Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Regendrup. schreef op 15-08-2021 om 13:19:

Ben vanochtend begonnen in De Camino van Anya Niewierra. Heel benieuwd want Het Bloemenmeisje vond ik erg goed!

Ik ook, nou ja, gisteren eigenlijk, en zag toen pas dat het dezelfde schrijfster van het bloemenmeisje was

Anna Woltz schrijft zulke mooie jeugdboeken ❤️
Ik heb net ‘De geur van groen’ gelezen van Pamela Sharon. Young adult boek, erg mooi. Over een blind meisje, vriendschap, liefde en vergeving. Klinkt misschien wat zoetsappig, maar dat is het absoluut niet.

_melon schreef op 14-07-2021 om 20:39:

[..]

OMG, zijn het boeken?

Ja, het zijn boeken! 

Tijdens mijn wandelvakantie heb ik het volgende gelezen: 

Smalltalk survival 
Virgin River 2 
Cafe zon en zee 
Van dit boek ga je beter slapen 

Omdat neefje elk boek van deze serie verslindt, zelf ook maar begonnen met De grijze jager. Ben benieuwd!

Aah ja chille serie is dat. Zie het jagershuisje en andere tafereeltjes zo voor me. 

SushiGo schreef op 16-08-2021 om 22:21:

Omdat neefje elk boek van deze serie verslindt, zelf ook maar begonnen met De grijze jager. Ben benieuwd!

Die is heel leuk! Echt leuke en gezellige verhalen, je ziet het helemaal voor je

PriceyRook54

PriceyRook54

17-08-2021 om 10:44

Ik heb Dit leven is van jou (Tatiana de Rosnay) uit en het was een beetje mwah. Op zich een mooi boek, prachtige beschrijvingen van de karakters en omgeving zoals zij dat zo goed kan, maar verder beetje sloom.

Nu begonnen aan Underbelly van Anna Whitehouse. Ik luister graag naar haar podcasts tijdens het wandelen en de eerste paar hoofdstukken beloven een leuk boek.

Ainne schreef op 17-08-2021 om 10:44:

Ik heb Dit leven is van jou (Tatiana de Rosnay) uit en het was een beetje mwah. Op zich een mooi boek, prachtige beschrijvingen van de karakters en omgeving zoals zij dat zo goed kan, maar verder beetje sloom.

Jammer! Ik zag ‘m laatst bij de bieb en twijfelde nog over meenemen, maar niet echt een aanrader dus. Ik vond veel van haar andere boeken wel mooi. 

Ik ben momenteel bezig in Springvloed, het eerste deel van een serie van Cilla en Rolf Börjlind. Ik had dat boek al eens gelezen, maar kwam er pas door het thrillerserie-topic achter dat het het eerste deel van een serie was! Ik wilde beginnen in deel 2, maar ontdekte al snel dat ik (te) veel vergeten was uit deel 1, dus die eerst herlezen nu. 

Thuis had ik overigens Orakel op m’n nachtkastje liggen, daar ben ik inmiddels halverwege. Ik vind het tot zover een véél  fijner boek dan Hex! Personages komen meer tot leven en het verhaal boeit me veel meer. Het is ook allemaal net iets minder horror-creepy.

Ik ben begonnen in Everything I never told you van Celeste Ng. Ik vond Little fires everywhere van haar ook erg mooi. 

PriceyRook54

PriceyRook54

17-08-2021 om 12:31

LydiaDietz schreef op 17-08-2021 om 12:29:

Ik ben begonnen in Everything I never told you van Celeste Ng. Ik vond Little fires everywhere van haar ook erg mooi.

Oh! Goede tip dank je

Die heb ik ook gelezen. Mooi boek.

Ik luister nu naar: je bent een verschrikkelijk kind.

Nina werd 14 jaar lang ziek gemaakt door haar moeder. Een waargebeurd verhaal over munchhausen by proxy syndroom.

Pffff, komt wel binnen hoor, vreselijk. 😔

Vandaag eindelijk Kwetsbaar van Linda Jansma uitgelezen.
Wel aardig maar redelijk voorspelbaar.
Tussendoor een klein boekje van Saskia Noort (Afgunst) gelezen.
Nu ligt Doodsbruid van Unni Lindell klaar.

Ik lees nog De stilte van de witte stad. Super knap geschreven, maar het einde is wel traag. Dat had echt wel beknopter gemogen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.