Media en cultuur
Friezinnetje
27-03-2023 om 13:51
Boer zoekt Vrouw 2023
Op zondag 9 april start het nieuwe seizoen weer van BzV. De boeren worden dan weer voorgesteld en kunnen er weer brieven geschreven worden.
In dit dertiende seizoen maken we kennis met boeren in de leeftijd van begin 20 tot in de 60 jaar. De een is een paar jaar geleden zijn boerenbedrijf gestart en de ander is als jong kind met het hele gezin geëmigreerd naar het buitenland. De een kan niet zonder zijn paarden en de ander vindt in alle vroegte lopen over de akkers het mooiste wat er is. Een ding hebben ze gemeen: het zijn allemaal hardwerkende mensen die iemand missen om hun dag mee door te nemen, samen te genieten en een leven op te bouwen.
V.l.n.r. op de foto :
Piet, 63, Duitsland : vleesvee (uitgenodigd: Anke, Eugenie, Adrie, Inge, Gea)
Claudia, 57, Frankrijk: melkvee (uitgenodigd: Marcel, Paul, Bob, Jan Willem, Rene)
Haico, 43, Denemarken : melkvee (uitgenodigd: Nouk, Melanie, Jasmijn, Ellen, Wendy)
Bernice, 23, Zweden, melkvee (uitgenodigd: Victor, Ype Jacob, Johan, Johan en Yorick)
Richard, 33, Slowakije, akkerbouw (uitgenodigd: Daisy, Doreen, Robin, Marlies, Marijke)
Zondag 17 september, 20.25 - 21.30 uur NPO 1!
alhambra
26-11-2023 om 21:34
Ellen, grijpt het geluk met beide handen aan als het voor haar neus staat in plaats van dat ze haar ego volgt. Goede en moedige keuze.
Wat verdrietig van Anke.
Bloemenzee
26-11-2023 om 21:35
Ja, dan snap ik dat je geen tijd en energie hebt voor vlinders en zo.
MidasWolf
26-11-2023 om 21:45
Leuk dat Haico en Ellen het gezellig samen hebben. Dat zou zeker alsnog wat kunnen worden.
Haico vind ik een Sympathieke man.
Friezinnetje
26-11-2023 om 21:52
En BZV is denk ik toch het meest succesvolle datingprogramma op tv.
MidasWolf
26-11-2023 om 21:52
Voor Anke en Piet zie ik ook nog wel dat het goed komt, snap ook heel goed dat Anke even stapje terug heeft gedaan voor haar eigen gezondheid. En anders zie ik nog een waardevolle vriendschap ontstaan.
alhambra
26-11-2023 om 22:02
MidasWolf schreef op 26-11-2023 om 21:52:
Voor Anke en Piet zie ik ook nog wel dat het goed komt, snap ook heel goed dat Anke even stapje terug heeft gedaan voor haar eigen gezondheid. En anders zie ik nog een waardevolle vriendschap ontstaan.
Dat denk ik ook.
Haar toekomst is nu zo onzeker dat het logisch is dat ze zich niet wil binden aan iemand. Ik denk dat ze Piet wil beschermen.
MidasWolf
26-11-2023 om 22:12
Ik denk dat bij Bernice de spanning rondom de reünie ook mee speelde, dat zij ziek moest afhaken.
UnknownCrocodile85
26-11-2023 om 22:35
MidasWolf schreef op 26-11-2023 om 22:12:
Ik denk dat bij Bernice de spanning rondom de reünie ook mee speelde, dat zij ziek moest afhaken.
Dat denk ik ook .
Bloemenzee
26-11-2023 om 22:36
MidasWolf schreef op 26-11-2023 om 22:12:
Dat was ook direct wat ik dacht. Och, wat gun ik die meid rust. En een lieve jongen.
MidasWolf
26-11-2023 om 22:42
Bloemenzee schreef op 26-11-2023 om 22:36:
[..]
Dat was ook direct wat ik dacht. Och, wat gun ik die meid rust. En een lieve jongen.
Wat ik begreep was dat zij nog wel tussen de brieven ging kijken. Nu kan ze het op haar eigen tempo gaan doen. Of ze laat het even voor wat het is en komt misschien alsnog daar iemand tegen. En anders is zij voorlopig zelfstandig ook waarschijnlijk prima gelukkig.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.