Media en cultuur
Auran
10-07-2021 om 15:18
Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)
Een boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen! Het leukst is om dat met een plaatje van het boek te doen. Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Ik ben benieuwd!
Infobericht: praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu-deel-2#2
weneri
05-09-2021 om 01:37
nlies schreef op 04-09-2021 om 22:33:
Ik lees: Geen spat veranderd, van Sophie Hannah
Die gaat hier op het lijstje, klinkt goed.
nlies
05-09-2021 om 17:50
weneri schreef op 05-09-2021 om 01:37:
[..]
Die gaat hier op het lijstje, klinkt goed.
Hij is uit, as weer eens wat anders dan hup de rivaal doodmaken
nlies
06-09-2021 om 23:40
heb intussen Begeeterd gelezen. leuk tussendoortje.
en nuben ik al aan 2 boeken van de bookchoise begonnen, en ik vind ze allebei niks, of ben er niet voor in stemming. de ene is van Val Mc Dermod, en dat is al het elfde deel van een serie, waarvan ik wel ooit deel 1 gelezen heb. dus nu zit ik steeds met wie is dat en waarom dat?
en de andere is Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht. en dat pakt me ook niet echt.
en nu weet ik het niet meer
Athan
06-09-2021 om 23:51
nlies schreef op 06-09-2021 om 23:40:
heb intussen Begeeterd gelezen. leuk tussendoortje.
en nuben ik al aan 2 boeken van de bookchoise begonnen, en ik vind ze allebei niks, of ben er niet voor in stemming. de ene is van Val Mc Dermod, en dat is al het elfde deel van een serie, waarvan ik wel ooit deel 1 gelezen heb. dus nu zit ik steeds met wie is dat en waarom dat?
en de andere is Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht. en dat pakt me ook niet echt.
en nu weet ik het niet meer
Oh, die vond ik juist hartstikke leuk!
Athan
06-09-2021 om 23:54
Ik ben nu Vals alarm van Menno Oosterhoff aan het lezen, een boek over dwangstoornissen (OCD). Ik kwam hierop naar aanleiding van een topic hier (of op Viva, dat weet ik niet meer zeker). Ik ben nu op een kwart en tot nu toe boeit het me wel.
nlies
06-09-2021 om 23:54
Athan schreef op 06-09-2021 om 23:51:
[..]
Oh, die vond ik juist hartstikke leuk!
ik denk dat ik hem wel n keer uitlees, want ik zag echt het leuke er wel van, maar niet het goede moment
Mija
07-09-2021 om 00:43
Ik ben na Mr Mercedes van Stephen King maar meteen met deel twee verder gegaan: De eerlijke vinder. Die nu uit en na een hoorcollege van Maarten van Rossem (oké, die telt niet), ga ik nu door met Macht en onmacht van Tinneke Beekman. Ik luister een groot deel van mijn boeken overigens. Vandaar dat dat hoorcollege bij mij uit hetzelfde ‘vakje’ in mijn hoofd omhoog komt.
Ninoea
07-09-2021 om 06:11
Ik heb de riten van het water net uit en ga beginnen aan de heren van de tijd.
nlies
08-09-2021 om 12:25
ik kon vannacht niet slapen en ben maar begonnen aan Gods Dwazen, van Joanne Harris. (handig ereader naast bed)
MildredRatched
08-09-2021 om 14:13
ik heb de Moord op Windsor castle gelezen van S.J Bennett. Heel leuk als je wel houdt van een beetje cosy mystery, een soort moderne Agatha Christie en dan met een koninklijk sausje
MildredRatched
08-09-2021 om 14:14
nlies schreef op 08-09-2021 om 12:25:
ik kon vannacht niet slapen en ben maar begonnen aan Gods Dwazen, van Joanne Harris. (handig ereader naast bed)
Ideaal he. Of onhandig, als je perse wil doorlezen en het wel erg laat wordt
PriceyRook54
08-09-2021 om 14:22
Inmiddels heb ik De camino uit, ge-wel-dig boek! Best ingewikkeld, maar absoluut de moeite waard. Heel bijzonder thema en ik bleef geboeid tot aan het einde.
Mijn volgende boek wordt de nieuwe van Paula Hawkins, A slow burning fire.