Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

02-09-2021 om 21:16

Ik zit met kind te kijken: oh, dat is dokter Snor!

Ik kijk morgen via Videoland, maar ik zapte net even langs. 
Wat fijn dat er zoveel bamboe in Kroatië ligt en handig ook dat het allemaal dezelfde lengte heeft! 
En Rob moet er uit, zo snel mogelijk. Daar word ik niet blij van.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

02-09-2021 om 21:21

KillerQueen schreef op 02-09-2021 om 21:20:

Ik kijk morgen via Videoland, maar ik zapte net even langs.
Wat fijn dat er zoveel bamboe in Kroatië ligt en handig ook dat het allemaal dezelfde lengte heeft!
En Rob moet er uit, zo snel mogelijk. Daar word ik niet blij van.

Ik ben benieuwd of er ook een kokospalm op het eiland staat.

Ik ga denk ik ook terug kijken via Videoland, zeker als je dan geen reclames hebt ideaal 😁

Ik vond het gisteren wel een beetje de grote Loiza show.. hopelijk komt daar nog verandering in.

Ik vind het jammer dat iemand die vrijwillig heeft opgegeven weer een kans krijgt. Ookal had ze spijt van het opgeven. Of zouden ze niet zoveel keus aan deelnemers hebben gehad? Lijkt me heftig om het nog een keer te doen, of is dat net als bevallen? Dat je alle narigheid vergeet 

Reflectione schreef op 03-09-2021 om 07:11:

Ik vind het jammer dat iemand die vrijwillig heeft opgegeven weer een kans krijgt. Ookal had ze spijt van het opgeven. Of zouden ze niet zoveel keus aan deelnemers hebben gehad? Lijkt me heftig om het nog een keer te doen, of is dat net als bevallen? Dat je alle narigheid vergeet

Dat vond ik ook. Had dan bv Kees van der Spek gevraagd. Die wilde toen zo graag maar lag er direct al uit.

En zo zijn er vast nog meer oud deelnemers die niet hebben opgegeven die wel willen.

Nu hoop ik eigenlijk dat ze er snel uit ligt l.

FaintOctopus42

FaintOctopus42

03-09-2021 om 09:49

KillerQueen schreef op 02-09-2021 om 21:20:

Viel mij ook op ja! En het lag ook zo fijn bij elkaar, zó voor het oprapen.

Rob was weer zeldzaam bezig zeg, denk niet dat hij de eilandraad gaat overleven. En dat zal ik niet erg vinden. Loiza zat meteen alweer op mijn irritatiegrens.

Moccachino schreef op 03-09-2021 om 09:49:

[..]

Viel mij ook op ja! En het lag ook zo fijn bij elkaar, zó voor het oprapen.

Ja haha. Net een bouwmarkt op een eiland. Alleen de hamer en spijkers ontbraken nog 🤣

Ik zal Rob niet missen, maar vind het wel sneu voor hem..

Loiza daar heb ik me niet aan geërgerd. 
Hoop dat Loek en Wietze ver komen.

Ik vind Rob leuk. Ik heb een zwak voor hem omdat hij zo dommig is. Ik herken mezelf in hem 😅

Reflectione schreef op 03-09-2021 om 07:11:

Over wie heb je het?

Dolfje schreef op 03-09-2021 om 10:15:

[..]

Over wie heb je het?

Do heeft toendertijd zelf opgegeven. 

De aflevering gister kon me niet echt meepakken, vond het zondag leuker. Maar blijf kijken

Krullen-bol schreef op 03-09-2021 om 10:20:

[..]

Do heeft toendertijd zelf opgegeven.

De aflevering gister kon me niet echt meepakken, vond het zondag leuker. Maar blijf kijken

Oh ja Do, ik hoor het net. Kijk nu. Ben ondertussen ook allemaal andere dingen aan het doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.