Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Moet nog even kijken met welk boek ik ga beginnen. Ik ga ook meedoen met de Boekenbingo voor het basisonderwijs. 

Wie zit er ook op goodreads? Vind ik leuker dan Hebban, die missen nog wel eens wat boeken. Ik deel mijn nickname niet, maar stuur je me een berichtje als je me wilt volgen? 

vrouw92 schreef op 01-01-2022 om 21:20:

Moet nog even kijken met welk boek ik ga beginnen. Ik ga ook meedoen met de Boekenbingo voor het basisonderwijs.

Wie zit er ook op goodreads? Vind ik leuker dan Hebban, die missen nog wel eens wat boeken. Ik deel mijn nickname niet, maar stuur je me een berichtje als je me wilt volgen?

Op de een of andere manier kom ik niet weg met Goodreads. Heb wel Hebban. Tot nu toe heb ik mijn boeken daar wel kunnen vinden. 

Mijn laatst gelezen boek is Als katten van de wereld verdwijnen van Genki Kawamura. Vond ik echt een heel goed boek, emotioneerde me ook wel. 

1784.jpg

Ben nu begonnen in Vaarwel spullen van Fumio Sasaki. Over Japans minimalisme. 

enjoy-books-vaarwel-spullen-3.jpg

Gewoon even een vraagje voor de, voornamelijk lijkt mij, fantasylezers. De meeste fantasyschrijvers doen moeite om een of meerdere plattegronden voor in het boek te zetten. Doen jullie daar iets mee?

FantasticFox schreef op 01-01-2022 om 22:54:

Mijn laatst gelezen boek is Als katten van de wereld verdwijnen van Genki Kawamura. Vond ik echt een heel goed boek, emotioneerde me ook wel.

Een van mijn favoriete boeken! Echt een boek waar je over moet nadenken, en elke keer als je het leest iets nieuws uit kan halen.

En de omslag is natuurlijk ook een plaatje!

Ik ben nu bezig in 'de man in het bruine pak' van Agatha Christie. Deze is voor de read Christie 2022 challenge.

En ik lees ook nog 'de macht van het zwaard' van Joe Abercrombie. Nog maar net in begonnen maar het leest lekker weg. 

PriceyRook54

PriceyRook54

02-01-2022 om 13:43

Crazycatlady schreef op 02-01-2022 om 13:35:

[..]

Een van mijn favoriete boeken! Echt een boek waar je over moet nadenken, en elke keer als je het leest iets nieuws uit kan halen.

En de omslag is natuurlijk ook een plaatje!

Als fellow crazy cat lady geloof ik je op je woord en deze staat nu ook op mijn Kindle. Eerst mijn huidige boek uitlezen!

nlies schreef op 02-01-2022 om 00:48:

Gewoon even een vraagje voor de, voornamelijk lijkt mij, fantasylezers. De meeste fantasyschrijvers doen moeite om een of meerdere plattegronden voor in het boek te zetten. Doen jullie daar iets mee?

Ik lees soms fantasy, en dus ook boeken met een plattegrond, maar die plattegronden zijn dan voor mij meer illustratie dan dat ik er mijn beeld naar vorm.
In mijn hoofd krijg de stad/het land vanzelf vorm en dit hoeft (voor mij) niet overeen te komen met de plattegrond.

Van de zeven zussen zijn 1, 2 en 6 mijn favoriet.

Ik ben nog The arrangement aan het lezen en vermaak me er goed mee.

Ben bezig in "Aan niemand vertellen" van Simone van der Vlugt. Maar valt me wat tegen. Halverwege het boek nu en heb de clou wel door.. hoop dat er nog een onverwachte twist komt.

op Goodreads gekeken naar “als katten van de wereld verdwijnen”. En staat nu op m’n wensenlijst. 

Zal ik dan maar even een plaatje plakken?

9789029093385_front.jpg

schaduwland-robert-bryndza.jpg

Zojuist in begonnen. Heb m al een tijdje thuis op de plank liggen, maar kom de rust niet vinden om te lezen. 

mangelvrouw-rust-zacht-coolwijk-marion-van-de.jpg

leuk om plaatjes te plakken, de cover is toch vaak hetgene waardoor ik ten eerste naar een boek getrokken wordt. 

nog bezig in rust zacht hier.

PriceyRook54

PriceyRook54

02-01-2022 om 16:33

weneri schreef op 02-01-2022 om 15:57:

leuk om plaatjes te plakken, de cover is toch vaak hetgene waardoor ik ten eerste naar een boek getrokken wordt.

Da’s inderdaad waar, ik ga zo ook even plaatjes zoeken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.