Media en cultuur
Auran
10-07-2021 om 15:18
Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)
Een boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen! Het leukst is om dat met een plaatje van het boek te doen. Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Ik ben benieuwd!
Infobericht: praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu-deel-2#2
Marcador
27-09-2021 om 13:02
Dit weekend De jongen in de sneeuw van Samuel Bjork uitgelezen. Heel erg genoten van dit boek.
Begonnen in De overlevenden van Alex Schulman.
Fiorah
27-09-2021 om 21:00
Ik ben nu op blz. 100 in de Riten van het Water en ik vind één gesprek/karakter-ontwikkeling zo onwaarschijnlijk. Jammer.
asjemenou
27-09-2021 om 22:05
Fiorah schreef op 23-07-2021 om 13:11:
[..]
Hoe vind je die? Ik was recent in mijn eerste Helen Fields begonnen maar kwam er totaal niet in.
Ik vind dat een hele leuke serie, ga aan deel 4 beginnen!
asjemenou
27-09-2021 om 22:07
Aviendha schreef op 23-07-2021 om 13:52:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond het écht niks aan en had het gevoel dat die heel hype 1 grote grap was waar ik ben ingestonken. Maar laat dat de pret vooral niet drukken natuurlijk, ik heb het gevoel dat ik er zowat de enige in ben.
Ik heb de eerste hoofdstukken gelezen en toen snel het boek van mijn ereader verwijderd.
asjemenou
27-09-2021 om 22:17
Ik ben nu Mimic aan het lezen, van Daniel Cole.
Wel een leuk boek, maar de vorige delen waren spannender.
Fiorah
27-09-2021 om 22:31
asjemenou schreef op 27-09-2021 om 22:05:
[..]
Ik vind dat een hele leuke serie, ga aan deel 4 beginnen!
Ok dan ga ik me toch nog aan deel 1 wagen.
Beterlaat2021!
28-09-2021 om 08:48
Ben begonnen in : "Geboren Verliezers" van Elvin Post.
Doorgelezen tot blz. 50, maar het kan me totaal niet boeien.
Drugstoestanden, daklozen, New York.
Ik denk dat ik maar stop. Het gaat weer retour naar een straatbieb.
Heb nog genoeg te lezen.
Ninoea
28-09-2021 om 13:03
De heren van de tijd van de ereader verwijderd. Moet nog aan een nieuw boek beginnen. Ben wel het 1e boek van de 7 zussen aan het luisteren. Conclusie is dat ik daar goed op in slaap val. 😆
Marcador
28-09-2021 om 14:19
Ninoea schreef op 28-09-2021 om 13:03:
De heren van de tijd van de ereader verwijderd. Moet nog aan een nieuw boek beginnen. Ben wel het 1e boek van de 7 zussen aan het luisteren. Conclusie is dat ik daar goed op in slaap val. 😆
Toch maar gestopt met De heren van de tijd?
PriceyRook54
28-09-2021 om 14:53
Ik heb Apples never fall van Liane Moriarty net uit en ik kan hem aanraden. Ik vind haar boeken over het algemeen goed en dit was zeker geen uitzondering. Goede karakters, onvoorspelbaar, leuk!
Mijn ereader zit barstensvol momenteel, dus straks even iene miene mutte voor wat ik nu ga lezen!
Ninoea
29-09-2021 om 09:30
Marcador schreef op 28-09-2021 om 14:19:
[..]
Toch maar gestopt met De heren van de tijd?
Ja ik kwam niet lekker in het verhaal. Moet nog even kijken wat ik nu zal gaan lezen.
Regendrup.
29-09-2021 om 12:06
Heb 'Wie niet horen wil' bijna uit. Weet nog steeds niet wat ik er nou echt van vind. Ik blijf erin lezen want wil nu wel eens weten wat er écht speelt. Maar ergens vind ik het ook echt totaal niet interessant en denk dat mijn plottheorie érg vergezocht is. Als dat het uiteindelijk blijkt te zijn weet ik niet of ik nou trots op mezelf ben, of juist teleurgesteld
En komt het volgende probleem weer om te hoek kijken: WAT IS DE VOLGENDE?
Never ending story dit.... haha
zakchips
29-09-2021 om 12:09
Schaduwleven van Kim Moelands vond ik een aanrader! Over een vrouw die getrouwd is met een narcist en hier uit probeert te komen (is wel fictie).
Zelf lees ik nu een boek van Arlidge, wel lekker maar niet zijn beste (maar goed dat vond ik tot nu toe Iene miene mutte, dus nog geen ander boek van hem kon daaraan tippen voor mij).
Regendrup.
29-09-2021 om 12:11
zakchips schreef op 29-09-2021 om 12:09:
Schaduwleven van Kim Moelands vond ik een aanrader! Over een vrouw die getrouwd is met een narcist en hier uit probeert te komen (is wel fictie).
Zelf lees ik nu een boek van Arlidge, wel lekker maar niet zijn beste (maar goed dat vond ik tot nu toe Iene miene mutte, dus nog geen ander boek van hem kon daaraan tippen voor mij).
Ohhh die wil ik lezen (Schaduwleven). Maar niet in Kobo plus zie ik
ik mag van mezelf niks nieuws meer kopen. Helaas.
PriceyRook54
29-09-2021 om 12:11
Regendrup. schreef op 29-09-2021 om 12:06:
Heb 'Wie niet horen wil' bijna uit. Weet nog steeds niet wat ik er nou echt van vind. Ik blijf erin lezen want wil nu wel eens weten wat er écht speelt. Maar ergens vind ik het ook echt totaal niet interessant en denk dat mijn plottheorie érg vergezocht is. Als dat het uiteindelijk blijkt te zijn weet ik niet of ik nou trots op mezelf ben, of juist teleurgesteld
En komt het volgende probleem weer om te hoek kijken: WAT IS DE VOLGENDE?
Never ending story dit.... haha
Zooo lastig! Ik ben aan Celeste Ng - Wat ik nooit eerder heb gezegd begonnen. Kon de Engelse versie niet vinden, ik lees liever in de originele taal, maar goed, tot nu toe leest ie fijn.