Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Cala schreef op 03-06-2024 om 17:39:

Ik begin zo in Hell Bent van Leigh Bardugo. Ik heb Ninth House jaren geleden gelezen en weet eigenlijk niet meer precies waar het over gaat, maar volgens mij vond ik het best aardig, dus hoop dat deel twee ook leuk is


Die boeken wil ik al lang lezen maar iets in mij zegt dat het wat gehypet is, en daardoor stel ik het uit.  Ben dus heel benieuwd wat je er van vindt. 

Fiorah schreef op 03-06-2024 om 15:26:

Kapow en FarFarAway (en anderen die Addie LaRue goed vonden): wat zijn jullie echte favorieten?

In zijn algemeenheid of meer binnen hetzelfde genre?

Ik heb dus Het negende huis gelezen, en meteen maar het volgende deel gereserveerd.
Lees nu Kwaad bloed, van Galbraith, en zit me steeds af te vragen of daar echt 1000 blz over volgeschreven moeten worden, maar zie wel. Misschien ga ik tussendoor toch iets uit de bookchoise keus van juni doen, of die gratis thrillerdownload van hebban

MildredRatched schreef op 03-06-2024 om 20:11:

[..]

In zijn algemeenheid of meer binnen hetzelfde genre?

Hmmm in zijn algemeenheid denk ik. Jij leest wel vaker boeken die ik goed vind, ik dacht misschien zit er iets tussen dat ik nog niet ken!

FarFarAway, dankjewel voor je antwoord! Die heb ik allemaal gelezen .

Ik heb Oversharing uit, was toch nog best leuk.

Ik heb in mijn vakantie de eerste drie delen van de Zeven Zussen gelezen. Ze lezen best oké weg, maar de hype ontgaat mij een beetje. Vooral omdat ze voornamelijk in het verleden lijken af te spelen...

En ik heb de eerste twee delen van Valerie Lane van Manuela Inusa gelezen (De theewinkel vol geluk & De chocolaterie van je dromen). Die vond ik leuker, want karakters leken meer op echte personen. Of de omstandigheden in het verhaal waren geloofwaardiger in de situatie van het verhaal...

Fiorah schreef op 03-06-2024 om 23:46:

[..]

Hmmm in zijn algemeenheid denk ik. Jij leest wel vaker boeken die ik goed vind, ik dacht misschien zit er iets tussen dat ik nog niet ken!

FarFarAway, dankjewel voor je antwoord! Die heb ik allemaal gelezen


Ja ik vind jouw tips ook vaak goed! Ik ga zo even achter de computer kijken op goodreads wat ik ik allemaal 5 sterren heb gegeven

MildredRatched schreef op 04-06-2024 om 12:54:

[..]


Ja ik vind jouw tips ook vaak goed! Ik ga zo even achter de computer kijken op goodreads wat ik ik allemaal 5 sterren heb gegeven

Ga ik ook doen komende week maar volgens mij gaan wij aardig synchroon @Fiorah 

Ik ben vandaag begonnen in een jeugdboek, De jongen die van de wereld hield van Tjibbe Veldkamp. Vind het meteen mooi.

Een aantal van mijn favorieten, in diverse genres

- vrijwel alle titels van Liane Moriarty
- De verborgen universiteit trilogie van Natalie Koch
- de doorns en rozen serie van Sarah J Maas
- Tussen de sterren - Kathie Khan
- Morrigan Crow reeks van Jessica Townsend
- Anomalie - Herve Le Tellier
- De reizigers op perron 5 - Clare Pooley
- De prins en de naaister - Jen Wang
- een schitterend gebrek - Arthur Japin

Ik heb De wereld van Sophie uit en ben nu begonnen met Droomland van Nicholas Sparks. Weer een lekkere weglezer.

alhambra schreef op 04-06-2024 om 15:26:

Ik heb De wereld van Sophie uit en ben nu begonnen met Droomland van Nicholas Sparks. Weer een lekkere weglezer.

jij had me dus op het idee gebracht weer met Sophie te beginnen, maar ik ben nog niet zo ver

Lees nu De verborgen boekwinkel, Sophie is voor 's avonds op bed

Ik luister op podimo naar: We beginnen bij het einde van Chris Whittaker. Goede thriller. Echt een aanrader.

Dolfje schreef op 04-06-2024 om 14:46:

Ik ben vandaag begonnen in een jeugdboek, De jongen die van de wereld hield van Tjibbe Veldkamp. Vind het meteen mooi.

Net uit en het is prachtig.

Dolfje schreef op 05-06-2024 om 17:52:

[..]

Net uit en het is prachtig.

Klinkt goed. Ik las ooit Tiffany Dop van hem. En dat was ook een heel goed boek.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.