Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Granny71 schreef op 22-11-2021 om 16:21:

Waarom zou je in godsnaam "sex" op de onderkant van je bovenarm laten tatoeëren (yuki)

Nou ja... ik zou t er wel op kunnen. Maar idd niet erg classy

Aviendha schreef op 22-11-2021 om 16:56:

[..]

Nou ja... ik zou t er wel op kunnen. Maar idd niet erg classy

Nu wel ja. Maar ook hij is ooit oud, dik en uitgezakt

FantasticFox schreef op 21-11-2021 om 21:51:

Aan het woord van Britte heb je niks. Hoppa vriend Renee zo onder die bus.

Nou inderdaad. Ik had eigenlijk gehoopt dat zij een keer stemmen zou krijgen.

Cirkel schreef op 21-11-2021 om 21:53:

Ik vind Annemiek heel kinderachtig overkomen. Ik vind Yuki en Jayjay het leukst.

Eens.

April2021 schreef op 21-11-2021 om 20:30:

Sandra had haar arm toch helemaal niet recht?

Dat hoefde toch ook niet?
Mes mocht niet vallen en je mocht de tafel niet raken. Of heb ik dat verkeerd gehoord?

FantasticFox schreef op 21-11-2021 om 20:29:

Wat ik dacht dat een spoiler was, was er toch geen... Haha. Dacht dat Yuki zou winnen. Oeps 😂

Wat meende je gezien te hebben? Ik wilde niet terug kijken vorige week omdat ik bang was alsnog de spoiler te zien. Maar nu ben ik wel nieuwsgierig.

Ik vind Yuki wel aantrekkelijk, maar had die tattoo nog niet gezien

Ik ben zeer benieuwd wie er gaat winnen 

Courage schreef op 22-11-2021 om 20:56:

[..]

Dat hoefde toch ook niet?
Mes mocht niet vallen en je mocht de tafel niet raken. Of heb ik dat verkeerd gehoord?

Dat heb ik ook gehoord. Ze hadden geen van 3 een rechte arm meer op het einde. 

redbulletje schreef op 21-11-2021 om 21:47:

Blij dat Yuki er nog in zit! 😍

Ik vond m ook aangenaam om naar te kijken. Ik denk ik Google m eens, hoe ziet hij er in t dagelijkse leven uit. Zie ik poserfoto's met Lil Kleine. Nou, daar wordt zo'n vent direct een stuk onaantrekkelijker door. 

LydiaDietz schreef op 23-11-2021 om 08:45:

[..]

Ik vond m ook aangenaam om naar te kijken. Ik denk ik Google m eens, hoe ziet hij er in t dagelijkse leven uit. Zie ik poserfoto's met Lil Kleine. Nou, daar wordt zo'n vent direct een stuk onaantrekkelijker door.

Oh jakkie, m'n hele droom spat uiteen! (toen iemand dat van de sextattoo schreef brokkelde ie al af) 

Nu móet Jayjay wel winnen, hij is de enige die nog niet van z'n voetstuk is gevallen. 

Ik ging hem ook gelijk even googelen. Maar hij is ook pas net vader geworden, afgelopen februari heeft hij een dochtertje gekregen. Ik weet niet wanneer dit opgenomen is, volgens mij in het voorjaar, dus hij was nog heel pril vader. Heb hem tot nu toe niet gehoord over zijn dochter, wietse, diyanta en Rob juist wel. 

Amber82 schreef op 23-11-2021 om 09:25:

Ik ging hem ook gelijk even googelen. Maar hij is ook pas net vader geworden, afgelopen februari heeft hij een dochtertje gekregen. Ik weet niet wanneer dit opgenomen is, volgens mij in het voorjaar, dus hij was nog heel pril vader. Heb hem tot nu toe niet gehoord over zijn dochter, wietse, diyanta en Rob juist wel.

Dat vind ik wel verfrissend juist, dat gezeur over hoe ze hun kind missen kan ik missen als kiespijn.

Rob zou ik trouwens niet als vader ingeschat hebben, eerder als opa. Hij ziet er als oude vijftiger uit. 

redbulletje schreef op 23-11-2021 om 09:45:

[..]

Dat vind ik wel verfrissend juist, dat gezeur over hoe ze hun kind missen kan ik missen als kiespijn.

Rob zou ik trouwens niet als vader ingeschat hebben, eerder als opa. Hij ziet er als oude vijftiger uit.

Vind ik ook verfrissend hoor en hij zal er misschien wel over vertellen, maar dan wordt het niet uitgezonden.

Volgens mij is Rob ook een oudere vader, met een jongere vriendin. Volgens mij zijn zijn kinderen nog onder de 5 en zelf is hij een 50er?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.