Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens

Ernest kan zelf weinig aan zijn kleur doen, daar is geen zonnebank aan te pas gekomen....

En van Renee om dan weg te lopen en hem daarna Ernesto te noemen 😮

Ik vond het wel grappig dat ze naar Najib liep. Spontane actie. 
Verwacht wel dat zij en dan Najib er volgende week meteen uit liggen. 

April2021 schreef op 22-08-2021 om 11:31:

Ik vond het wel grappig dat ze naar Najib liep. Spontane actie.
Verwacht wel dat zij en dan Najib er volgende week meteen uit liggen.

Dat denk en hoop ik ook. 

Ik denk ook dan Najib en Renee er zo uitliggen. Ik hoop op Bram, Joost of Lisa, die waren wel echt slim en het leukste in het spel. 

Ik hoop juist dat Najib de laatste dag bereikt! 

redbulletje schreef op 23-08-2021 om 14:43:

Ik hoop juist dat Najib de laatste dag bereikt!

Hoop ik ook!

Qua niveau , ja laat Joost Bram of Lisa winnen, maar ik blijf de laatste 2 geen leuke personen vinden.

Renee is er echt op goed geluk nu nog want veel ziet/weet ze niet. Ik erger me zelfs een beetje aan haar. 

jammer jammer jammer dit

Nou, echt. Ongelooflijk. 

Morgen komt Loes volgens mij terug, dus dan ligt Renee er wel alsnog uit . Als er geen gekke dingen gebeuren, want je weet nooit natuurlijk!

Dit was een gevalletje ´meer geluk dan wijsheid´

Ik erger me ook aan Renee, morgen hup Loes! En wat vonden jullie van het dansje? 

Roze_Hommel schreef op 23-08-2021 om 21:46:

Ik erger me ook aan Renee, morgen hup Loes! En wat vonden jullie van het dansje?

Ik zat hier echt keihard te lachen in mijn eentje

Ik weet niet of het iets positiefs zou zijn als mensen R gaan herkennen uit de Slimste ipv van de Mol..........  (die begingedichten zijn vast niet door de kandidaten bedacht)

Rondstruiner schreef op 23-08-2021 om 21:54:

[..]

Ik zat hier echt keihard te lachen in mijn eentje

Haha, ik moest ook lachen, maar vond het toch eigenlijk wel erg gênant hoor  Gelukkig klapte/danste Renee nog een beetje mee

Roze_Hommel schreef op 23-08-2021 om 21:46:

En wat vonden jullie van het dansje?

Ik begreep door het dansje wel waarom je als politicus nooit dansend in beeld moet verschijnen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.