Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Ik las ook ergens dat ze wel meer ouddeelnemers hebben gevraagd maar die bedankt hebben. Niet iedereen wil een 2e kans of hadden de tijd er op dat moment niet voor.. 

Dus deze zullen allemaal niet de 1e keus zijn geweest.. 

Van de ouddeelnemers zijn alleen Jayjay en Loyza me bij gebleven. Ik vond Jayjay eerst echt een etter maar bij Bertie werd ie opeens menselijk. 
Loek vond ik bij De Verraders wel leuk dus hoop dat hij ver komt. 

Ik zat me af te vragen hoeveel mensen ze gevraagd hebben nog een keer deel te nemen. Dit lijkt me echt iets waarvan de meeste mensen het leuk vinden om aan deel te nemen om te ervaren hoe het is. Maar als je weet hoe het is, dat je dan het niet nog een keer gaat doen.

Rob moet blijven. Ik erger me graag. 

LydiaDietz schreef op 03-09-2021 om 21:56:

Rob moet blijven. Ik erger me graag.

Rob wordt er waarschijnlijk toch vrij vlot uitgestemd, daarom moet Loiza eerst weg 
Ik ben geen fan van Rob maar vond eerlijk gezegd wel dat hij wel een punt had dat de mannen met een achterstand aan de proef begonnen omdat zij die zware kist hadden gedragen.

Tover-Feetje schreef op 03-09-2021 om 22:52:

Rob wordt er waarschijnlijk toch vrij vlot uitgestemd, daarom moet Loiza eerst weg
Ik ben geen fan van Rob maar vond eerlijk gezegd wel dat hij wel een punt had dat de mannen met een achterstand aan de proef begonnen omdat zij die zware kist hadden gedragen.

Ja dat was inderdaad vrij oneerlijk. 5 kwartier een loeizware kist sjouwen en dan ook nog over die rotsen is mega zwaar. Dan gelijk die balkproef er achteraan.

Als ik hun was zou ik echt inzetten op Do, zodat ze haar 'tactisch wapen' inzet of er uit vliegt. 

Ik stoor me totaal niet aan Loiza trouwens,  ik vind het een leuke meid.

Tover-Feetje schreef op 03-09-2021 om 22:52:

Neeeee Loiza moet blijven 

Ik stoor me ook niet aan Loiza. Ze krijgt wel erg veel zendtijd maar daar kan ze ook niks aan doen. Rob vond ik wel zielig, dat ie weer als eerste viel. En dat met die rijst was gewoon dom. Doe gewoon een beetje zuinig man. 
Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik van de zondag donderdag constructie vind met al die deelnemers. 

Rob is erg irritant omdat hij te graag wil, te lomp en onhandig is en teveel zeikt. Tegelijkertijd ook wel sneu voor hem want hij bedoelt het goed. 

Aviendha schreef op 03-09-2021 om 23:06:

Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik van de zondag donderdag constructie vind met al die deelnemers.

ik vind t vooralsnog voelen als twee aparte programma's. Toen ze na zondag de vooruitblik naar donderdag lieten zien moest ik echt even schakelen, die vooruitblik had te weinig te maken met wat ik net gezien heb. 

vind de donderdag veel leuker sowieso, grote groep onbevangen het avontuur aangaand en zonder steeds referentie aan 'toen ik er vorige keer in zat' en 'wij veteraantjes'.

Aviendha schreef op 03-09-2021 om 23:06:

Ik stoor me ook niet aan Loiza. Ze krijgt wel erg veel zendtijd maar daar kan ze ook niks aan doen. Rob vond ik wel zielig, dat ie weer als eerste viel. En dat met die rijst was gewoon dom. Doe gewoon een beetje zuinig man.

Ik vind het ook veel.. 2 keer per week kijken 

safari schreef op 03-09-2021 om 23:39:

[..]

ik vind t vooralsnog voelen als twee aparte programma's. Toen ze na zondag de vooruitblik naar donderdag lieten zien moest ik echt even schakelen, die vooruitblik had te weinig te maken met wat ik net gezien heb.

vind de donderdag veel leuker sowieso, grote groep onbevangen het avontuur aangaand en zonder steeds referentie aan 'toen ik er vorige keer in zat' en 'wij veteraantjes'.

Dat is toch juist op zondag, de nieuwe deelnemers?

Ik had ook meer het idee dat ik 2 verschillende programma's keek. 
Benieuwd wanneer ze samen komen, bij samensmelting,
of dat er 1 oude deelnemer pas bij finale komt.. 

in de vooruitblik leek het erop dat ze bij de aflevering van vanavond al samen komen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.