Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Als afvallers van 2e kans eiland naar Eva mogen en de nieuwe deelnemers naar 2e kans eiland.. waar is dan het einde? 
Dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Er zal toch een keer iemand naar huis moeten gaan, en dan bedoel ik niet vrijwillig..

Maar ben wel heel benieuwd hoe dit verder gaat.

Dan denk ik dat het op het eiland van (nu) Eva stopt, dat degene die daar het duel verliest naar huis gaat. 

Aanvulling: Dat verzin ik terplekke hoor  ik ben ook benieuwd hoe het gaat.

Tover-Feetje schreef op 05-09-2021 om 21:10:

Ik vind Sieneke ook leuk, ze was ook zeker geen zwakke schakel in de proef.
Ben benieuwd of er buiten Dyantha meer mensen op haar gaan stemmen...

Vond het zo onterechte opmerking van Dyantha, ze was zelf geblesseerd en Sieneke is hartstikke fit. Vals hoor. Gelukkig krijgt Sieneke nog een kans

Ayla schreef op 05-09-2021 om 22:10:

[..]

Vond het zo onterechte opmerking van Dyantha, ze was zelf geblesseerd en Sieneke is hartstikke fit. Vals hoor. Gelukkig krijgt Sieneke nog een kans

Die blik ook van haar toen de stemmen op Sieneke kwamen. Zo van haha gelukt. 

Nare eigenschap. Ik snap dat je zelf zolang mogelijk wil blijven maar toch. Ik had op Dyantha gestemd. De kans dat je daar bij de volgende proef niks aan hebt is groot.

Ayla schreef op 05-09-2021 om 22:10:

[..]

helemaal eens. en zo lief hoe Sienekes hele gezichtje blij oplichtte bij t onverwachte vreugdevolle nieuws 

Doordat de afvallers naar 2e kans eiland gaan worden de donderdag en zondag uitzendingen wel steeds meer een geheel in plaats van twee afzonderlijke expedities.
Misschien werkt het in Sieneke haar voordeel dat zij zich als eerste bij deze groep mag voegen.
Al heb ik het idee dat Sieneke veel te lief is om nu te proberen Dyantha een hak te zetten.

Wat een schatje is Sieneke. Dyantha vind ik onaardig en had van mij weg gemogen. Wie weet volgende week,hoop dat haar knie nog wat erger wordt.
Dat Dennis opgaf zag ik meteen al de 1e uitzending aankomen.

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

06-09-2021 om 09:38 Topicstarter

Dennis was gisteravond bij Humberto. Daar gaf hij aan dat hij van de arts moest stoppen en door moest naar het ziekenhuis. Ik kreeg dat niet mee in de afl. Daar is ook niks over gezegd toch?

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

06-09-2021 om 09:46

Ik heb net de aflevering van gister terug gekeken en ben blij voor Sieneke dat ze nog door kan, ik hoop dat ze heel ver komt.

Stefano lijkt me echt een topgozer, ik hou van zijn humor. Oke, hij praat een beetje langzaam, maar ook dat kan ik hebben omdat hij zo leuk is.

Ik vond het jammer voor Eva, ze zag het zelf ook niet aankomen geloof ik dat ze het duel niet ging winnen.. ik vind haar veel leuker dan john in het spel en in de interactie. Ik denk niet dat hij er lang in gaat blijven.

Het lachje van Dyantha tijdens het stemmen vond ik héél onaardig en oncharmant.

Miss_Moneypenny schreef op 06-09-2021 om 09:38:

Dennis was gisteravond bij Humberto. Daar gaf hij aan dat hij van de arts moest stoppen en door moest naar het ziekenhuis. Ik kreeg dat niet mee in de afl. Daar is ook niks over gezegd toch?

Nee volgens mij is daar in de uitzending niks over gezegd. Alleen twee andere deelnemers zeiden nog tegen elkaar toen Dennis wegging dat ze zo ver van de bewoonde wereld af zitten dat mocht er iets gebeuren, je dus niet snel hulp hebt. Dat het daarom een risico voor Dennis zou zijn om te blijven en ze begrepen dat hij wegging.

Och ik vond het ook zo zuur voor Eva! Ik riep hier nog dat John zo goed bij Rob past en nu komen ze in hetzelfde team... Ik hoop echt dat Eva nog wat verder gaat komen. 

Maar even he, zoiets bedenk en bespreek je dan toch van te voren met je arts? Toen Fien Vermeulen meedeed, heeft zij ivm kanker eerder in haar leven, uitvoerig van te voren met haar arts gesprekken gehad....
Dus ik vind het toch een beetje bijzonder dit met Dennis nu.

Misschien heeft hij zijn deelname besproken met een arts. Maar omdat hij klachten kreeg die hij destijds ook had, wilde hij ermee stoppen.

ReggaeGotSoul schreef op 06-09-2021 om 15:18:

Misschien heeft hij zijn deelname besproken met een arts. Maar omdat hij klachten kreeg die hij destijds ook had, wilde hij ermee stoppen.

Ik kan me helemaal voorstellen dat je van tevoren denkt dat je het prima aankan maar zodra je de werkelijkheid ziet en voelt (namelijk dat je echt heel ver van de bewoonde wereld af zit) je bij ieder kriebeltje/pijntje/tinteling in paniek raakt.  

John gaat het, denk ik, niet redden in de groep met zijn "Even 5 minuten rust en dan weer verder" 

Dyantha's lachje was idd niet super charmant maar ik zag het ook niet als héél onaardig. Vooral opgelucht. Wat ook wel begrijpelijk is, ze kon niet 100% zeker weten of ze er zelf niet uit zou vliegen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.