Media en cultuur
Yumi
29-02-2024 om 17:53
Eurovisie Songfestival Joost Klein Europapa
De officiële video is uit, en na het bekijken van de video ben ik om
Hij is leuk, blijft hangen en zou zomaar eens kunnen scoren. Opvallen doet hij in ieder geval, daar kan niemand omheen
Het nummer, eindigt met een ode aan zijn ouders. Het lied neemt dan in tempo af en de zanger richt zich direct tot zijn vader. Kleins ouders zijn beiden overleden toen hij nog jong was.
"Mijn papa en mijn mama zijn voor altijd mijn helden", zingt hij aan het einde van Europapa. "Regen op het raam en ik stond huilend bij het venster. Veel te vroeg duister, het is winter in de lente. 'Ik mis je elke dag', is wat ik stiekempjes fluister. Zie je nou wel pa, ik heb naar je geluisterd."
Wat vinden jullie ervan, gaat het nummer op repeat en/of maakt het een kans om het songfestival te winnen?
Het Eurovisie Songfestival vindt dit jaar plaats 7, 9 en 11 mei in het Zweedse Malmö.
UnknownCrocodile85
11-05-2024 om 19:08
Zilver_gray schreef op 11-05-2024 om 18:57:
[..]
Och wat sneu!
Als bovenstaande klopt; wat een Kwalitatief Uiterst Teleurstellende cameravrouw.
🤣
UnknownCrocodile85
11-05-2024 om 19:09
Herfstappeltaart schreef op 11-05-2024 om 18:52:
[..]
Zo zielig...en wat een min figuur die cameravrouw. Wees volwassen, ga aan tafel en probeer dit uit te praten. Laf van haar bah!
Zo eens
Herfstappeltaart
11-05-2024 om 19:12
Extra uitzending van Op1 om zeven uur. Na het sportjournaal denk ik.
Herfstappeltaart
11-05-2024 om 19:14
Cornald Maas refereerde ook aan het emotionele einde van Joost's liedje. Hij schijnt daar echt elke keer diep doorheen te gaan en wil daarom niet gefilmd worden na afloop.
Echt wie heeft dit incident nu eigenlijk veroorzaakt?
Dolfje
11-05-2024 om 19:15
Herfstappeltaart schreef op 11-05-2024 om 18:18:
[..]
Het is een zwaar overdreven straf. Nederland moet weg daar, geen punten meer geven ook. Boycotten die handel.
Blijkbaar moeten ze dat wel vanwege contract bla bla
Herfstappeltaart
11-05-2024 om 19:16
Dolfje schreef op 11-05-2024 om 19:15:
[..]
Ja dat begreep ik ook van Maas.
Friezinnetje
11-05-2024 om 19:18
Dolfje schreef op 11-05-2024 om 19:15:
[..]
nou steek dat contract maar ergens waar de zon niet schijnt
VanLotje
11-05-2024 om 19:21
HAHA!wait..what schreef op 11-05-2024 om 18:43:
Joost Klein 'in zak en as' na uitsluiting
Volgens AVROTROS-directeur Taco Zimmerman is Joost Klein zwaar teleurgesteld en enorm verdrietig dat hij is uitgesloten van de finale van het Songfestival.
"Hij wilde zo graag optreden, hij zit momenteel in zak en as", zegt Zimmerman tegen EenVandaag. "Ik vind de straf buitenproportioneel, we hadden als volwassen mensen om tafel kunnen gaan. Ik was er zelf niet bij, maar dit gaat veel te ver."
Zimmerman zegt verder dat AVROTROS de zaak probeerde op te lossen met de cameravrouw. "We hebben aangeboden om met de cameravrouw om tafel te gaan of dat Joost publiekelijk excuses zou maken. De betrokken cameravrouw heeft elk contact geweigerd."
Zo triest van die cameravrouw ook! Kom op, wees volwassen zeg! Pff kan er gewoon niet over uit. Wat een trieste bende dit
Zo laag en dat terwijl ze dus tegen afspraken in filmde.
Dat mens had eruit gezet moeten worden, niet hij.
alhambra
11-05-2024 om 20:00
Het is niet goed dat hij uithaalde maar hij heeft meerdere keren zijn grens aan gegegeven. Mensen reageren nou eenmaal soms emotioneel en die cameravrouw respecteerde zijn grens niet. Allebei niet fraai maar zo'n voorval dat praat je toch uit of je kiest voor een kleinere sanctie.
CharlieB
11-05-2024 om 20:00
Zilver_gray schreef op 11-05-2024 om 19:48:
Ik lees dat Finland heeft besloten vanavond geen punten te geven.
Niet heel Finland toch? Alleen degene die het zou doen?
Friezinnetje
11-05-2024 om 20:03
alhambra schreef op 11-05-2024 om 20:00:
Het is niet goed dat hij uithaalde maar hij heeft meerdere keren zijn grens aan gegegeven. Mensen reageren nou eenmaal soms emotioneel en die cameravrouw respecteerde zijn grens niet. Allebei niet fraai maar zo'n voorval dat praat je toch uit of je kiest voor een kleinere sanctie.
hij haalde niet uit, hij maakte een dreigende beweging
absor
11-05-2024 om 20:04
alhambra schreef op 11-05-2024 om 20:00:
Nou dit!
Wat voor wereld is dit?
als kinderen ruzie krijgen dan neem je ze bij de hand. Joost jij zegt sorry dat je dat gebaar maakte. En karen jij zegt sorry dat je had gefilmd terwijl je wist dat hij dat niet wilde
Zo even de hand schudden
Door.
Maar goed cameravrouw schijnt dit niet te hebben gewild.
madee
11-05-2024 om 20:04
CharlieB schreef op 11-05-2024 om 20:00:
[..]
Niet heel Finland toch? Alleen degene die het zou doen?
Er zijn inderdaad een paar puntenuitdelers die zich hebben teruggetrokken. Dat zijn degenen die namens het publiek in het land de ‘douze pointes’ vertellen in beeld