Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2024

Fleurtje_5 schreef op 05-02-2025 om 09:37:

Leuke afleveringen. Terechte winnaar. Lisa was zo fanatiek om te winnen maar heel sportief met een derde plaats.

Maar wie gaat Maarten nou opvolgen? Jort Kelder zou misschien een goede keuze zijn.

Oh nee, dat hoop ik juist niet. Wat mij betreft een leuke frisse vrouw. Kunnen we bijvoorbeeld Soundos niet bij de Vlaamse versie wegplukken? Ik vind Francis van Broekhuizen/Broekhoven (die zangeres die ook kandidaat is geweest) zo’n leuke

madee schreef op 05-02-2025 om 12:08:

[..]

Oh nee, dat hoop ik juist niet. Wat mij betreft een leuke frisse vrouw. Kunnen we bijvoorbeeld Soundos niet bij de Vlaamse versie wegplukken? Ik vind Francis van Broekhuizen/Broekhoven (die zangeres die ook kandidaat is geweest) zo’n leuke

Ionica Smeets dan?

Schemerlampje schreef op 05-02-2025 om 12:15:

[..]

Ionica Smeets dan?

Lijkt me ook een goede optie 🙂

Fleurtje_5

Fleurtje_5

05-02-2025 om 13:01 Topicstarter

[..]

Neeheee niet Soundos. Je bedoeld die dame die zich cabaretier noemt?

Francis vind ik ook leuk.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

05-02-2025 om 13:03 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 05-02-2025 om 12:15:

[..]

Ionica Smeets dan?

Ik moest even googlen wie Ionica is en kwam tegen:

Ionica Smeets is een Nederlands wiskundige, wetenschapsjournaliste, columniste, televisiepresentatrice en hoogleraar Science Communication aan de Universiteit Leiden.

Dus heel geschikte opvolger denk ik.

[..]

Francis is heel leuk maar Soundos....alsjeblieft niet!

Van Roosmalen werd ook al eens genoemd. Omdat hij ook zo nors overkomt en toch veel weet denk ik. Maar ik vind daar niks aan.

Oké, dan stemmen we niet op Soundos. Ik ken haar alleen van haar beginjaren op tv, en ik dacht dat ze in België een groot succes was maar dat valt dus tegen 😉

Ik vind Ionica dan wel een goede keus. Niet weer een norse man, het hoeft geen slap aftreksel of kopie van de vorige te zijn wat mij betreft. Liever iets echt nieuws qua interactie erin. Meer vrouw.

Of Lisa Loeb? Wat vinden jullie van haar als jury?

Ik vermoed dat het geen vast jurylid wordt, maar de juryleden elkaar gaan afwisselen.

Ik heb een voorkeur voor:
Ionica Smeets, Diederik Jekel,
Anna Gimbrere (Partner van Herman vd Z), Donny Ronny, Lisa Loeb, Herman van Veen
Humberto Tan, Ivo Niehe, Herman Pleij, Eric vd Burg, Arend-Jan Boekestijn

Nynke van 'beat the champions' zou ook wel in het rijtje mogen. En ik vind Soundos best grappig  

amarna schreef op 05-02-2025 om 16:08:

Ik vermoed dat het geen vast jurylid wordt, maar de juryleden elkaar gaan afwisselen.

Anna Gimbrere (Partner van Herman vd Z), Donny Ronny, Lisa Loeb, Herman van Veen

Dat zou best leuk zijn. Herman van Veen is ook een leuke voor deze post.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

05-02-2025 om 18:57 Topicstarter

amarna schreef op 05-02-2025 om 16:08:

Ik heb even doorgestreept wat ik geen beste keuze vind. Ook al vind ik Lisa heel goed, echt, maar als opvolger van Maarten vind ik dat een liever-niet-keuze.

Marcel van Roosmalen ook liever niet, alsjeblief niet zeg. Arend Jan lijkt me een goede kerel, maar hij zit er ook vaak naast in VandaagInside. Jeroen Pauw heel misschien.

Herman Pleij vind ik wel een goede keuze.

Ik vond Maarten niet veel toevoegen. Dus vraag me af of er überhaupt een vervanger nodig is. Ik zou sowieso niet gaan voor iets soortgelijks. 

April2021 schreef op 06-02-2025 om 20:52:

Ik vond Maarten niet veel toevoegen. Dus vraag me af of er überhaupt een vervanger nodig is. Ik zou sowieso niet gaan voor iets soortgelijks.

Ik vond Maarten juist heel veel toevoegen. 

Mevrouw75 schreef op 06-02-2025 om 23:04:

[..]

Ik vond Maarten juist heel veel toevoegen.

Ik ook. Vooral de wisselwerking tussen Maarten en Philip. Hetzelfde zullen ze niet kunnen bereiken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.