Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik ben begonnen aan Een lange reis, van Arlieke van Remmerden. fantasy, had ik weer eens zin in na een reeks thrillers

In 2023 55 boeken uitgelezen (en ook boeken  niet, dus die tellen niet mee).  Ik heb alweer een lijstje gemaakt om in te vullen voor 2024.

Ik ben begonnen in Diepdiepblauw van Nikki Dekker. Tot nu toe vind ik het een mooi boek!

Ik heb met Ik zie jou van Claire Mackintosch mijn leeslijst van 2023 afgesloten.
Het eerste boek van het nieuwe jaar, Het glazen kasteel van Jeannette Walls.
Al heel wat pagina's geleden aangeraden, tot nu toe een innemend boek.

nlies schreef op 01-01-2024 om 22:53:

Ik ben begonnen aan Een lange reis, van Arlieke van Remmerden. fantasy, had ik weer eens zin in na een reeks thrillers

Niet echt een vernieuwend boek, wel aardig

hoi, ik zou ook graag mee willen schrijven in dit topic. Ik hou heel erg van lezen alleen is het de laatste jaren een beetje blijven liggen ivm burn-out/depressie. Ik voel me de laatste tijd steeds beter en het lezen lukt ook weer steeds beter. Ik heb mijn eerste boek van dit jaar al uit Daar waar de rivierkreeften zingen van Delia Owens. Gisteren meteen de film ervan gekeken, maar die vond ik tegenvallen tov het boek. Het was wel goed verfilmd, maar het boek raakte me toch veel meer. Nu ben ik een klein stukje begonnen in heeft iemand Charlotte Salter gezien van Nicci French. Ik heb de afgelopen jaren best veel boeken verzameld die ik nog niet heb kunnen lezen dus voorlopig kan ik vooruit.

Hallo aardbei, ik ben dan niet de topicopener, maar kan je wel zeggen dat iedereen welkom is (heb tenminste nog niet gemerkt dat er iemand buiten gegooid is) Alle boeken kunnen hier genoemd worden, van feelgood tot thrillers en van YA tot literatuur en alles wat er tussen zit

Precies, iedereen is welkom of je nu veel of weinig leest of hier veel of weinig post.

Ik worstel me door het boek van Bas Ragas, het is wel interessant maar ik weet echt te weinig van de bijbel dus het vlot niet zo met het lezen.

Ik heb de bookchoise van januari weer op de e-reader. Dus dat wordt ook weer kiezen. Daar lees ik meestal niet alle boeken van, maar toch wel een behoorlijk deel. Maar ze mogen er wel wat vaker een fantasy tussen stoppen

Leuk dat je meeschrijft.
Ik luister nu Mathilda’s geheim, hiervoor luisterde ik Agneta’s erfenis. Ik vind het echt zulke prachtige boeken.

Welkom Aardbei ! Fijn dat je het lezen weer op kunt pakken. 

Ik ben inmiddels in het derde deel van de Robert Galbraith-serie, maar merk dat ik op vakantie toch meer in de meegebrachte tijdschriften blader dan boeken lees, gek genoeg! Dus het gaat niet zo snel. 

Mijn eerste boek van dit jaar  :

cms_visual_961695.jpg_1504764344000_281x450.jpg

Ninoea schreef op 04-01-2024 om 02:00:

Leuk dat je meeschrijft.
Ik luister nu Mathilda’s geheim, hiervoor luisterde ik Agneta’s erfenis. Ik vind het echt zulke prachtige boeken.

Jaaa klopt! Ik heb die hele serie al gelezen eind vorig jaar. Ik heb de walfriede serie ook nog in mn kast staan. In die categorie vind ik de serie van het weesmeisje van Anne Jacobs ook erg mooi! Die heb ik geluisterd vorig jaar.

Ik heb Atlas uit. Gemengde gevoelens maar ik heb in ieder geval 'closure'.

Ik ga nu beginnen aan Ripper van Isabelle Allende.

Ik lees nu Wie houdt je warm in de winter, van Berend Boudewijn.
Zou leuk zijn als columns, boekje is ook maar iets van 149 blz. maar ga tussendoor maar iets anders lezen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.