Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Had ik al gezegd hoe spannend de boeken van Angela Marsons zijn? Ik ga maar snel deel 3 reserveren?

alhambra schreef op 24-01-2024 om 11:22:

[..]

Ik zit er direct helemaal. Originele manier van schrijven ook. Rauw is hoe ik het zou omschrijven.

Ik heb de eenzaamheid van de priemgetallen uit. Ik vond het een mooi boek tot 75%. Daarna beviel het niet meer. Jammer 

Ik heb vandaag Gloriedagen van Corina Bomann uitgelezen. Vind haar boeken altijd fijn weglezen. 

Nu begonnen in Oog om oog van MJ Arlidge. Kom er nog niet echt lekker in, mis Helen Grace geloof ik.. Benieuwd of het nog komt! 

nlies schreef op 27-01-2024 om 20:05:

Had ik al gezegd hoe spannend de boeken van Angela Marsons zijn? Ik ga maar snel deel 3 reserveren?

Zijn het hele bloederige boeken? Of valt dat mee? Ik hou erg van spannende boeken maar niet van boeken met veel bloederige details 

Boekenuil schreef op 27-01-2024 om 22:59:

[..]

Zijn het hele bloederige boeken? Of valt dat mee? Ik hou erg van spannende boeken maar niet van boeken met veel bloederige details

Nou er vallen wel wat doden, maar het bloed zit niet tegen het plafond, wel een hoop verknipte geesten

nlies schreef op 27-01-2024 om 20:05:

Wat maakt dat je ze zo goed vindt? Ik ken de schrijfster niet, maar je maakt me nieuwsgierig.

Ik ben gisteren in het boek van Britney Spears begonnen, lees af en toe ook nog in het boek van Bas Ragas maar kom er niet makkelijk doorheen. En ik heb gisteren het laatste boek van Jane Harper gekocht, het ebook was nu bij bol maar 6,50. 

Ik zag de help ineens in bookchoice maar hij nog tot 31 jan beschikbaar. Dat wordt doorlezen.  Ik ga wel starten, jullie zijn zo positief geweest over dit boek.

Ik zit helemaal in de glazen troon serie. Het wordt per boek beter en interessanter. Ben inmiddels aanbeland in Rijk van stormen. Het grootste deel van deze boeken lees ik; af en toe luister ik stukken. 

alhambra schreef op 28-01-2024 om 10:00:

Ik zag de help ineens in bookchoice maar hij nog tot 31 jan beschikbaar. Dat wordt doorlezen. Ik ga wel starten, jullie zijn zo positief geweest over dit boek.

bookchoise blijf je toch houden. maar ik kan het je doorsturen hoor

Aardbei_86 schreef op 28-01-2024 om 07:43:

[..]

Wat maakt dat je ze zo goed vindt? Ik ken de schrijfster niet, maar je maakt me nieuwsgierig.

detective Kim Stone, zit met een behoorlijk jeugdtrauma, bijt zich behoorlijk vast in de zaak, niet altijd volgens het boekje. Ken je de serie Vera, nu op NPO? zo'n soort iemand maar tikkie erger

nlies schreef op 28-01-2024 om 11:00:

[..]

bookchoise blijf je toch houden. maar ik kan het je doorsturen hoor

Dat is toch alleen als je in de maand waarin het uitkomt hem downloadt op je computer?

Via de app kun je tot 12 maanden teruglezen en deze zat bij feb vorig jaar. Hij wordt dus op 1 feb vervangen.

Of kan ik hem blijven lezen omdat hij nu bij mijn boeken staat?

ja je download hem, en je kunt hem blijven lezen. ik heb nog boeken in de adobe digital en op de reader, al jaren en die blijven van mij. Ik heb nooit een abonnement gehad, win af en toe een paar maanden bij postcodeloterij

nlies schreef op 28-01-2024 om 11:18:

ja je download hem, en je kunt hem blijven lezen. ik heb nog boeken in de adobe digital en op de reader, al jaren en die blijven van mij. Ik heb nooit een abonnement gehad, win af en toe een paar maanden bij postcodeloterij

Ik zou dat ook moeten doen dat downloaden. Dan blijven ze van mij. Ik gebruik nu alleen de app. Ik ga maar direct een reminder in mijn agenda zetten op de 1ste vd maand.

Ha ha, ik vind De hulp nu al spannend en ik ben pas bij de passage dat ze opmerkt dat
de deur alleen van buiten op slot kan. Ik ben een held op sokken!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.