Media en cultuur
Meerkat
12-07-2021 om 17:53
De Slimste Mens
Volgens mij was hier nog geen topic over op dit forum toch? Vanavond begint het weer! Ik zag ergens een aantal namen van mensen die mee gaan doen dit seizoen: superleuk, ben heel benieuwd hoe een aantal van hen uit de verf komen. Ik las onder andere Ellen ten Damme, Marc Marie Huijbrechts, Daphne Deckers, Barbara Barend, de voorzitter van Volt, Bert Visscher en Najib Amhali.
Wie gaat er ook kijken?
Rondstruiner
24-08-2021 om 05:51
Roze_Hommel schreef op 23-08-2021 om 21:58:
[..]
Haha, ik moest ook lachen, maar vond het toch eigenlijk wel erg gênant hoor Gelukkig klapte/danste Renee nog een beetje mee
Het was vreselijk genant ja, haha! Arme man, maar ja, hij had het beloofd
Hij leek ook vastbesloten om zijn hele choreografie af te maken .
Herfstappeltaart
24-08-2021 om 07:28
Piratenkoningin schreef op 23-08-2021 om 22:20:
[..]
Ik begreep door het dansje wel waarom je als politicus nooit dansend in beeld moet verschijnen
Dit vooral ja. Wat een aanfluiting.
Lotte35
24-08-2021 om 08:53
Wat weet je over brie?
Een van de antwoorden: Op een toastje.
Renée: ‘Jezus zeg’.
Philip: ‘Nee, niet Jezus, op een toastje’.
Dit is waarom ik zo van Philip hou.
Hoe droog kun je zijn.
MidasWolf
24-08-2021 om 10:24
Rondstruiner schreef op 24-08-2021 om 05:51:
[..]
Het was vreselijk genant ja, haha! Arme man, maar ja, hij had het beloofd
Hij leek ook vastbesloten om zijn hele choreografie af te maken .
Als politicus kun je over een tijdje gewoon zeggen dat je aan dat moment bij de slimste mens geen actieve herinnering meer hebt.
Lotte35
24-08-2021 om 12:33
MidasWolf schreef op 24-08-2021 om 10:24:
[..]
Als politicus kun je over een tijdje gewoon zeggen dat je aan dat moment bij de slimste mens geen actieve herinnering meer hebt.
Maar IK ben geen politicus, en IK wil het vergeten.
Saga
24-08-2021 om 12:51
Lotte35 schreef op 24-08-2021 om 12:33:
[..]
Maar IK ben geen politicus, en IK wil het vergeten.
Ik heb het niet gezien, en zo te lezen kan ik dat beter zo laten...
Lotte35
24-08-2021 om 13:08
Saga schreef op 24-08-2021 om 12:51:
[..]
Ik heb het niet gezien, en zo te lezen kan ik dat beter zo laten...
Jaloers op jou
Fleurtje_5
24-08-2021 om 16:20
Jammer dat Najib er uit is. Renee had gewoon mazzel dat ze met zo weinig punten toch door is omdat diegene met te laagste score steeds mag beginnen.
Sherlock
24-08-2021 om 21:41
Hoewel ik het niet erg vind dat Renée eruit ligt, vind ik het ergens toch vreemd dat er geen ‘straf’ staat op dat tijdrekken in de finale… Tsja, het was tactisch gespeeld maar op een gegeven moment werd het gewoon wachten op het juiste aantal seconden.
Fleurtje_5
24-08-2021 om 21:58
Sherlock schreef op 24-08-2021 om 21:41:
Hoewel ik het niet erg vind dat Renée eruit ligt, vind ik het ergens toch vreemd dat er geen ‘straf’ staat op dat tijdrekken in de finale… Tsja, het was tactisch gespeeld maar op een gegeven moment werd het gewoon wachten op het juiste aantal seconden.
En eigenlijk was dat heel terecht, want als Renée steeds weer mag beginnen met simpele vragen, waar steeds de eerste drie antwoorden makkelijk te noemen zijn, en die heeft Renee natuurlijk steeds goed, maar om dan nóg een ander antwoord te noemen is moeilijker en dat was dan steeds aan Loes.
Als Loes de tijd niet had laten zakken was Loes er uit gespeeld zonder dat ze veel heeft kunnen deelnemen. En Loes kon beginnen met een moeilijkere vraag. Dat viel op.
Dat Philip dan zegt 'gemeen hé'? vond ik heeeeeel misselijk, want andere keren , bij andere kandidaten, zegt hij dat het tactisch is, nu leek het wel alsof hij het Renee gunde om te winnen van Loes.
Ik ben blij dat Loes door is. Zij had even van te voren zelfs de hoogste score. Zou toch zonde zijn dat ze er uit word geknald op zo'n manier.
Saga
24-08-2021 om 22:04
Sherlock schreef op 24-08-2021 om 21:41:
Ik zou het ook hebben gedaan in haar plaats. Anders is het gewoon zelfopoffering.
Sherlock
24-08-2021 om 22:06
Fleurtje_5 schreef op 24-08-2021 om 21:58:
[..]
En eigenlijk was dat heel terecht, want als Renée steeds weer mag beginnen met simpele vragen, waar steeds de eerste drie antwoorden makkelijk te noemen zijn, en die heeft Renee natuurlijk steeds goed, maar om dan nóg een ander antwoord te noemen is moeilijker en dat was dan steeds aan Loes.
Als Loes de tijd niet had laten zakken was Loes er uit gespeeld zonder dat ze veel heeft kunnen deelnemen. En Loes kon beginnen met een moeilijkere vraag. Dat viel op.
Dat Philip dan zegt 'gemeen hé'? vond ik heeeeeel misselijk, want andere keren , bij andere kandidaten, zegt hij dat het tactisch is, nu leek het wel alsof hij het Renee gunde om te winnen van Loes.
Ik ben blij dat Loes door is. Zij had even van te voren zelfs de hoogste score. Zou toch zonde zijn dat ze er uit word geknald op zo'n manier.
Helemaal mee eens hoor, ik ben ook blij dat Loes door is, zou niet kloppen als Renée van haar had gewonnen. Maar toch vind ik dat tijdrekken ook niet helemaal eerlijk… Als het om 5 seconden gaat kan je er nog een draai aan geven maar dit was echt 30 seconden zwijgen en ‘ehh…’.
Fleurtje_5
24-08-2021 om 22:14
Sherlock schreef op 24-08-2021 om 22:06:
[..]
Helemaal mee eens hoor, ik ben ook blij dat Loes door is, zou niet kloppen als Renée van haar had gewonnen. Maar toch vind ik dat tijdrekken ook niet helemaal eerlijk… Als het om 5 seconden gaat kan je er nog een draai aan geven maar dit was echt 30 seconden.
En ze heeft er een draai aan gegeven. Dapper.
Loes wist dat het anders einde verhaal zou zijn, net zoals gisteren met Naijb. Toen kreeg Renee ook steeds simpele vragen waar de eerste drie antwoorden kei makkie zijn. Maar bij de vraag 'wat weet je van karbonade' wist Renee net 1 antwoord.
Als de vragen om beurten worden gesteld dat zou veel eerlijker zijn.
Saga
24-08-2021 om 22:40
Fleurtje_5 schreef op 24-08-2021 om 22:14:
[..]
Als de vragen om beurten worden gesteld dat zou veel eerlijker zijn.
Dat zou wel een goede zijn.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.