Media en cultuur
Auran
10-07-2021 om 15:18
Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)
Een boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen! Het leukst is om dat met een plaatje van het boek te doen. Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Ik ben benieuwd!
Infobericht: praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu-deel-2#2
Beterlaat2021!
29-08-2021 om 14:34
Oh, Lars Kepler heb ik inderdaad recent ook een van gelezen. En ja, ook naar mijn smaak veel te veel geweld.
In een straatbieb vond ik het 3e boek van Hendrik Groen : Leven en laten leven. Het gaat niet over het karakter Hendrik Groen, maar over iemand die besluit zijn dood in scene te zetten en dan verder gaat leven in Italië. Het leest prettig.
PriceyRook54
30-08-2021 om 10:17
Ik heb Geen spat veranderd van Sophie Hannah inmiddels uit, lekker boekkie wel voor tussendoor, nogal vergezocht allemaal maar dat vond ik niet erg, het is leuk vermaak, ik kan hem aanraden.
Inmiddels aan De Camino begonnen, heel ander genre, dus da's even omschakelen. Pas een paar pagina's gelezen, dus kan er nog weinig van zeggen eigenlijk.
Regendrup.
30-08-2021 om 10:29
Ainne schreef op 30-08-2021 om 10:17:
Ik heb Geen spat veranderd van Sophie Hannah inmiddels uit, lekker boekkie wel voor tussendoor, nogal vergezocht allemaal maar dat vond ik niet erg, het is leuk vermaak, ik kan hem aanraden.
Inmiddels aan De Camino begonnen, heel ander genre, dus da's even omschakelen. Pas een paar pagina's gelezen, dus kan er nog weinig van zeggen eigenlijk.
De Camino is echt de moeite waard! Je moet er even inkomen en doorzetten! Uiteindelijk valt alles op zijn plaats.
weneri
30-08-2021 om 16:30
weneri schreef op 30-08-2021 om 10:27:
ik ga vandaag beginnen in versplinterd van Karin Slaughter
Ik was vanmiddag bij de boekhandel en heb uiteraard weer wat nieuws gekocht en heb Karin Slaugter inmiddels aan de kant gelegd en begin eerst in 1 van de nieuwe boeken: vriendschapsverzoek van Laura Marshall.
Fiorah
30-08-2021 om 16:44
Heerlijk, boeken kopen!
Ik ben verhuisd en ben nu lid van de plaatselijke bieb, ik kom uit een redelijk grote stad met dito bieb, maar ik vind de dorpsbieb eigenlijk wel net zo lekker overzichtelijk. Ik zie snel wat ze hebben, neem een paar leuke dingen mee en als ik echt iets zoek, reserveer ik het wel.
En zo ontdek ik dus ineens dingen. Zoals De weg naar Cliffrock Castle van Josephine Rombouts.
Ik was dus begonnen in Hjorth Rosenfeldt, maar toen ontdekte ik opnieuw dat er in de vorige zo'n irritante karakter-ontwikkeling zat bij één van de bijrollen... en nu twijfel ik wat te doen, doorlezen of stoppen.
MildredRatched
31-08-2021 om 15:57
Fiorah schreef op 30-08-2021 om 16:44:
Heerlijk, boeken kopen!
Ik ben verhuisd en ben nu lid van de plaatselijke bieb, ik kom uit een redelijk grote stad met dito bieb, maar ik vind de dorpsbieb eigenlijk wel net zo lekker overzichtelijk. Ik zie snel wat ze hebben, neem een paar leuke dingen mee en als ik echt iets zoek, reserveer ik het wel.En zo ontdek ik dus ineens dingen. Zoals De weg naar Cliffrock Castle van Josephine Rombouts.
Ik was dus begonnen in Hjorth Rosenfeldt, maar toen ontdekte ik opnieuw dat er in de vorige zo'n irritante karakter-ontwikkeling zat bij één van de bijrollen... en nu twijfel ik wat te doen, doorlezen of stoppen.
Leuk Cliffrock castle. Volgens Goodreads is het wel deel 3 van de serie, misschien iets om even rekening mee te houden!
nlies
31-08-2021 om 16:32
MildredRatched schreef op 31-08-2021 om 15:57:
[..]
Leuk Cliffrock castle. Volgens Goodreads is het wel deel 3 van de serie, misschien iets om even rekening mee te houden!
O ja, daar heb ik deel 1 van gelezen, en dat vond ik toen wel genoeg. De rest kan altijd nog
Fiorah
31-08-2021 om 16:35
Oh wat goed dat je dat zegt! Maar hij lijkt wel los te staan. Ik ben er blij mee in ieder geval.
MildredRatched
31-08-2021 om 17:20
Fiorah schreef op 31-08-2021 om 16:35:
Oh wat goed dat je dat zegt! Maar hij lijkt wel los te staan. Ik ben er blij mee in ieder geval.
Ja de samenhang op Goodreads is mij niet helemaal duidelijk inderdaad. Fijn dat ie goed los te lezen is!
nlies
31-08-2021 om 17:33
cliffrock castle
de weg naar clifford castle
en terug naar clifford castle
dan heb je ze alle 3
Beterlaat2021!
31-08-2021 om 18:04
nlies schreef op 31-08-2021 om 16:32:
[..]
O ja, daar heb ik deel 1 van gelezen, en dat vond ik toen wel genoeg. De rest kan altijd nog
Ja, ik ook. Vond het niet echt bijzonder, ook de schrijfstijl niet.
Fiorah
31-08-2021 om 18:08
Dit deel gaat over hun kinderen die vastlopen in het reguliere onderwijssysteem, dus wel echt een ander onderwerp.
Regendrup.
31-08-2021 om 20:12
Ik ben nu bezig in De tijd van loslaten van Kristin Hannah. Wordt een tranentrekker ben ik bang.
Dolfje
31-08-2021 om 20:32
Ik heb Vers bloed van Nan Adams uit en ben begonnen in Mijn vader is een vliegtuig van Antoinette Beumer. Dat laatste wordt verfilmd en ik wil eerst het boek gelezen hebben.