Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Ik vind Sieneke ook leuk, ze was ook zeker geen zwakke schakel in de proef.
Ben benieuwd of er buiten Dyantha meer mensen op haar gaan stemmen...

Reflectione schreef op 05-09-2021 om 21:06:

Je maakt jezelf ook wel helemaal gek als je datzelfde gevoel weet hebt als toen je een tia had en dan op zo'n eiland. Dus snap wel dat hij opgeeft (en dat vind ik niet erg)

Ik vind Sieneke wel heel leuk! Hopelijk blijft ze!

Ja het lijkt me heel rot en eng! Het ging een beetje snel, ineens weg.

Sieneke is idd leuk!

Ik vind het heel rot voor Dennis en snap zijn beslissing maar ik ga hem niet missen. 

Dat heeft ze echt niet verdiend jeetje sneu

Ach wat jammer voor Sieneke 
Het lijkt mij ook echt heel rot om alle stemmen te krijgen.

Jeeej! Nog een kans

Sieneke viel mij ook 100% mee!
Ik hoop dat ze nog een stukje verder komt.

De afvallers gaan dus niet naar afvallers eiland maar naar 2e kans eiland. 

En Eva dan, die moet toch ook een keer weer een duel doen lijkt me om zich weer ergens bij te voegen...

Krullen-bol schreef op 05-09-2021 om 21:30:

En Eva dan, die moet toch ook een keer weer een duel doen lijkt me om zich weer ergens bij te voegen...

Ja hoe gaat dat dan? Of zou de afvallers van 2de kans eiland zich dan weer bij haar voegen? Lijkt me niet fijn voor haar zo alleen. Net als Rijk toen.

Krullen-bol schreef op 05-09-2021 om 21:30:

Misschien dat de afvaller van het 2e kans eiland een duel met Eva moet/mag aangaan?

PinkFlower schreef op 05-09-2021 om 21:34:

[..]

Ja hoe gaat dat dan? Of zou de afvallers van 2de kans eiland zich dan weer bij haar voegen? Lijkt me niet fijn voor haar zo alleen. Net als Rijk toen.

Dit dus 

Man zegt: Nou ik vind het wel stom hoor dat ze de reclame steeds onderbreken met een klein stukje expeditie Robinson.
🤣😅.
Ja beetje wel. Het is dat ik graag live wil kijken anders keek ik het op Videoland.

Ik vind die Stefano wel een schatje hoor. Met die bijlen in zijn mond 

Er zit inderdaad wel heel veel reclame in 
Maar ik kijk ook graag live en ik zal wel moeten want ik heb helemaal geen Videoland 

Dennis is nu bij Humberto.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.