Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

redbulletje schreef op 23-11-2021 om 09:45:

[..]

Dat vind ik wel verfrissend juist, dat gezeur over hoe ze hun kind missen kan ik missen als kiespijn.

Rob zou ik trouwens niet als vader ingeschat hebben, eerder als opa. Hij ziet er als oude vijftiger uit.

Hij is net 50 inderdaad, ik heb ergens gelezen dat er problemen waren met de vruchtbaarheid. Zal dat even opzoeken. 
Gevonden! https://www.eo.nl/artikel/rob-geus-je-hoopt-dat-die-ene-vraag-niet-wordt-gesteld

Volgens mij was zijn kind een jaar of 4. 

Oude vader zeg! Hij ziet er ook nog ouder uit dan ie is. 

redbulletje schreef op 23-11-2021 om 11:04:

Oude vader zeg! Hij ziet er ook nog ouder uit dan ie is.

Sommige dingen heb je niet voor het kiezen. Ik kwam mijn man tegen toen hij 38 was. Helaas konden we doo ziekter pas 4 jaar later aan kinderen beginnen en lukte het pas na 4,5 jaar door icsi. Mijn man was 47 toen zoontje kwam. Wij hadden het ook wel eerder gewild maar soms loopt het zo en ben je dolgelukkig dat het uiteindelijk toch gelukt is ❤

Dat Yuki niet over zijn kind praat is toch prima? Hoor anderen toch ook niet veel over privé leven? 

Die sex tatoeage vind ik ook maar niets, ik dacht lees ik dat nu goed? Maar Yuki is wel een van mijn favorieten op dit moment.  

Er valt natuurlijk ook niet veel te vertellen over een kind van een paar maanden. Buiten slapen, eten, huilen en slapen doen ze niet veel. 
Ik zag dat hij nog meer woorden had getatoeëerd maar kon zo snel niet zien welke.

Het 4-jarige zoontje van Rob is van zijn "tweede leg", hij heeft uit zijn eerste huwelijk een dochter van 13 jaar.

Volgens mij worden echt privégesprekken sowieso niet uitgezonden. Wat wordt uitgezonden is toch vooral ER-gerelateerd. Die mensen zitten 24/7 op elkaars lip en zullen echt wel diepe gesprekken hebben. 

Aviendha schreef op 23-11-2021 om 16:39:

Volgens mij worden echt privégesprekken sowieso niet uitgezonden. Wat wordt uitgezonden is toch vooral ER-gerelateerd. Die mensen zitten 24/7 op elkaars lip en zullen echt wel diepe gesprekken hebben.

Aviendha schreef op 23-11-2021 om 16:39:

Nou in een vorig seizoen werd toch het hele kanker verhaal van Fien toch uitgebreid in beeld gebracht 

Granny71 schreef op 23-11-2021 om 16:46:

[..]

[..]

Nou in een vorig seizoen werd toch het hele kanker verhaal van Fien toch uitgebreid in beeld gebracht

Maar dat is iets wat al bekend was bij het grote publiek (denk ik). 

Ik vind het wel een te langdradig seizoen. Het lijkt alsof er geen eind aan komt. 

Ja zo voelt het voor mij ook Dolfje. Leuk dat ze wat anders proberen, maar ik vind er nu teveel twists in zitten en mensen er te langzaam uitgaan. Ik denk dat ik het leuker had gevonden als het zou zijn als normaal maar dan met tweedekans eiland erbij en verder niks. En dat er dan een klassieke samensmelting zou zijn met iedereen samen op 1 eiland. 

Dat je nu niet continue complot-praat ziet vind ik wel een vooruitgang, dat werd me in vorige seizoenen te veel.

Ik vind 't wel leuk tijdverdrijf dat ze het zo uitrekken. 

Dat je Yuki niet in beeld ziet praten over zijn kind, komt waarschijnlijk omdat hij daar zoveel moeite mee heeft. Uit onderstaand bericht blijkt wel dat het beeld dat je krijgt van iemand , in werkelijkheid totaal anders kan zijn! 
Yuki Kempees huilde iedere dag tijdens deelname Expeditie Robinson

Tijdens de start van 'Expeditie Robinson' behoort Yuki Kempees al snel tot de sterkste kandidaten van Kamp Noord. Maar wat de kijkers thuis niet zien, is dat de artiest iedere dag een uur huilend op een rots doorbrengt. Dat vertelt hij in gesprek met 'Grazia'.

"Het missen van mijn baby was voor mij de grootste proef"

Hoe groot de wens ook is om mee te doen aan een programma als Expeditie Robinson, tijdens de opnameperiode heeft Yuki vreselijk last van heimwee. Hij is tijdens de opnames van het programma net vader geworden van dochter Jagger en hij mist haar vanzelfsprekend. "Je weet niet wat er thuis gebeurt. Als ze mijn tweede of derde kindje was geweest, wist ik beter hoe alles zou gaan", vertelt de zanger. "Nu ging ik in mijn hoofd allemaal dingen bedenken over hoe het met mijn kind ging. Ik heb hierover wel veel gekletst met andere ouders en zij stelden me gelukkig gerust."

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5254450/yuki-kempees-huilde-dagelijks-om-baby-expeditie-robinson

Ik snap niet dat je liever mee doet aan een tv-programma dan de babytijd van je kind mee te maken. Rare prioriteiten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.