Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Cala
10-05-2023 om 11:45
Ik heb An Island Wedding gelezen van Jenny Colgan, daar bleken al meer boeken in de reeks van te bestaan, maar het was prima te lezen zonder die andere boeken te hebben gelezen.
Mijn favoriete boek van het jaar is Silver in the Bone van Alexandra Bracken. Ik kijk nu al uit naar deel 2. Het is een YA met o.a. de legende van koning Arthur.
Al meer dan een jaar geleden was ik gestart in The heart is a lonely hunter van Carson McCullers. Blij dat het boek nu uit is, het is niet slecht maar gewoon niet mijn soort boek.
Mijn nieuwe favoriete schrijver op dit moment is Caimh McDonnell. Ik heb net The final game uit, maar er blijken nog wat eerdere boeken te zijn waarin deze hoofdpersonen ook in voorkomen, dus die ga ik eerst lezen, voordat ik weer verder ga met het vervolg boek op dit gelezen boek. Meerdere keren moest ik hardop lachen, zowel vanwege de gebeurtenissen als hoe het geschreven is. Ontzettend vermakelijk.
Dolfje
10-05-2023 om 12:59
Geheimen op Foxglove farm, via de online bieb op mijn nieuwe ereader. Is deel 2 uit een serie.
Rogue
10-05-2023 om 13:56
Wandelvrouwtje schreef op 28-04-2023 om 19:39:
ik was begonnen in De ondraaglijke lichtheid van het bestaan van Milan Kundera. Vond er zo weinig aan dat ik ermee stop. Nu ga ik Wie naar de sterren grijpt van Kristin Hannah lezen.
ik was in het 2de deel begonnen van wie naar dre sterren grijpt en dacht soms echt van HUH.. maar idd janken
kapow
12-05-2023 om 14:42
Lying beside you van Michael Robotham uit.
Geweldig boek. Spannend. Eng.
Ik hoop dat er nog eentje in deze Cyrus Haven serie komt.
Ainne, lees je nog mee?
Ik ben inmiddels begonnen in De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo van Taylor Jenkins Reid.
MellowTurkey78
12-05-2023 om 14:45
Zondaarskind van Marion Pauw, een thriller. Niet erg eng maar ik vind hem wel behoorlijk heftig. Ik las de laatste tijd wat meer normale romans maar dit tussendoor vond ik wel even lekker, dit leest als een trein. (Vooral het 1e deel)
Dolfje
12-05-2023 om 17:03
Geheimen op Foxglove farm is uit, zag dat mijn bieb het volgende deel ook al heeft dus binnenkort reserveren maar ga eerst Pa Salt lezen.
Hopend op een mooi einde van de serie.
kapow
12-05-2023 om 17:26
Dolfje schreef op 12-05-2023 om 17:03:
Geheimen op Foxglove farm is uit, zag dat mijn bieb het volgende deel ook al heeft dus binnenkort reserveren maar ga eerst Pa Salt lezen.
Ik wist niet dat hij uit was.
wat een prijs zeg. Ik wacht nog wel even.
alhambra
12-05-2023 om 19:33
kapow schreef op 12-05-2023 om 17:26:
[..]
Ik ga hem dit weekend kopen. Ben ook heel benieuwd. En nu ook naar de prijs, ha ha.
MildredRatched
13-05-2023 om 12:11
kapow schreef op 12-05-2023 om 17:26:
[..]
Ja bizar. En op allerlei leesgroepen verhalen over mensen die m direct kopen, verbazingwekkend
Rogue
13-05-2023 om 15:50
Dolfje schreef op 12-05-2023 om 17:03:
ik heb hem gister binnen gekregen, ben zooo benieuwd hoop alleen niet op nog meer onbeantwoorde vragen
PerfumedAlpaca84
13-05-2023 om 17:00
ik ben ook in Atlas bezig, op de e-reader.
Eerlijk gezegd vond ik de boeken niet geweldig goed, maar ze lezen wel lekker weg. Ik ben nu op 80%, dus die gaat vandaag wel uit. Leuk dat er toch nog een afsluiting komt.
nlies
13-05-2023 om 19:16
Ik heb Het Beest uit. Was spannend, nu kijken wat het volgende wordt, heb nog wat open van bookchoise van deze en vorige maanden (of ga online zoeken)
Fiorah
13-05-2023 om 19:38
Spin van Kepler uit, spannend maar wat mij betreft wel 150 bladzijden te lang.
Beterlaat2021!
13-05-2023 om 20:19
Ik heb ooit een boek van Lars Kepler gelezen, maar de hersens dropen uit het boek, dus die lees ik niet meer....
Lars Kepler is trouwens ook weer een duo :