Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Eurovisie Songfestival Joost Klein Europapa

HAHA!wait..what schreef op 11-05-2024 om 17:50:

https://www.nu.nl/songfestival/6312499/avrotros-diskwalificatie-joost-klein-vanwege-dreigende-beweging-naar-camera.html

Link van nu.nl van het artikel. Hij heeft haar niet aangeraakt en lijkt me ook echt geen reden om politie erbij te halen en hem te diskwalificeren

Vind ik ook. 

Ik hoop dat het publiek tussen alle liedjes door (er niet doorheen) Europapa gaat scanderen.

Wow, dit is echt belachelijk! Ga je daar iemand voor diskwalificeren 

HAHA!wait..what schreef op 11-05-2024 om 17:43:

Nou poeh poeh.. Niet netjes maar het is ook niet netjes dat ze bleef filmen na herhaaldelijk vragen of ze wilde stoppen

Dit, beiden geen netjes gedrag. Maar toch geen reden voor een aangifte. Hoe dan ook, het zal allemaal wel gefilmd zijn.

Het lijkt steeds meer op een paniekbeslissing van de EBU. Wat een soap. 

HAHA!wait..what schreef op 11-05-2024 om 17:50:

https://www.nu.nl/songfestival/6312499/avrotros-diskwalificatie-joost-klein-vanwege-dreigende-beweging-naar-camera.html

Link van nu.nl van het artikel. Hij heeft haar niet aangeraakt en lijkt me ook echt geen reden om politie erbij te halen en hem te diskwalificeren

Denk dat het dat gebaar was dat hij doet bij de tekst "ik blijf hier tot ik dood ga"  naar de camera heeft gedaan.

Dus met z'n vinger langs de keel. 

Zwaar overtrokken en wat een gezellig avondje moest worden, is volledig verpest voor miljoenen mensen door een vrouw die zelf blijkbaar afspraken aan haar laars lapte.

Ze moest zo nodig filmen, dus kom maar op met de beelden!

Blomke82 schreef op 11-05-2024 om 18:06:

[..]

Denk dat het dat gebaar was dat hij doet bij de tekst "ik blijf hier tot ik dood ga" naar de camera heeft gedaan.

Zwaar overtrokken en wat een gezellig avondje moest worden, is volledig verpest voor miljoenen mensen door een vrouw die zelf blijkbaar afspraken aan haar laars lapte.

Maar dat kan ook een teken zijn voor 'hou op, stop met filmen'. 

[..]

Denk dat het dat gebaar was dat hij doet bij de tekst "ik blijf hier tot ik dood ga" naar de camera heeft gedaan.

Dat weten we helemaal niet. Misschien alleen maar een gebalde vuist ofzo. Het is een zwaar overdreven straf. Nederland moet weg daar, geen punten meer geven ook. Boycotten die handel.

dus zij hield zich niet aan de afspraken en na herhaaldelijke verzoeken om niet te filmen, maakt hij een gebaar?????????

En dan wordt hij gediskwalificeerd? Ronduit belachelijk. De toegang had moeten worden ontzegd aan de filmers en dat is alles. 

Saga schreef op 11-05-2024 om 18:16:

[..]

Maar dat kan ook een teken zijn voor 'hou op, stop met filmen'.

Precies zoiets als "kappen nou" 

[..]

Dit zou voor mij zo'n beetje het enige 'dreigende gebaar' zijn die ik kan bedenken waarbij ik denk; terecht. Dat doe je niet naar iemand. Nooit. 

Maar alles bij elkaar opgeteld, krijg ik niet de indruk dat het om zo'n gebaar gaat. 

krulliebollie schreef op 11-05-2024 om 16:28:

[..]

God wat een onzin.. er is weer eens een boze boomer hoor.. vroeger was alles beter, gedroeg iedereen zich netjes.. Tuurlijk!

Hoezo 'boomer' ? Het is gewoon een man die er een mening over geeft. Ik kan me voorstellen dat veel meer mensen-in-verschillende-leeftijden er iets van vinden. Ik heb hem niet horen zeggen dat het vroeger allemaal beter was. (Hoewel het dat vroeger misschien wel was)

Nu scheer je alle mensen van die leeftijd over één boze-boomer-kam.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.