Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
April2021
05-11-2021 om 07:23
Ik snap haar wel een beetje. Je leeft toe naar die samensmelting en dan is er weinig veranderd. Weer een nieuw kamp. Voor ons word het saai maar voor de deelnemers kennelijk ook.
Het is allemaal zo gezapig. Er gebeurt zo weinig.
Ik vind wel dat ze altijd doen alsof ze al maanden weg zijn terwijl het dan twee weken blijkt te zijn.
Courage
05-11-2021 om 10:15
Waarom hebben zoveel mensen hun stem verspild aan Dyantha? Ik had stiekem geen stem uitgebracht om mijn 6 stemmen te sparen voor later.
Oliviaa
05-11-2021 om 11:39
Volgens mij moet je bij elke eilandraad 1 stem in zetten minimaal, je mag er meer maar dan heb je op einde niets meer over.
Ik dacht echt huh? Do die proeft wint voor 2e keer. Ik had die niet zien aankomen.. Net zoals ik van Sterrin meer had verwacht en alleen maar kon lachen om Rob.
Dat Dyantha op heeft gegeven vind ik wel jammer, verpest toch beetje het spel. Maar 3 weken weg zijn zonder contact met zo'n kleine thuis zou ik ook niet kunnen.
Hopelijk is het nu gedaan met de "opgevers" en gaat stemmen echt even spannend worden.
Courage
05-11-2021 om 12:38
Ah, ik wist niet dat stemmen verplicht was. Heb al een paar jaar geen ER gekeken en werd in dit seizoen niet zo duidelijk gezegd denk ik. Wel logisch.
Dolfje
05-11-2021 om 12:39
Ik dacht dat er bij Dyantha misschien ook wel meespeelde dat zij nu met Robbert in de minderheid was ten opzichte van de andere spelers en misschien daarom wel dacht “ laat ik nu maar gaan”. Dat ze geen zin meer had in plannetjes smeden etc.
Courage
05-11-2021 om 13:52
Dolfje schreef op 05-11-2021 om 12:39:
Ik dacht dat er bij Dyantha misschien ook wel meespeelde dat zij nu met Robbert in de minderheid was ten opzichte van de andere spelers en misschien daarom wel dacht “ laat ik nu maar gaan”. Dat ze geen zin meer had in plannetjes smeden etc.
Of zichzelf een afgang wilde besparen...
Miss_Travel
05-11-2021 om 15:06
Courage schreef op 05-11-2021 om 13:52:
[..]
Dit was dus ook een beetje mijn gedachte...
Heb wel echt gelachen om Rob tijdens die proef. En echt joh, Sterrin ook weer bijna als laatste. Die voegt in proeven ook echt 0 toe. Jammer dat Do heeft gewonnen. Irriteerde me vooral aan hoe ze die ketting in ontvangst nam. Met zo'n semi buiging en arrogantie, terwijl ze echt niks gepresteerd heeft.
Ik zie ook nog niet wat het nadeel aan geen bandana was. Eigenlijk kun je nog beter een Jayjay zijn, die vrij sterk is, en nu toch bij zwakkere mensen in het team is gekomen. In dat opzicht is het meer een voordeel geweest. Hoop dat ze nog een proef gaan doen waarbij alleen de eerste 3 door gaan ofzo.
Dolfje
05-11-2021 om 18:13
Courage schreef op 05-11-2021 om 13:52:
[..]
Dat kan ook!
LydiaDietz
06-11-2021 om 13:49
Woah, ik zag op FB een voorstukje van de proef van morgen. Heel erg naar, zat gewoon zelf naar adem te snakken! :-O
Dolfje
07-11-2021 om 20:34
FantasticFox schreef op 07-11-2021 om 20:34:
Huh? Do had de puzzel toch al opgelost? Waarom zei ze dat niet
Nou ik dacht hetzelfde, dat ze hem klaar had.
FantasticFox
07-11-2021 om 20:36
En volgens mij zag Jan dat Do hem had, maar ja, zij zei niks. Wat een vreemde situatie.
Dierenvriend97
07-11-2021 om 20:43
FantasticFox schreef op 07-11-2021 om 20:34:
Huh? Do had de puzzel toch al opgelost? Waarom zei ze dat niet
Dat dachten wij ook te zien !
Elmie
07-11-2021 om 20:45
Musje1989 schreef op 07-11-2021 om 20:42:
Ja, heel raar. En wat een bizarre proef is dit😯😐
Is tig jaar geleden ook gedaan en toen moest er een kandidaat medisch behandeld worden. Die was veel te ver gegaan. Hopelijk dit jaar niet van dat soort taferelen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.