Media en cultuur

Friezinnetje
23-02-2025 om 20:45
Boer zoekt vrouw 2025
Vanaf zondag 2 maart start er weer een nieuw seizoen van Boer zoekt Vrouw.
Dit jaar zijn er 6 boeren.
Eerdere seizoenen zagen we in de eerste aflevering de brieven, in dit seizoen gaan de boeren meteen op speeddate. De liefdesbrieven heeft Yvon al eerder bij de boeren bezorgd.
Boerin Deerdry, heeft gekozen voor: Roy, Sjoerd, Wesley, Carst-Jan en Huub
Boer Julius, heeft gekozen voor: Kayleigh, Patricia, Nora en Myrthe (hij kiest er 4)
Boer John, heeft gekozen voor: Daniëlle, Karin, Mira, Eileen en Linda
Boer Roel, heeft gekozen voor Lisanne, Kelsey, Simone, Karin en Sandra
boer Martijn, heeft gekozen voor Ilja, Marleen, Maud, Annet en Ciska
Boer Jan, heeft gekozen voor: Anita, Annick, Dorien, Giela en Karina
Vanaf 2 maart op NPO1 om 20.25 uur.

MidasWolf
27-04-2025 om 22:29
Roel legde best wel druk op het gesprek met Simone en Karin, zeg dan nog maar eens dat je toch nog niet echt overtuigd bent over of je iets voelt/wat je voelt. En het gebrek eraan.

MidasWolf
27-04-2025 om 22:33
Met Roy kan Deedry nog echt iets opbouwen, Sjoerd had al een zoon. Toch vermoed ik dat ze niet met Roy op de reünie gaat komen.
Ik zou denken dat van hen, Sjoerd beter zou passen. We gaan het zien.

MidasWolf
27-04-2025 om 22:36
Bij Jan snap ik wel dat ze opstapt, zo verschillend in vrijetijdsbesteding. Eigenlijk zou Simone bij Roel ook beter kunnen opstappen om dezelfde reden. Prima man Roel maar voor Simone te saai. Denk dat Roel van ritme en regelmaat houd, en daar zijn leven op inricht. Op langere termijn denk ik dat Simone (iets) meer variatie wil.

MidasWolf
27-04-2025 om 22:40
Bij John ben ik benieuwd naar zijn keuze, zo op het oog zou ik denken Eileen, Karin stelt zich al open op. Eileen vind hij denk ik interessanter en serieuzer.
Zij krijgt vermoed ik wel een knauw mocht John haar niet kiezen.
Zoals zij zelf zegt, door haar open en sociale houding denken veel mensen die redt zich wel.

MidasWolf
27-04-2025 om 22:41
Het zal wel aan mij liggen, bij Julius loopt het van beiden kanten niet echt, door gebrek aan bevestiging schuurt het aan beiden zeiden.

MidasWolf
27-04-2025 om 22:43
Tot nu toe een rustig seizoen met weinig echte uitspattingen, wat op zich niet erg is. Daar zijn genoeg andere programma’s voor.
Zeker op oudere leeftijd is het niet gek als het zo loopt, en al helemaal met deze opzet.

Yumi
27-04-2025 om 23:02
MidasWolf schreef op 27-04-2025 om 22:33:
Met Roy kan Deedry nog echt iets opbouwen, Sjoerd had al een zoon. Toch vermoed ik dat ze niet met Roy op de reünie gaat komen.
Ik zou denken dat van hen, Sjoerd beter zou passen. We gaan het zien.
Ik heb het gevoel dat de keuze voor Roy, uiterlijk en de zus die hem leuk vindt de doorslag geeft. Bij hem kreeg ik regelmatig het idee dat hij zich verveelde, in zijn standaard houding ( staande op 1 been en het andere tegen de muur).
Je hebt gelijk Sjoerd past beter. Met hem kan ze ook iets opbouwen zijn zoon was nog heel jong. Daarnaast had hij gevoel voor haar en de paarden en probeerde ook nog in gesprek met Deedry te komen.

Roos57
28-04-2025 om 08:15
Jan die zegt maar ik vind jou ook heel leuk hoorrr . Ben benieuwd of Dorien tweede keus wil zijn .

Roos57
28-04-2025 om 08:16
De liefde spatte ervan af bij Roy en Deedry
Direct lekker knuffelen enzo 🙃🙃🙃

Roos57
28-04-2025 om 08:18
Martijn vind ik leuk . Ciska vind ik ook leuk . Maar Ciska vindt de chaos niet zo leuk . Dus