Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

ik heb ghost boy van Martin Pistorius net uitgelezen, een aangrijpend waargebeurd verhaal 

Ik heb Het gefluister achter de deur gelezen, van Klune. Wat een goed boek

Mooi he?

learning-reading.gif

het oordeel - John Grisham... jezus wat spannend ben pas op kwart maar kan het bijna niet wegleggen 

Fiorah schreef op 23-06-2023 om 23:05:

Mooi he?

Ja, en dan staat het onder de YA boeken, zodat veel volwassenen denken dat het onder hun niveau is Heel jammer voor die mensen

Atlas! 

Op de boekenmarkt mezelf toch niet kunnen inhouden, dus de 3-delige serie Ghormengast, en 4 delen Eragon gekocht

Tover-Feetje schreef op 18-06-2023 om 15:08:

Nu naar Moordende hitte van Sophie Wester.

Moordende hitte even opzij gelegd, kon er niet goed inkomen.
In plaats daarvan De gouden lepel van Jessa Maxwell gelezen.
Het debuut van deze schrijfster wat zeker vermakelijk is.
Tijdens een kookwedstrijd (denk aan heel Holland bakt) gebeuren er onverwachtse dingen en (uiteraard )  horen daar ook slachtoffers bij.

Ik lees nu Brandoffer van M.W. Craven. Deel 1 van een serie, en zeker leuk genoeg om volgende delen op te zoeken. 

Hierna ga ik Perfecte Wraak lezen van Helen Fields, nieuwste deel van de serie over Luc Callenach. Erg veel zin in weer! 

Ik ben nu op 75% van Wij zijn ons brein. Leerzaam vlot en met humor geschreven. Geem boek om in 1 ruk uit te lezen daarom lees ik wat andere boeken tussendoor. 

Iemand nog een  tip over een goed boek dat op Bookchoice staat? Ik heb last van keuzestress.

Het perfecte zusje van Anna van den Breemer uit, aardig wel maar niet uniek in zijn soort.

Nu verder met Wintereiland van Jenny Colgan, had die al eens gelezen maar weet er niks meer van en kan dan verder met het vervolg.

Tover-Feetje schreef op 24-06-2023 om 16:17:

[..]

Moordende hitte even opzij gelegd, kon er niet goed inkomen.
In plaats daarvan De gouden lepel van Jessa Maxwell gelezen.
Het debuut van deze schrijfster wat zeker vermakelijk is.
Tijdens een kookwedstrijd (denk aan heel Holland bakt) gebeuren er onverwachtse dingen en (uiteraard ) horen daar ook slachtoffers bij.

De gouden lepel klinkt als een boek dat ik ook wel zou kunnen lezen, gaat hier oo de lijst 

Ik ben net begonnen in Vallen van Jackie van Laren, zit er al meteen lekker in.

Je liet mij leven van Catherine Ryan Howard uit. 
Iets in de schrijfstijl sprak me niet helemaal aan. En het einde vond ik een beetje slordig.
Ik ben paar dagen geleden begonnen aan Café Zon & Zee van Jenny Colgan. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

25-06-2023 om 09:38

ik ben aanbeland bij Exile's valor van Mercedes Lackey. In de volgorde die ik aanhoud boek 28 van de serie.

Ik lees Scherven van Bret Easton Ellis. Het schiet voor geen meter op maar heeft een heel intrigerend, broeierig sfeertje over zich.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.