Media en cultuur

Friezinnetje
23-02-2025 om 20:45
Boer zoekt vrouw 2025
Vanaf zondag 2 maart start er weer een nieuw seizoen van Boer zoekt Vrouw.
Dit jaar zijn er 6 boeren.
Eerdere seizoenen zagen we in de eerste aflevering de brieven, in dit seizoen gaan de boeren meteen op speeddate. De liefdesbrieven heeft Yvon al eerder bij de boeren bezorgd.
Boerin Deerdry, heeft gekozen voor: Roy, Sjoerd, Wesley, Carst-Jan en Huub
Boer Julius, heeft gekozen voor: Kayleigh, Patricia, Nora en Myrthe (hij kiest er 4)
Boer John, heeft gekozen voor: Daniëlle, Karin, Mira, Eileen en Linda
Boer Roel, heeft gekozen voor Lisanne, Kelsey, Simone, Karin en Sandra
boer Martijn, heeft gekozen voor Ilja, Marleen, Maud, Annet en Ciska
Boer Jan, heeft gekozen voor: Anita, Annick, Dorien, Giela en Karina
Vanaf 2 maart op NPO1 om 20.25 uur.

thinkso
13-04-2025 om 19:56
Het keuzemoment van Deedry en Julius nadert. Wie zullen ze gaan kiezen? Ik zit er klaar voor

thinkso
13-04-2025 om 20:08
Ik hoop deze aflevering op wat leuke 1-op-1 dates. Lekker even van dat erf af en iets leuks doen samen.

Friezinnetje
13-04-2025 om 21:26
Nou ben erg benieuwd hoe het volgende week gaat. Blijft er nog iemand over?

thinkso
13-04-2025 om 21:29
Ja, Julius heeft er goed aan gedaan Patricia naar huis te sturen. Het leek er niet in te zitten. Ik voelde bij haar ook steeds een soort ergernis die ze dan weg probeerde te lachen. Ik hoop dat Kylie zich wat meer laat zien, een warmere kant misschien?
Wat gebeurde er nou precies bij Aileen?

Bloemenzee
13-04-2025 om 21:30
Friezinnetje schreef op 13-04-2025 om 20:40:
Goeie keuze van Julius
Ja, zij paste daar niet. De keuze van Deedry vond ik lastiger inschatten.

Friezinnetje
13-04-2025 om 21:35
Bloemenzee schreef op 13-04-2025 om 21:30:
[..]
Ja, zij paste daar niet. De keuze van Deedry vond ik lastiger inschatten.
ja, vond ik ook.

Bloemenzee
13-04-2025 om 21:42
Friezinnetje schreef op 13-04-2025 om 21:26:
Nou ben erg benieuwd hoe het volgende week gaat. Blijft er nog iemand over?
Denk dat dat vooral lekker sensationeel geknipt is. Met het slaapgebrek en de spanning is het wachten op een huilbui hier en daar.

Fleurtje_5
13-04-2025 om 21:51
Boer Julius deed er goed aan om Patricia naar huis te laten gaan. Hopelijk laat Kylie meer van zich zelf zien. Julius zag het goed dat Kylie niet het achterste van haar tong laat zien. De zelfbescherming kan ik van Kylie goed begrijpen. Maar ook bij Myrthe. Myrthe vind ik ook heel lief.
Aileen bij boer John, voelde zich wel al heel snel 'genegeerd' of 'overrompelt'(of hoe moet ik dit noemen) Ik vond het sneu voor Karin dat zij toen alleen op de bank achter bleef, toen Aileen John apart wou spreken. Zal Karin dit bedoeld hebben met 'ellebogenwerk'?
Boerin Deedry, tja, ze zegt dat ze onzeker is, maar ik zou dat iets anders willen noemen. Ik vind haar namelijk 'gespannen', haar gezicht straalt gespannenheid uit, (haar kaken lijken amper van elkaar te komen als ze praat) omdat ze de lat te hoog legt zodat alles heel goed lijkt. Daardoor meen ik ook steeds een neplachje te horen. Dat ze Carst-Jan naar huis liet gaan had ik nu wel gedacht. Maar ik denk wel dat hij goed bij haar zou passen.
Boer Jan: Hij geniet. En beide dames ook.
Boer Roel: Hij geniet ook duidelijk. En de twee dames ook.
Boer Martijn: Gezelligheid en leuke humor bij alledrie.
Het was weer een leuke aflevering.

Roos57
13-04-2025 om 21:59
Je schrijft voor boer Jan in oost Groningen maar oost Groningen is niet jou plek
Oke dan 😇