Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorah schreef op 30-01-2022 om 19:50:

[..]

Nou ik vind haar boeken meestal iets te zoet, maar dit gaat over boeken, dus daarom vind ik het toch fijn. Ik heb geprobeerd om een ander luisterboek van haar te doen, maar dat trok ik ook echt niet.

Ik vond het voorwoord echt helemaal fantastisch. Dat was me echt op het lijf geschreven. De rest kon ik dus ivm de stem niks mee. Maar ik ga hierna toch nog eens een poging doen 

kapow schreef op 28-01-2022 om 14:22:

[..]

oké je hebt me overgehaald.
Net aangeschaft via bol.
als ebook nu met veel korting.

https://www.bol.com/nl/nl/p/al-die-dingen-nu-jij-er-niet-meer-bent/9300000032147522/

Bedankt voor de link! Ik heb dit boek ook net gekocht. 

Jeetje Auwereel, dat klinkt zeker pittig.

Ik lees nu Het sanatorium, van Sarah Pearse. Is een bookchoise. En ik heb intussen meer ongelezen dan gelezen boeken op de reader, dus maar zien wat het is. Ben pas op blz 50

PriceyRook54

PriceyRook54

31-01-2022 om 10:04

Ik ben ein-de-lijk aan The midnight library begonnen en ik zit er al helemaal in. Fijn, want de afgelopen twee boeken deden het niet echt voor me.

Regendrup. schreef op 30-01-2022 om 19:11:

[..]

Oh ik hoop dat jij me kunt overtuigen hem uiteindelijk toch uit te lezen!

Ik ben dus begonnen met het luisterboek maar die stem is echt tenenkrommend en dat heeft het verpest voor me. Ben gestopt omdat ze het héél kinderlijk lijkt te vertellen allemaal. Maar misschien helpt het als ik het gewoon ga lezen ipv luisteren.

Ik vond vooral het feit dat ze de schotse accenten een soort vlaams accent gaven echt verschrikkelijk. Wel afgeluisterd, maar degene die heeft bedacht dat dat een passend accent is mag wat mij betreft ontslagen worden.

Cala schreef op 31-01-2022 om 10:22:

[..]

Ik vond vooral het feit dat ze de schotse accenten een soort vlaams accent gaven echt verschrikkelijk. Wel afgeluisterd, maar degene die heeft bedacht dat dat een passend accent is mag wat mij betreft ontslagen worden.

Ja dat ook ja 

Coreopsis schreef op 26-01-2022 om 15:42:

Ik heb net Winter World (A.G. Riddle) uit. Een soort The day after tomorrow meets Gravity meets Interstellar. Een heerlijk spannend tussendoorboek, alleen het einde werd me een beetje teveel goed tegen kwaad en de goeden winnen uiteraard.

Nu ben ik begonnen in First Footprints (Scott Cane), over Australië voordat de Europeanen er kwamen. De eerste hoofdstukken zijn indrukwekkend.

het land achter de horizon van Tamara McKinley   

Ik ga beginnen in Noem geen namen. Ben heel benieuwd. 

Oh ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Jij hebt Addie LaRue al wel gelezen toch?

Wat is ook weer dat fantasy boek waar iemand een healer is in een gevaarlijke gevangenis? Ik geloof dat ik dat alweer heb weggedaan.

En hebben jullie Vingervlug/Fingersmith gelezen van Sarah Waters? Ook echt een top-boek.

Pfff ik heb zin in die oud Engelse sfeer van Harry Potter maar dan in een boek. Ja ik weet dat het een boek is, maar een boek dat ik nog niet gelezen heb.

Fiorah schreef op 31-01-2022 om 15:37:

Oh ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Jij hebt Addie LaRue al wel gelezen toch?

Wat is ook weer dat fantasy boek waar iemand een healer is in een gevaarlijke gevangenis? Ik geloof dat ik dat alweer heb weggedaan.

En hebben jullie Vingervlug/Fingersmith gelezen van Sarah Waters? Ook echt een top-boek.

Pfff ik heb zin in die oud Engelse sfeer van Harry Potter maar dan in een boek. Ja ik weet dat het een boek is, maar een boek dat ik nog niet gelezen heb.

Magisterium serie van Cassandra Clare, misschien?

of jonathan Stroud

Ik heb een derde gelezen van Empire of the Vampire van Jay Kristoff. 
Ik blijf lezen maar mijn motivatie neemt af. Moet ik verder blijven lezen, is het echt de moeite zoals de recensies beloven? Mijn vorige boek heb ik ook al niet uitgelezen, vandaar dat ik deze keer niet zomaar wil opgeven. 

PriceyRook54

PriceyRook54

31-01-2022 om 17:58

Nee natuurlijk moet dat niet! Waarom zou je, er zijn zat andere boeken, zonde van je tijd!

Toevallig heb ik de afgelopen twee boeken ook niet verder dan zo'n beetje eenderde gelezen, nu zit ik weer in een lekker boek gelukkig.

Ainne schreef op 31-01-2022 om 17:58:

Nee natuurlijk moet dat niet! Waarom zou je, er zijn zat andere boeken, zonde van je tijd!

Toevallig heb ik de afgelopen twee boeken ook niet verder dan zo'n beetje eenderde gelezen, nu zit ik weer in een lekker boek gelukkig.

Oh ik ben dus niet alleen 😂

Ik wil altijd dat ik helemaal vol ben van mijn boek, dat ik s’morgens op sta en direct wil lezen. Als het maar ‘zus en zo’ is dan krijg ik het amper uitgelezen. 

Heb hier net al wat interessante titels gezien. Ik denk dat ik maar eens iets anders ga zoeken. 

Windhond schreef op 31-01-2022 om 17:47:

Ik heb een derde gelezen van Empire of the Vampire van Jay Kristoff.
Ik blijf lezen maar mijn motivatie neemt af. Moet ik verder blijven lezen, is het echt de moeite zoals de recensies beloven? Mijn vorige boek heb ik ook al niet uitgelezen, vandaar dat ik deze keer niet zomaar wil opgeven.

Ik vond het een heel leuk boek, maar als je al zo veel bladzijdes hebt gelezen en je het niets vindt, zou ik stoppen. Zeker omdat het een triologie is en ik denk niet dat je de andere delen wil lezen, dus dan zou dit boek uitlezen weinig zin hebben

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.