Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik heb net mooie meisjes uit van Karen Slaughter. Goed boek maar vond het toch iets minder dan wat ik normaal lees van haar.

Nu ben ik even inspiratieloos... 

Miss_Moneypenny schreef op 15-01-2024 om 09:11:

Ik ben toch ook maar begonnen in een ander boek: De hulp van Freia Mcfadden. Leest als een trein, dus voor mij wel pakkend. Ben benieuwd waar het heen gaat. Ben nu op 1/3 vh boek.

Deze vond ik ook lekker doorlezen. Ik heb meteen het tweede boek van haar gekocht, maar ik ben al een paar weken te rusteloos om te lezen. 
Het schijnt wel net zo goed als het eerste boek te zijn 👍🏻

Net The Institution uit van Helen Fields. 
Best wel spannend op het einde maar heb me wel geërgerd omdat de vermoorde vrouw hoogzwanger op een afdeling gevaarlijke geïnterneerden werkte. 
Dat is echt wel idioot stom. 

Loulou39 schreef op 15-01-2024 om 14:07:

[..]

Deze vond ik ook lekker doorlezen. Ik heb meteen het tweede boek van haar gekocht, maar ik ben al een paar weken te rusteloos om te lezen.
Het schijnt wel net zo goed als het eerste boek te zijn 👍🏻

Ik heb ook deel twee nog liggen. Ik vond deel 1 ook goed! Ik ben nu Nicci French aan het lezen "heeft niemand Charlotte Salter gezien" maar het pakt me niet echt dus heb moeite met doorlezen.

De gast van B.A Paris gisteren uitgelezen.
Weer een boeiend verhaal met goede ontknoping.
Toch een schrijfster waar ik iedere keer naar terug grijp als ik zeker wil zijn van een goed (genoeg) boek.

Nu begonnen in De lijst van Marelle Boersma.

ik heb Stille schreeuw van Angela Marsons  net opgehaald van de bieb (uitgiftepunt gelukkig dichtbij) Had via bookchoise deel 3 al gelezen, was goed genoeg om deel 1 -2 ook te willen

Ik heb De hulp uit. Vond het echt een heerlijk boek. Twijfel of ik direct door ga in deel 2 of dat ik eerst iets anders ga lezen.

Ik heb de hulp niet uitgelezen, vond manier van schrijven niet fijn. Deel 2 staat dus 9ook via bookchoise) ongelezen op de reader 

ik ben bezig in stalker in de nacht van Robert Bryndza. 
deel 2 van de Erika Foster reeks

Ik ben bezig in het dossier van Anya Nieuwerra. Ik moest er even inkomen, maar wat een bloedstollend spannend boek is het. Ik kan bijna niet wachten tot ik weer tijd heb om verder te lezen.

Toch begonnen in een ander boek; De Italiaanse dochter van Soroya Lane. Gaat over 7 dochters, wel concept wat nageaapt van Lucinda Riley, maar leest wel lekker weg.

ik ben nog steeds They both die at the end aan het luisteren en ik vind het steeds mooier worden. Langzaam aan krijg ik steeds meer emotie bij de hoofdpersonen. 
Daarnaast lees ik Titia van Eefje Rammeloo over een vrouw die in de 2e wereldoorlog naar Duitsland verhuist en daar een relatie krijgt met een Duitser en geen nazi-sympathieën heeft. Boeiend hoe het boek zich ontwikkeld. 

Regendrup.

Regendrup.

19-01-2024 om 09:36 Topicstarter

Aardbei_86 schreef op 16-01-2024 om 15:05:

[..]

Ik heb ook deel twee nog liggen. Ik vond deel 1 ook goed! Ik ben nu Nicci French aan het lezen "heeft niemand Charlotte Salter gezien" maar het pakt me niet echt dus heb moeite met doorlezen.

Die vond ik zooo saai! Had er achteraf spijt van dat ik hem toch ben blijven lezen. Dus ik snap je gevoel haha.

Angela Marsons' Stille schreeuw, is uit. Spannende aanrader

Ik lees nu ‘Treurwil’ van Rik van Puymbroeck. Mooi boek tot nu toe, heel poëtisch geschreven.

Daarnaast luister ik nog steeds naar ‘Het lied van ooievaar en dromedaris’ (30 uur luisterplezier 😁). Ik vond het lastig om in het boek te komen omdat het uit allemaal losse verhalen bestaat (die wel met elkaar verbonden zijn), maar ik zit er nu helemaal in.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.