoals Thomas jr. aanvankelijk stelde in het interview.
- Thomas jr. gelooft niet dat er geen psychische hulp voor Meghan zou zijn geweest binnen de paleismuren toen zij en Harry daar (zie Oprah interview) om smeekten toen Meghan in psychische nood verkeerde.
-Verder beweert hij dat zijn vader graag had gezien dat Harry persoonlijk om Meghan’s hand had gevraagd.
-hij zegt dat vader Thomas ondanks de scheidingen ervoor zorgde dat de familie samenkwam met hoogtijdagen zoals Kerstmis.

https://www.google.nl/amp/s/www.mirror.co.uk/tv/tv-news/meghan-markles-brother-says-doesnt-25355935.amp

SophieHowl schreef op 03-11-2021 om 08:38:

De halfbroer van Meghan, Thomas jr., is in de Australische versie van Big Brother geïnterviewd over Meghan.
-hij zegt dat kort nadat de relatie van Meghan met Harry bekend werd, hij door de roddelpers werd lastig gevallen en hulp vroeg aan ‘het paleis’. Dit werd geweigerd omdat hij ‘een ver familielid’ zou zijn. Het is niet zeker of deze omschrijving van Meghan komt, zoals Thomas jr. aanvankelijk stelde in het interview.
- Thomas jr. gelooft niet dat er geen psychische hulp voor Meghan zou zijn geweest binnen de paleismuren toen zij en Harry daar (zie Oprah interview) om smeekten toen Meghan in psychische nood verkeerde.
-Verder beweert hij dat zijn vader graag had gezien dat Harry persoonlijk om Meghan’s hand had gevraagd.
-hij zegt dat vader Thomas ondanks de scheidingen ervoor zorgde dat de familie samenkwam met hoogtijdagen zoals Kerstmis.

https://www.google.nl/amp/s/www.mirror.co.uk/tv/tv-news/meghan-markles-brother-says-doesnt-25355935.amp

Maar dat weet iedereen toch allang.

Fleurtje_5 schreef op 04-11-2021 om 00:21:

[..]

Maar dat weet iedereen toch allang.

Ja dat is ook zo. Kennelijk vinden ze dat heel belangrijk. 

Meghan is Republikeinse senatoren aan het bellen over betaald ouderschapsverlof. Zie de Daily Mail. Alleen gebruikt ze daarbij wel de titel “Hertogin van Sussex” en dat is niet onopgemerkt gebleven, aangezien Amerikanen geen koninklijke titels mogen voeren (behalve “in dienst” van een buitenlands vorstenhuis). 

SophieHowl

SophieHowl

04-11-2021 om 19:17 Topicstarter

Hamer schreef op 04-11-2021 om 17:07:

Meghan is Republikeinse senatoren aan het bellen over betaald ouderschapsverlof. Zie de Daily Mail. Alleen gebruikt ze daarbij wel de titel “Hertogin van Sussex” en dat is niet onopgemerkt gebleven, aangezien Amerikanen geen koninklijke titels mogen voeren (behalve “in dienst” van een buitenlands vorstenhuis).

Ik wilde dit nieuws ook net hier plaatsen  Hamer

Meghan is fout bezig om haar titel te gebruiken (“Hallo, u spreekt met de hertogin van Sussex”), zowel bezien vanuit een Brits standpunt als vanuit een Amerikaans standpunt.
Ze wil zitting nemen in een werkgroep, dus toch ambities richting een politieke carrière?

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10163679/Meghan-Markle-called-two-senators-lobby-vote-favor-paid-parental-leave.html

WickedCurlew89

WickedCurlew89

04-11-2021 om 19:53

Hamer schreef op 04-11-2021 om 17:07:

Je gaat je afvragen of ze expres het op de spits aan het drijven is door die titel op deze manier te gebruiken. Zou ze de queen nog even dat laatste zetje willen geven? 🤐

Hetvrijewoord schreef op 04-11-2021 om 19:53:

[..]

Je gaat je afvragen of ze expres het op de spits aan het drijven is door die titel op deze manier te gebruiken. Zou ze de queen nog even dat laatste zetje willen geven? 🤐

Dat gaat haar niet helpen want als Charles koning wordt, dan krijgt prins William meer invloed als directe troonopvolger en degene die het meest geld tot zijn beschikking heeft uit het hertogdom Cornwall.

En laat nu William haar het minst gunstig gezind zijn van het rijtje Elizabeth-Charles-William.

Lady C had trouwens diverse berichten ontvangen (en voorgelezen) over het personeelsverloop in Montecito: personeel wordt zonder hun eigendommen inclusief handtas op straat gezet zodat ze bij de buren moeten aankloppen om hulp. De tuinman had nog nooit zo’n veeleisende cliënt gehad. Meghan wil via de buurtvereniging bereiken dat er meer wordt gepatrouilleerd door de politie rond haar villa. Gatecrashing van andermans feestjes. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.